کاناپه بادی تخت شو تک نفره جیر اینتکس

intex 20009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,230,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تخت شو تک نفره جیر اینتکس ، تحمل وزن: 135 کیلوگرم ، جنس رویه: جیر ، جنس بدنه: pvc طرح چرم ، مناسب برای استفاده یک نفره

کاناپه بادی تخت شو تک نفره جیر اینتکس محصولی بسیار لوکس با تکیه گاهی ایده ال برای داشتن یک استراحت فوق العاده است. رویه این کاناپه بادی تخت شو از جنس جیر بوده تا ویژگی ضد تعریق را به ان ببخشد. همچنین رویه این محصول کاملا مواج تولید شده تا شما یک کاناپه بادی تخت شو طبی را خریداری کنید. فضای داخلی این محصول جهت رضایت مصرف کنندگان عزیز بسیار بزرگ و مناسب تعبیه شده و دارای تشک دو تکه می باشد. با توجه به نوع طراحی و ارگونومی ساخت این محصول هوا به راحتی بین مصرف کننده و بدنه کاناپه بادی در گردش خواهد بود. از این محصول می توان به عنوان کاناپه بادی یا تشک و تخت خواب بادی استفاده کرد. این کاناپه بادی در زمان کمتر از چهار دقیقه راه اندازی می شود. به همین دلیل می توان در سفر و یا محل کار ان را به همراه داشت. نمایندگی اینتکس ایران این محصول زیبا را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

 نوعخانگی، مسافرتی
 تحمل وزن 135 کیلو گرم
 طول230 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 70 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر 
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
نوع کاناپهیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 ضد تعرق
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی تخت شو تک نفره جیر اینتکس محصولی بسیار کاربردی و باکیفیت می باشد که توسط شرکت اینتکس طراحی و روانه بازار شده است . این محصول به دلیل طراحی و آرگونومی ساخت ویژه ای که دارد مورد استقبال بسیاری از طرفداران محصولات شرکت اینتکس قرار گرفته است . این کاناپه بادی با ابعاد مناسب و تحمل وزن بالا می تواند برای استراحت انتخابی ایده آل باشد . در ادامه این مطلب با نگاهی ریزبینانه به تشریح این محصول با کیفیت می پردازیم و شما را در خرید کاناپه بادی تخت شو همراهی می کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت

افراد بسیاری برای انتخاب محصول مورد نظر خود ، شکل ظاهری و کارایی محصول را ملاک قرار می دهند . این کاناپه بادی با طراحی بسیار شکیل و کارآمد مورد استقبال افراد ریزبین و همچنین افرادی که برای زیبایی منزل خود اهمیت زیادی قائل هستند قرار گرفته است . همانطور که از تصویر این محصول پیداست ، قسمت زیرین آن به صورت دو تکه طراحی شده و شما می توانید در شرایط مختلف و با توجه به نیاز خود قسمت زیرین آن را جمع کرده و به عنوان مبل راحتی از آن استفاده نمایید و یا با باز کردن این قسمت آن را تبدیل به یک تخت خواب راحت جهت استراحت تبدیل نمایید . همچنین رویه ی این کاناپه بادی به صورت مواج طراحی شده تا با ایجاد گردش هوا بین بدن و این محصول ، از تعریق جلوگیری نماید . نکته مهم در طراحی این کاناپه بادی قسمت تکیه گاه آن می باشد که با توجه به ابعاد مناسب موجب می شود تا بدن در موقعیت مناسبی قرار گرفته و مانع از هرگونه درد و خستگی می شود به همین جهت بدون هیچگونه نگرانی می توانید مدت زمان زیادی ، این محصول را مورد استفاده قرار داده و از آن لذت ببرید .

جنس بدنه

از مهمترین نکات حائز اهمیت در انتخاب محصول مورد نظر ، می توان به جنس آن اشاره کرد . جنس محصولات بادی علاوه بر تعیین کیفیت می تواند بر زیبایی آن نیز تاثیر چشمگیری داشته باشد . رویه این کاناپه بادی از پی وی سی جیر و بخش کناری از پی وی سی طرح چرم تهیه شده است که کیفیت محصول را تا حد قابل قبولی افزایش داده است . همچنین بخش زیرین آن از پی وی سی دولایه طراحی شده که به کیفیت و مقاومت آن بیش از پیش افزوده است به همین جهت این محصول در برابر ضربه و فشارهای وارده از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به راحتی آسیب نمی پذرید . اما این کیفیت و مقاومت بالا مانع از نرمی و راحتی آن نشده و در کنار استحاکام بالا از لطافت ایده آلی برخوردار می باشد .

ابعاد و وزن و تحمل وزن

این کاناپه بادی زیبا با دارابودن حداقل وزن ممکن که 4.3 کیلوگرم می باشد به راحتی قابل حمل و جابه جایی بوده و می توانید علاوه بر منزل ، در مسافرت ها نیز این محصول دوست داشتنی را به همراه داشته و از آن لذت ببرید . این محصول  از طول 230 سانتی متر ، عرض 110 سانتی متر و ارتفاع 70 سانتی متر برخوردار می باشد که با توجه به تحمل وزنی بالغ بر 135 کیلو گرم برای استفاده یک نفر بسیار ایده آل می باشد . با توجه به این ابعاد و مشخصات می توان دریافت که این محصول طبق استاندارد های جهانی طراحی و تولید شده است . 

جمع بندی

کاناپه بادی تخت شو تک نفره جیر اینتکس از جمله کارآمد ترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت اینتکس به شمار می رود که با توجه به طراحی ویژه و استحکام بالا و ابعادی طبق استاندارد های جهانی در لیست پرفروش ترین محصولات بادی قرار گرفته است . با توجه به توضیحات فوق شما عزیزان می توانید با اطمینان هرچه تمام تر برای خرید این محصول اقدام نمایید . شما می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی این کاناپه بادی را از نمایندگی مرکزی اینتکس خریداری نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...