کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره بست وی

bestway 75079

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تحمل وزن: 200 کیلوگرم ، جنس : pvc جیر ، دارای پمپ باد سرخود برقی ، تاشو و چند کاره ، کد محصول: bestway 75079

کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره بست وی از سری کاناپه های بادی چند کاره با قابلیت تغییر حالت جدید فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که بر روی خود پمپ باد برقی سرخود داشته که موجب تمایز آن با مدل مشابه خود یعنی کد 75054 شده است . این کاناپه بادی همانطور که از نام محصول مشخص است قابل تبدیل شدن به تخت می باشد از این رو می توان از آن برای نشستن و یا خوابیدن استفاده کرد . شما می توانید با هزینه بسیار کم صاحب دو محصول بادی شوید . کاناپه های بادی محصولاتی پرتابل هستند و می توانید پس از هر بار استفاده و عدم نیاز به آن ، کاناپه را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کنید .

از این کاناپه بادی حتی می توانید در محیط های باز و در زیر نور آفتاب نیز استفاده کنید چرا که جنس بدنه آن از pvc ضخیم ساخته شده است و در مجاورت با نور خورشید و اشعه های مضر آن و البته رطوبت مقاوم می باشد . این کاناپه بادی چند کاره دارای رویه مواج بسیار نرم است که استفاده از محصول را به مراتب لذت بخش کرده است چرا که موجب شده تا محصول طبی و انعطاف پذیر باشد . در کنار محصول پمپ باد برقی سرخود قرار گرفته است که می توانید با استفاده از آن کاناپه بادی خود به را به سرعت راه اندازی کنید . رویه این کاناپه بادی از یک لایه جیر نیز پوشانده شده است که لطافت بیشتری را به سطح کاناپه بادی بخشیده است .

نوع کاناپه بادی 5 کاره تخت شوخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه pvc جیر
 جنس بخش کناری pvc چرمی
 جنس کف pvc
 پمپ دارد
 نوع پمپ برقی سرخود
نوع کاناپه دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موج دار
 طبی
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره بست وی از نمونه تخت خواب های بادی چند کاره با ظاهر لوکس و زیبا می باشد که با طراحی بسیار عالی توسط برند بست وی تولید شده است . این کاناپه بادی تختخواب شو برای تمامی سنین قابل استفاده است و می توان از آن به خوبی در خانه برای نشستن و حتی خوابیدن استفاده کرد . بست وی انواع تخت خواب های بادی را با طراحی های مختلف تولید کرده است که در ادامه با نقد و بررسی بیشتر کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره بست وی شما را با سایر ویژگی ها و خصوصیات آن آشنا می کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

این کاناپه بادی تختخواب شو اورجینال دارای سطح مواج مشبک می باشد که بست وی با استفاده از این طراحی باعث شده تا کاناپه بادی انعطاف بسیار بالایی داشته باشد ، قسمت تشک این کاناپه بادی نیز به صورت رویه مواج ساخته شده تا افراد حتی در هنگام خوابیدن نیز بتوانند حس بهتری داشته باشند و سطح نرمی را حس کنند . قسمت پشتی این کاناپه بادی نیز به صورت مواج موازی و نسبتا برجسته طراحی شده تا کمر فرد در هنگام نشستن به خوبی پوشش داده شود . قسمت تشک این کاناپه بادی به صورت تاشو طراحی شده تا در صورت نیاز بتوانید با باز کردن آن ، بستر را برای خوابیدن فراهم کنید . دو دستگیره بادی کناره های کاناپه بادی نیز می تواند تکیه گاه خوبی برای شما عزیزان در هنگام نشستن باشد . این کاناپه بادی تختخواب شو به مانند تخت خواب های بادی شرکت بست وی دارای پمپ باد برقی سرخود می باشد که می توانید به کمک آن کاناپه بادی تختخواب شو خود را در کمترین زمان راه اندازی کنید . کمتر کاناپه بادی طراحی شده است که دارای پمپ باد سرخود باشد ، لذا این ویژگی کاناپه بادی فوق را منحصر به فرد کرده است .

جنس محصول

بست وی همواره برای ساخت محصولات بادی خود از مواد مرغوب و درجه یکی چون pvc استفاده می کند ، چرا که پی وی سی انعطاف بسیار خوبی داشته و در برابر وزن های بالا نیز مقاوم است ، طور عمر بالای آن نیز از ویژگی های بسیار عالی پی وی سی می باشد . قسمت رویه ، دستگیره ها و پشتی این کاناپه بادی تختخواب شو از رویه جیر و بخش های کناری آن تنها از pvc طرح چرم ساخته شده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد کاناپه بادی تختخواب شو فوق در حالت باز شده ( یعنی در حالت تغییر حالت به تخت خواب ) برابر با ( طول : 188 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 64 سانتی متر ) می باشد که ارتفاع 64 سانتی متری آن در واقع ارتفاع تا تکیه گاه کاناپه بادی می باشد . این ابعاد گفته شده می تواند برای استفاده دو فرد بالغ مناسب باشد . تحمل وزن این کاناپه بادی تختخواب شو نیز در هر نوع حالت 200 کیلوگرم می باشد . وزن کلی بسته بندی کاناپه بادی تختخواب شو فوق نیز به همراه ساک حمل به 5 کیلوگرم می رسد .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره بست وی مدل bestway 75079 بسیار ساده است چرا که این تخت بادی بر روی خود پمپ باد قدرتمند برقی دارد که می توانید محصول خود را در کمتر از 3 دقیقه راه اندازی کنید . استفاده از این کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره بسیار ساده است و شما می توانید پس از هر بار استفاده آن را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کنید و فضای اشغالی را به اتاق بازگردانید . شما می توانید از این محصول در سفر ها به همراه ببرید و در سوئیت ها و یا ویلاهای اجاره ای از آن استفاده کنید . در صورت آسیب دیدن بدنه کاناپه بادی تختخواب شو ، محصول دچار مشکل شده و نیاز است تا محصول خود را با استفاده از برچسب های تعمیراتی مخصوص کاناپه بادی تعمیر کنید .

سخن پایانی

شما عزیزان می توانید تنها با یک هزینه دو محصول بادی یعنی کاناپه بادی و تخت خواب بادی دو نفره را برای خود خریداری کنید و از آن در طول شبانه روز استفاده کنید . راه اندازی این محصول بسیار ساده است و با توجه به حجم و وزن بسیار کمی که دارد می توانید از آن در سفر ها استفاده کنید . برای کسب اطلاع از قیمت کاناپه بادی تختخواب شو با فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...