کاناپه بادی تخت شو دو نفره bestway

bestway 67356

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
970,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تخت شو دو نفره بست وی با رنگ آبی و دو عدد کوسن به همراه پمپ باد و ساک حمل و برچسب تعمیرات یکی از پرفروشترین کاناپه های بادی تخت شو دو نفره شرکت بست وی میباشد که ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد این محصول به صورت بادی هست و برای جابحایی بسیار راحت و قابل حمل میباشد این کالا را در تنها نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران تهیه فرمایید

تکیه گاه مجزای این کاناپه بادی که به عنوان کوسن بادی نیز شناخته می شود می تواند برای پر کردن بیشتر قسمت پشت مصرف کنندگان مفید باشد. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به داشتن محلی برای قرار دادن بطری روی تیکه گاه دست ها و همچنین دو دریچه باد با سایز های مختلف در یک قالب اشاره نمود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 200 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپ برقی
نوع مبلدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه بادی مجزا
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 ابعاد بسته بندی: 28 در 30 در 11 سانتی متر
 ضد تعریق و مناسب استفاده بیماران
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره بست وی یکی از محصولات این شرکت می باشد که در سالهای اخیر اقدام به تولید آن نموده است و علاوه بر زیبایی دارای استحکام بالایی نیز می باشد و به همین سبب طرفداران و متقاضیان بسیاری نیز دارد . در ادامه به بررسی این کاناپه خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . با ما همراه باشید . 

طراحی و ارگونومی ساخت

این کاناپه بادی بست وی همانند سایر کاناپه های این شرکت بوده و به همان شکل همیشگی تولید شده اند . بدنه این محصول به رنگ آبی بوده و زیبایی کم نظیری را به محصول بخشیده است . همچنین بخش های کناری و زیرین این کاناپه به رنگ مشکلی می باشد که این ترکیب رنگ به جذابیت محصول کمک بسزایی نموده است . رویه این محصول به صورت مواج تهیه شده است و به طور کامل ضد تعریق می باشد . همچنین علاوه بر مواج بودن ، رویه پی وی سی طرح چرم این محصول نیز به این امر کمک بسزایی نموده است و توانسته است این کاناپه بادی را به یک محصول مناسب برای استفاده های طولانی مدت تبدیل کند . کابربرد های زیاد این محصول نیز از ویژگی های آن محسوب می شود که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت و انواع روش های  استفاده های این کاناپه را بیان خواهیم نمود . 

جنس بدنه

بدنه این کاناپه بادی بست وی نه یز همانند سایر کاناپه های شرکت بست وی از پی وی سی تهیه شده است . استفاده از این نوع پی وی سی در اکثر محصولات بادی مرسوم می باشد که دلیل این کار استحکام و مقاومت بالای آن و همچنین قابلیت انعطاف پذیری بالای آن می باشد . بخش رویه این محصول از پی وی سی چرمی تهیه شده است و به طور کامل ضد تعریق می باشد . بخش های کناری این محصول نیز از پی وی سی چرمی تهیه شده است و همچنین بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه ساخته شده است و مقاومت بالایی در برابر فشار و وزن بالا دارد . این جنس بدنه نرمی و راحتی بسیاری را به همراه خود دارد و در هنگام استفاده حس لذت بخشی به شما دست خواهد داد . 

ابعاد و تحمل ورن

کاناپه بادی دو نفره بست وی دارای 200 سانتی متر طول ، 152 سانتی متر عرض و 64 سانتی متر ارتفاع می باشد که ابعاد مناسبی برای یک محصول دو نفره محسوب می شود . این ابعاد مناسب به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی از این محصول در اتاق های کوچک نیز استفاده کنید و با مشکل کمبود فضا مواج نشوید . همچنین از تمامی فضای این محصول به خوبی استفاده شده است و قسمت اضافی بر روی این محصول مشاهده نمی کنید . تحمل ورن 270 کیلوگرمی این محصول نیز از ویژگی های مثبت این محصول به شمار می آید و می توانید بدون نگرانی از این محصول استفاده کنید . وزن 5 کیلوگرمی این کاناپه بادی نیز به سهولت در جابجایی کمک بسزایی نموده است و به کمک این سبکی می توانید به راحتی محصول را به مکان دلخواه انتقال دهید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول کار دشواری نبوده و می بایست پس از خارج نمودن آن از جعبه خود بر روی سطحی صاف قرار دهید و اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن محصول از میزان باد آن مطلع شوید و به مقدار دلخواه آن را باد کنید . نگهداری و مراقبت از این محصول نیز کار دشواری نبوده و می بایست از برخورد اشیاء نوک تیز با آن جلوگیری کنید . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک بسته تعمیراتی که همراه محصول وجو دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . البته می توانید این کار را به همکاران ما در بخش تعمیرات نیز بسپارید .

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره بست وی محصولی جدید و با کیفیت از شرکت بست وی می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی مستحکم بوده و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . رویه ضد تعریق و همراه داشتن دو عدد کوسن از ویژگی های این محصول به شمار می آید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...