کاناپه بادی تخت شو دو نفره مواج اینتکس

KNP-00131

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,120,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تخت شو دو نفره مواج اینتکس از سری محصولات زیبا و کاربردی شرکت اینتکس می باشد که با توجه به کیفیت ومقاومت بالایی که از خود به نمایش گذاشته مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است . رویه ی این محصول از پی وی سی جیر تهیه شده که علاوه بر افزایش زیبایی آن ، مانع از تعریق بدن در هنگام استفاده می شود . همچنین این رویه به صورت مواج طراحی شده است . به همین منظور در استفاده های طولانی مدت مانع از درد و خستگی می شود . کناره های این کاناپه بادی تخت شو از پی وی سی طرح چرم تشکیل شده که موجب افزایش کیفیت هرچه تمام تر آن شده است . شرکت اینتکس به منظور افزایش استحکام و مقاومت این محصول زیبا کف آن را از پی وی سی بادی دولایه تهیه نموده است . به همین منظور افرادی با وزن بالا نیز می توانند به راحتی از آن استفاده نموده و لذت ببرند . مهم ترین مزیت این محصول با کیفیت تغییر آن به تخت خوابی راحت می باشد که شما می توانید جهت استراحت با باز کردن قسمت زیرین ، آن را به تخت خوابی دو نفره تبدیل کنید .  کاناپه بادی تخت شو دو نفره مواج اینتکس را می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی از نمایندگی اینتکس ایران خریداری نمایید .    

 نوعخانگی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 200 سانتی متر
 عرض 160 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپدارد
 نوع پمپ دستی مجزا
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 ضد تعرق
 قابلیت تبدیل به تخت،مبل و تشک دو نفره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی تخت شو دو نفره مواج اینتکس یکی دیگر از محصولات بادی پر طرفدار می باشد که با توجه به دو کاره بودن به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کند . این کاناپه بادی توسط کمپانی مطرح اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید کاناپه بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل کاناپه بادی تخت شو دو نفره مواج اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به تحلیل ساختاری کاناپه بادی مدنظر نماییم . سطح نشیمنگاه این کاناپه بادی به صورت مواج تعبیه شده است که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد تعریق بودن می باشد . این محصول در رنگبندی متنوعی عرضه شده است که هر کدام از این رنگ ها می تواند توجه سلیقه افراد مختلف را به خود جلب نماید . نشیمنگاه و تکیه گاه این کاناپه بادی به صورت متحرک می باشد و در صورت نیاز می تواند کاناپه را تبدیل به تخت خوابی راحت و ایده آل نماید . راه اندازی این کاناپه بادی توسط انواع پمپ های باد مخصوص محصولات بادی امکان پذیر است و در مدت زمان تقریبی 3 الی 4 دقیقه می توانید اقدام به راه اندازی این محصول نمایید . به همراه این کاناپه بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل و توسط آن به راحتی می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید . 

جنس بدنه :

جنس رویه این کاناپه بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که به صورت متداول در ساخت محصولات بادی به ویژه تخت خواب های بادی مورد استفاده قرار می گیرد . پی وی سی جیر علاوه بر استحکام بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد ، دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز است . لازم به ذکر است که برای بالا بردن استحکام این محصول در بخش های کناری و کف آن از پی وی سی دو لایه طرح چرم استفاده شده است که نشان از ساختار مهندسی شده این محصول دارد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

این کاناپه بادی دارای ابعاد استاندارد نیز می باشد تا بهترین حالت را برای بدن شما فراهم آورد . طول این کاناپه بادی 200 سانتی متر و عرض آن بالغ بر 160 سانتی متر می باشد که در کنار ارتفاع 64 سانتی متری فضای ایده آلی را برای استفاده دو نفر به صورت همزمان فراهم می آورد . وزن این محصول 7 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است . قابلیت تحمل وزن نیز از نکات مهمی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما دارد . قابلیت تحمل وزن این کاناپه بادی بالغ بر 250 کیلو گرم می باشد که از استانداردهای جهانی پیروی می کند .

جمع بندی :

این محصول دارای ساختاری زیبا و در عین حال با کارایی بالا می باشد که توسط برند محبوب اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است . از این محصول به عنوان تخت خواب بادی نیز می توانید استفاده نمایید . جنس رویه این کاناپه بادی از نوع پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد و در بخش کف و کناره های آن از پی وی سی طرح چرم دولایه استفاده شده است که استحکام این محصول را بیش از پیش فزایش داده است . قابلیت تحمل وزن این کاناپه بادی بالغ بر 250 کیلو گرم می باشد و وزن خود محصول 7 کیلو گرم است که به راحتی قابل جا به جایی است و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت ها باشد . کاناپه بادی تخت شو دو نفره مواج اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی مرکزی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...