کاناپه بادی تخت شو دو نفره بست وی

knp-00111

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تخت شو دونفره بست وی با طراحی زیبا محصولی بسیار با کیفیت و کاربردی بوده که نظر علاقمندان زیادی را به خود جلب کرده است . جنس رویه ی این محصول زیبا از وینیل براق بوده که ظاهر شکیل و منحصر به فردی به آن بخشیده است . همچنین این رویه به صورت مواج درنظر گرفته شده تا در استفاده های طولانی مدت دچار در و خستگی نشوید . علاوه بر این  کناره ها و کف آن نیز از وینیل تهیه شده که موجب افزایش کیفیت این کاناپه بادی شده است . نکته ی مهم در استفاده از این محصول ، امکان تبدیل آن به یک تخت خواب دو نفره می باشد که شما می توانید با باز کردن قسمت زیرین ، آن را به یک تخت خواب راحت تبدیل کرده و از آن لذت ببرید . همچنین این کاناپه بادی به دلیل مقاومت بالایی که از خود به نمایش گذاشته قادر است تا وزن 200 کیلو گرم را به خوبی تحمل نماید . کاناپه بادی تخت شو دونفره بست وی با بهترین کیفیت و ظاهری شکیل قابل خریداری از نمایندگی اینتکس می باشد . دیدن این کاناپه بادی از نزدیک در فروشگاه خالی از لطف نیست اگر قصد تهیه یک کاناپه بادی چند کاره برای اتاق خواب و پذیرایی خود را دارید از فروشگاه ما دیدن فرمایید در داخل فروشگاه اینتکس این محصول به صورت باد شده و باز شدن جهت تست عموم قرار دارد و امکان آن میسر شده است میتوانید به آدرس تهران اینتکس در بلوار مرزداران مراجعه کرده و نمونه های دیگر این محصول را هم روئت کنید و با تصمیم گیری بهتر خریدی عالی را تجربه کنید

 نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه وینیل براق
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کفوینیل
 پمپبله
 نوع پمپبرقی 220 ولت
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5.6 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موج دار
 طبی
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی تخت شو دو نفره بست وی محصولیست با طراحی خاص و رنگبندی بسیار جذاب و شیک که توسط برند معروف و محبوب بست وی طراحی و ساخته است تا ما آن را در این مقاله برای علاقه مندان نقد و بررسی نماییم . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

قطعا طراحی این محصول از نکات اساسی آن در فروش بالای این کالا بوده است به صورتی که رنگ های سبز روشن و مشکی در آن به کار رفته و به همین دلیل می تواند تا نظر بسیار از سلایق را به سمت خود جلب نماید  . طراحی قسمت بدنه آن به صورت مواجی شکلی است که به همین دلیل ضد تعرق می باشد ، همچنین از دیگر مزایای این محصول می توانیم به تخت شدن آن اشاره بکنبم ، به صورتی که می توانید قسمت زیرین کالا را باز کرده و به همین دلیل با خرید آن از داشتن دو محصول لذت خواهید برد .

جنس بدنه

این کالا به غیر از داشتن طراحی زیبا و چشم نواز ، از یک کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که دلیل این کیفیت بالای آن داشتن بدنه ای ساخته شده از وینیل براق می باشد پس از نظر جنس و مقاومت این محصول با خیالی آسوده آن را سفارش داده و استفاده نمایید .

راه اندازی و نگهداری و تعمیرات و خدمات پس از فروش

راه اندازی این کاناپه بسیار آسوده بوده است ، تنها کاری که باید انجام دهید این است تا پمپ 220 ولت برقی که هنگام خرید این محصول به همراه آن بوده را در محفظه های خود قرار داده و بدین صورت در عرض چند دقیقه کالای خود را باد بکنید . همچنین با خرید دیگر محصولات بادی نیز می توانید از آن استفاده نمایید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر نمود که تحمل وزن این کالا 200 کیلو گرم بوده و به همین دلیل افرادی که به طور همزمان از این محصول بادی استفاده می نمایند نباید جمع وزن آن ها بالای 200 کیلو گرم بشود ، همچنین این کاناپه به وسایل تیز حساس بوده و به هیچ وجه آن ها را به بدنه این مخصول نزدیک نکنید . برای این محصول اگر صدمه و یا آسیبی بوجود آمد می توانید آن را در وهله اول با برچسب تعمیرات ، تعمیر نموده و در غیر این محصول این محصول را به نمایندگی تهران اینتکس ارسال کنید تا با تعمیرات تخصصی کالای معیوب و آسیب دیده را بازسازی کرده و تحویل بگیرید.

جمع بندی

کاناپه بادی تخت شو دو نفره بست وی از سری محصولات با کیفیت و طراحی بسیار چشم نواز و جذابی بوده است که به تازگی توسط این کمپانی روانه بازار شده است . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل می باشد و در آن رنگ های سبز و مشکی به کار رفته است که به همین دلیل بسیار زیبا به چشم خواهد آمد . ساختار بدنه این کالا به صورت مواجی شکل بوده و به همین دلیل ضد تعرق می باشد و همچنین شما می توانید از کالا به عنوان تخت نیز استفاده بکنید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...