کاناپه بادی دو نفره بست وی

bestway 75063

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,140,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره بست وی ، طول: 200 سانتی متر ، عرض: 160 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر ، تحمل وزن: 250 کیلوگرم ، دارای پمپ باد و برچسب تعمیرات ، کد محصول: bestway 75063

کاناپه بادی دو نفره بست وی از سری کاناپه های بادی چند کاره و تاشو جدید این شرکت بوده که محصولی بسیار با کیفیت و کاربردی محسوب می شود. این کالا همانند مدل یک نفره ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام مخمل بوده که قابلیتی همچون ضد تعریق بودن را به ارمغان می آورد. این کاناپه دارای بدنه اصلی و دو تشک بادی به هم متصل شده بوده که قابلیت باز و بسته شدن را دارند و می توانند ایجاد مبل، تخت و تشک دو نفره کنند. کاناپه ای که با داشتن وزن بسیار مناسب خود به یکی از بهترین وسیله های بادی تفریحی و استراحت برای مصرف کنندگان تبدیل شده است. همچنین در قسمت رویه تکیه گاه های دست دو جای مخصوص لیوان و بطری تعبیه شده است. از سایر ویژگی های بسیار خوب این کاناپه قابلیت استفاده از آن در فضای باز می باشد. همراه این کالا یک پمپ باد دستی مجزا نیز قرار داده شده تا به راحتی آن را در مدت زمان کمی راه اندازی نمایید.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 200 سانتی متر
 عرض 160 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپدارد
 نوع پمپ دستی مجزا
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 ضد تعرق
 قابلیت تبدیل به تخت،مبل و تشک دو نفره
 دارای دو جای مخصوص لیوان و فنجان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره بست وی

یکی از جدید ترین کاناپه های بادی بست وی در شرکت تهران اینتکس با طراحی بزرگ و بسیار با کیفیت که به یکی از پر طرفدار ترین کاناپه ها و همچنین رقیب جدی کاناپه های بادی با کیفیت اینتکس می باشد. محصولی که می تواند در میان یکی از بهترین وسیله های استفاده در منزل و حتی در سفر قرار گیرد. اما در ادامه قصد داریم به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم. با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی

طراحی و ارگونومی در نظر گرفته شده برای این کاناپه در میان بهترین طراحی های صورت گرفته در انواع کاناپه ها با برند های مختلف بوده و بسیار جا دار می باشد. طراحی رویه این کالا به شکل طبقه ای بوده و از ارگونومی استفاده بسیار خوبی نسبت به بسیاری از کاناپه ها بهره می برد. این طراحی به گونه ای صورت گرفته تا بتوان به چند صورت این محصول استفاده نمود. همچنین جایگیری مناسب این کالا خود می تواند یکی از مزیت های طراحی این کاناپه باشد. اما طراحی صورت گرفته در قسمت لبه این محصول به صورت ساده بوده و از دو جای مخصوص لیوان و یا بطری برخوردار است. ویژگی اصلی در طراحی این کاناپه تاشو بودن آن بوده که در ادامه به آن می پردازیم.

قابلیت چند کاره

قابلیت چندکاره بودن این محصول در حقیقت بارز ترین ویژگی های مخصوص کاناپه های بادی بوده که این محصول را بسیار کاربردی تر می کند. قابلیتی که به مزیت های آن تبدیل شده است. اما این کاناپه می تواند به تشک، تخت و مبل بادی دو نفره نیز تبدیل شود. دو تشک به هم متصل شده در این کالا می توانند توسط لایه PVC ای که به خود بدنه اصلی متصل شده اند این قابلیت ها را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد. تا شدن آن بسیار راحت بوده و تنها کافیست تشک های آن را در قسمت زیر بدنه جمع کنید تا به حالت های کاناپه و مبل تبدیل شود. یکی از تنها تفاوت های این قابلیت با سایر کاناپه ها داشتن دو تشک به هم متصل بوده که می تواند طول نشیمنگاه آن را افزایش داده و در صورت جمع شدن نیز ارتفاع آن کمی بیشتر باشد.

جنس بدنه

این محصول به دلیل داشتن جنس بدنه بسیار خوب در میان بهترین کاناپه های بادی بست وی قرار گرفته که از کیفیت بسیار مناسبی نسبت به قیمت و بسیاری از کاناپه های دیگر بهره مند است. جنس بدنه این کاناپه از پلاستیک PVC ضخیم بوده و دو نوع روکش مخمل و طرح چرم آن را فرا می گیرد. در واقع روکش طرح چرم قسمت لبه و زیرین آن را پوشانده که خود در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود. اما روکش مخمل نیز می تواند دو مزیت بزرگ را برای مصرف کننده داشته باشد. روکشی که در قسمت نشیمنگاه تعبیه شده و می تواند علاوه بر راحتی بی وصف در برابر تعرق بالا نیز مقاومت بالایی را به همراه داشته باشد. همچنین مواج بودن قسمت نشیمنگاه خود می تواند در راحتی استفاده از این کالا بسیار موثر باشد. اما این کاناپه بادی دارای ساختار داخلی موازی بوده که از جنس PVC دو لایه طراحی و تعبیه شده است. لایه هایی که وظیفه اصلی آنها مقاومت در برابر اوزان بالا می باشد. یکی دیگر از قابلیت های این بدنه مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف خواهد بود.

ابعاد و تحمل وزن

ابعادی که این کاناپه بادی دارد برای مصرف تمام سنین بخصوص بزرگسالان بسیار مناسب می باشد. ابعادی معادل (طول: 200 سانتی متر ، عرض: 160 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) که به راحتی دو نفر را با جای خالی در خود جای می دهد. ارتفاعی که برای این کالا نام برده شده شامل کف تا لبه تکیه گاه می باشد. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و جای گیری کمی را برای شما خواهد داشت. اما طبق این ابعاد تحمل وزنی که این محصول برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت برابر 250 کیلوگرم بوده که تحمل وزن بسیار مناسبی به نظر می رسد. یکی از ویژگی های بسیار خوب این کاناپه داشتن تکیه گاهی با ارتفاع بلند می باشد. تکیه گاهی که در صورت استفاده به صورت تشک بلند تر بوده و سبب می شود تا هنگام استفاده در فضای باز در برابر برخورد باد مقاوم بوده و جای نرمی را برای تکیه دادن فراهم سازد.

نحوه راه اندازی کاناپه بادی

برای راه اندازی این کاناپه بادی تنها کافیست چند مرحله ساده را به صورت صحیح و پشت سر هم انجام دهید تا به راحتی و در مدت زمان کمی آن را راه اندازی نمایید. برای این کار کافیست ابتدا محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس آن را به شکلی صحیح بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمایید. سپس پمپ باد مربوطه را به دریچه مخصوص باد متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن نمایید. از آنجایی که این کاناپه دارای پمپ باد دستی مجزا بوده به همین دلیل به راحتی توسط نازل مخصوص خود به دریچه وصل می شود. برای باد کردن این کاناپه نیز باید به این نکته توجه داشته باشید که این کالا به اندازه کافی باد شود. یعنی هر چقدر مقدار باد بدنه بیشتر شده و کاناپه سفت شود تحمل وزن آن نیز کاهش می یابد. دلیل آن نیز به راه اندازی کامل و فشاری که به لایه های داخلی می آید بر می گردد. ولی در صورت باد شدن نرم می تواند در افزایش تحمل وزن و همچنین فشار کمتر بر روی بدنه موثر باشد. اما برای جمع نمودن آن هم می توانید پس از باز کردن دریچه، باد آن را به صورت دستی و یا توسط پمپ های باد برقی کاملا خالی نمایید و سپس توسط قسمت های تا خورده ابتدایی آن را جمع کنید.

شیوه مراقبت از کاناپه بادی

برای مراقبت از این کاناپه بادی باید به چند نکته مهم اشاره نمود. ابتدا اینکه هنگام راه اندازی این کاناپه بادی باید دقت داشته باشید که در سطحی صاف و بدون اشیای تیز راه اندازی نمود. دوما می توان از انواع روکش و یا کاور های مخصوص و همچنین پارچه ای برای حفاظت بیشتر آن استفاده کرد. آیتم بعدی که باید برای مراقبت بیشتر از این محصول رعایت کرد انجام ندادن عمل پرش و یا جامپینگ بر روی کاناپه می باشد. عملی که در صورت انجام آسیبی جدی به بدنه وارد خواهد کرد. اما در صورتی که از این کاناپه به صورت موقت استفاده می کنید بهتر است در هنگام استفاده ننمودن طولانی آن را جمع کرده و در کیسه و یا بسته بندی مقاومی قرار داده شود. در حالت کلی این موارد بهترین گزینه ها برای حفاظت از این کاناپه خواهد بود.

وزن و نوع بسته بندی و حمل

وزنی که این کاناپه دو نفر داشته معادل 7 کیلوگرم می باشد. وزنی که مختص پک بسته بندی آن بوده و خود کاناپه یقینا وزن کمتری را خواهد داشت. اما در حالت کلی این کالا وزن مناسبی داشته که به راحتی در هر مکانی توسط هر نوع وسیله نقلیه قابل جا به جایی خواهد بود. نوع بسته بندی آن نیز به صورت جعبه کارتنی بوده که درون آن شامل کاناپه، پمپ باد دستی، دفترچه راهنما و برچسب تعمیرات می شود. همچنین دو عدد بالش یا همان کوسن بادی مواج نیز در درون بسته بندی قرار داده شده که توسط دریچه باد مجزا در مدت زمان کمی باد می شوند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...