کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره با پمپ برقی

bestway 75073

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره با پمپ برقی مجزا با کد bestway 75073 نمونه مشابه کاناپه بادی تختخواب شو کد bestway 75079 می باشد که تفاوت عمده آن در نوع پمپ محصول می باشد . این کاناپه بادی دو نفره برخلاف نمونه دیگر از پمپ باد برقی مجزا برخوردار است به طوریکه سری دیگر آن دارای پمپ باد سرخود می باشد . این کاناپه بادی دارای ابعاد بزرگ و استانداردی بوده و مناسب برای سنین بزرگسال می باشد ، همچنین کیفیت مطلوب و عالی آن موجب شده است تا کاناپه بادی تختخواب شو فوق قابلیت تحمل وزن 200 کیلوگرم را داشته باشد . این کاناپه بادی به گونه ای طراحی شده است که می توانید با باز کردن تشک زیرین ، کاناپه بادی خود را به تخت خواب طبی و مناسب برای استفاده دو نفره فراهم کنید .

از ویژگی های خوب این کاناپه بادی به نسبت نمونه مشابه خود می توان به دریچه هوای آن اشاره کرد ، شما می توانید حتی با استفاده از دیگر پمپ های باد مانند پمپ باد دستی ، فندکی یا شارژی اقدام به راه اندازی کاناپه بادی خود کنید ، از این رو می توانید حتی محصول خود را در سفر ها نیز استفاده کنید و در صورت نبود برق ، باز هم بتوانید کاناپه بادی خود را راه اندازی کنید . شما می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره بست وی با پمپ برقی مجزا یا با پمپ باد برقی سرخود را از فروشگاه اینتکس با بهترین قیمت خریداری کنید .

راهنمای خرید کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره با پمپ برقیکاناپه های بادی در حالت کلی به دو دسته بندی مجزا تقسیم می شوند که می توان به کاناپه بادی ساده و کاناپه بادی تختخواب شو اشاره کنیم ، مدل فوقی که شما تصاویر آن را نیز در بالا و در داخل متن مشاهده می کنید ، از نمونه کاناپه های بادی است که ساختاری متغیر داشته و شما می توانید با در نظر داشتن سلیقه و نیاز خود ، آن را تبدیل به یک تخت بادی کرده و یا به همان صورت به مانند یک کاناپه بادی استفاده کنید .

همچنین کاناپه های بادی از نظر تعداد نفراتی که می توانند بر روی خود جای دهند ، به کاناپه بادی تختخواب شو یک نفره و دو نفره تقسیم می شوند که می توانید به دلخواه خود یکی از آن ها را تهیه و خریداری کنید . آن چیز در این میان مطرح است ، این است که کاناپه های بادی معمولی حتی برای استفاده سه نفره نیز طراحی شده اند که می توانید مدل های مختلف گفته شده را در دسته بندی مربوطه مشاهده کنید .

مراقبت و نگهداری کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره با پمپ برقی

مراقبت و نگهداری از کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره با پمپ برقی و حتی سایر محصولات بادی بسیار حائز اهمیت است ، چرا که این محصولات دارای ساختار بادی هستند و بسیار در برابر ضربه و فشار آسیب پذیر می باشند به خصوص اگر با اجسام تیز و برنده به آن ضربه بزنید . بنابراین بهتر است که به بهترین شکل از کاناپه های بادی استفاده کنید و نکات مهم مراقبت و نگهداری را به بهترین شکل انجام دهید . توجه داشته باشید که کاناپه های بادی را اگر در بیرون از خانه مانند حیاط و یا در مسافرت ها استفاده می کنید ، حتما از زیرانداز ضخیم استفاده کنید تا آسیبی به آن وارد نشود .

عمده آسیب هایی که می تواند به این محصولات وارد شود ، برخورد اجسام تیز و برنده به کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره با پمپ برقی و همچنین ترکیدن محصول که امکان آن بسیار کمتر است و آن هم به دلیل پریدن از ارتفاع بر روی کاناپه بادی و یا استفاده چند نفره و بیشتر از حد تحمل وزن محصول اشاره کرد . اما با رعایت کردن نکات مراقبی شما می توانید سال های سال از این محصول استفاده کنید ، زیرا جنس بدنه آن بسیار مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد ، در رابطه با جنس این محصول و ویژگی های آن اطلاعات کاملی را در بخش نقد و بررسی خدمت شما عزیزان ارائه کرده ایم .

خدمات پس از فروش کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره با پمپ برقی

از ویژگی های بسیار خوب کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره با پمپ برقی می توان به خدمات پس از فروشی اشاره کرد که فروشگاه تهران اینتکس برای محصولات بادی خود به مانند کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره با پمپ برقی ارائه کرده است تا در صورت بروز مشکل و یا ایجاد پارگی و سوراخ شدگی بتوانید محصول خود را به بهترین شکل تعمیر کنید .

نوع کاناپه بادی 5 کاره تخت شوخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه pvc جیر
 جنس بخش کناری pvc چرمی
 جنس کف pvc
 پمپ دارد
 نوع پمپ برقی مجزا
نوع کاناپه دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موج دار طبی
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره با پمپ برقی از محبوب ترین و پر فروش ترین کاناپه های بادی بازار است زیرا طراحی آن به صورتی است که این محصول بادی قابلیت تبدیل شدن به تخت را نیز دارد ، به همین دلیل شما تنها با یک خرید می توانید دو محصول بادی یعنی کاناپه بادی و تخت خواب بادی داشته باشید . این محصولات به واسطه نرمی و راحتی وصف ناپذیری که دارند می توانند نشیمنگاه های بسیار عالی برای شما باشند تا در ساعات شبانه روز بتوانید برای نشستن و یا خوابیدن از آن استفاده کنید . با توجه به علاقه مندی بسیاری از مشتریان نسبت به خرید کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره با پمپ برقی قصد داریم تا در این مطلب به بررسی کامل کاناپه بادی تختخواب شو پرداخته و شما را با سایر ویژگی های محصول آشنا کنیم . 

طراحی و تولید کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره با پمپ برقی

تصاویری از محصول در بخش بالا و در داخل متون قرار گرفته است که می توانید با مشاهده آن ها به ظاهر زیبای کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره با پمپ برقی دقت کرده و ویژگی های آن را راحت تر بشناسید . شرکت بست وی با توجه به محبوبیت دو محصول بادی خود یعنی کاناپه بادی و تخت بادی ، سعی بر این داشت تا با تلفیق این دو نمونه محصول بادی ، یک وسیله ای بسیار کاربردی برای هر دو حالت باشد .

ساختار این محصولات به صورت بادی در نظر گرفته شده است و بدنه آن ها به دلیل استفاده از اجناس انعطاف پذیر خاصیت کشی و انعطاف پذیر دارد ، اما با توجه به اینکه فشار زیادی به اندام ها وارد نشود و فرد هنگام استراحت کردن حس خوشایندی را داشته باشد از طراحی رویه مواج نیز در بخش های نشیمنگاهی کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره با پمپ برقی استفاده شده است که فرم پذیری کاناپه بادی تختخواب شو را بسیار بهتر کرده است . 

جنس کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره با پمپ برقی

جنس کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره با پمپ برقی از لایه های ضخیم و مقاوم پی وی سی می باشد که یکی از بهترین مواد برای تولید نه تنها کاناپه بادی ، بلکه تمامی محصولات بادی همچون ، استخر بادی ، مبل بادی ، تشک بادی ، جکوزی بادی و ... می باشد . به همین علت نیز حتی شرکت های بزرگ و برند های مطرح دنیا نیز از همین برند برای تولید محصولات بادی خود استفاده می کنند . از ویژگی های این جنس می توان به ضد آب بودن آن ، طول عمر بالا ، با دوام در برابر فشار و ضربه اشاره کرد که این ویژگی های بسیار عالی تماما در pvc وجود دارد .

از مهم ترین خصوصیت هایی که جنس pvc به کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره با پمپ برقی بخشیده است ، عدم حساسیت پوستی به آن است که علت آن نیز عدم استفاده از مواد اولیه شیمیایی می باشد . برای جلوگیری از تعریق بسیار زیاد بدن ، از یک لایه جیر نیز استفاده شده است که این لایه جیر علاوه بر خاصیت ضد تعریقی خود ، سطحی نرم و لطیف را در اختیار شما قرار خواهد داد ، همچنین جیر سطح کاناپه بادی را بسیار شیک و زیبا تر کرده است . 

راه اندازی کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره با پمپ برقی

راه اندازی کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره با پمپ برقی کاری ساده و آسان است ، به خصوص که در کنار آن پمپ باد برقی قرار دارد . معمولا کاناپه های بادی به دلیل اینکه در خانه استفاده می شوند و البته حجم بزرگی داشته و مخزن بادی آن ها بزرگ است ، در کنار آن ها پمپ های بادی سرخود یا مجزا قرار داده می شود که با استفاده از آن بتوانید با سرعت بیشتری محصول را راه اندازی کنید .

در بدنه کاناپه بادی دریچه بادی قرار داده شده است که می توانید از آن طریق پمپ باد را به بدنه محصول متصل کنید و آن را راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که میزان باد کاناپه بادی را چک کرده و در صورت باد شدن کامل ، پمپ باد را قطع کرده و دریچه را به خوبی ببندید تا باد از آن خارج نشود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...