کاناپه بادی دو نفره تخت خواب شو 2019

intex 68566

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

نوع جنس: PVC مخملی ، وزن کاناپه بادی: 8.1 کیلوگرم ، دارای برچسب تعمیر ، مقاومت: 200 کیلوگرم ، رنگ بندی : ندارد ، برند : اینتکس ، مورد استفاده برای دو نفر ، تولید سال : 2016 ، رنگ کاناپه : سبز یشمی جنس رویه: مخمل موازی

کاناپه بادی دو نفره اینتکس از بهترین و پر کاربرد ترین کاناپه های بادی مخصوص منزل که ساخته شده از جنس PVC مقاوم بوده که از روکش تمام مخمل با رنگ سبز یشمی در آن استفاده شده است. این محصول با داشتن سطح نشیمنگاه موازی و روکشی مخمل قابلیت هایی همچون طبی و ضد تعرق بودن را برای کاربر به همراه دارد. ابعاد (طول: 231 سانتی متر، عرض: 193 سانتی متر، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده و تا وزن 200 کیلوگرم را تحمل می کند.

کاناپه بادی دو نفره تخت خواب شو 2014 با رنگ جدید و طراحی زیبا بسیار شیک ، تمام مخمل ، 3 تکه نوع جنس از پی وی سی ، دارای جای لیوان روی دسته های کاناپه (این مدل کاناپه تخت خواب شو بادی از 3 قسمت باد جدا باد میشود )، دارای برچسب تعمیرات رایگان ، با 48 ساعت مهلت تست کالا ، قابل استفاده در اتاق نشیمن ، اتاق خواب و استفاده به عنوان تخت ، از ویژگی این کاناپه به کم حجم بودن ، سبک بودن ، و قیمت مناسب آن میتوان اشاره کرد . این مدل کاناپه بادی تخت خواب شو بهترین نوع این دسته از محصولات میباشد و پیشنهاد تهران اینتکس به خریداران عزیز میباشد ، در این دسته از کالا ها محصولات مشابهی وجود دارند اما به دلیل غیر استاندارد بودن ابعاد و اندازه های آنها و همچنین روش تولید آنها و نوع جنس بکار رفته در آنها میتوان گفت که این کاناپه جزو برترین و استاندارد ترین کاناپه تخت شو میباشد و تنها محصولی است که برند آن اینتکس میباشد.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 231 سانتی متر
 عرض 193 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8.1 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 ضد تعرق و طبی
قابلیت تبدیل به تخت،مبل و تشک دو نفره
دارای دو جای مخصوص لیوان و فنجان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی یکی از مهم ترین دسته بندی در میان تمام محصولات بادی می باشد که در میان ابزار های استراحت و راحتی قرار می گیرند. البته کاناپه ها اغلب به صورت تخت شو و مدل های یک و و نفره تولید شده اند که برای در مدت زمان بسیار کمی قابل نصب هستند. در این میان اینتکس که از سردمداران این محصولات می باشد کاناپه ای در مدل های یک و دو نفره تولید کرده که کیفیت بسیار خوبی را ارائه کرده و استفاده از آن نیز در کمتر از چند دقیقه میسر است. کاناپه بادی دو نفره اینتکس در بسیاری جهات بهترین کاناپه بادی تولید شده تا به امروز است که تمامی نیاز های شما بر طرف می کند. در این قسمت قصد داریم تا توضیحات کاملی را در مورد این محصول تحت عنوان نقد و بررسی کناپه بادی ارائه کنیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات خود را در زمینه ویژگی های محصول برای انتخاب و خرید آن کامل کنید.

طراحی

اینتکس تمام تلاش خود را کرده تا محصولی مشابه کاناپه های معمولی چرمی-مخملی تولید کند، کاناپه هایی که ظاهر، ساده و شکیلی دارد، و قیمت آنها نیز بسیار بالاست، اما کاناپه تولید شده توسط اینتکس با طراحی بسیار زیبایی که دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. به علاوه ویژگی های برتری نیز دارد که در ادامه و بخش های دیگر به آنها خواهیم پرداخت. قسمت رویه و کناره های این کاناپه از مخمل ضد تعریق ساخته شده و ظاهر و آن را زیبا تر کرده تا محصولی کلاسیک در اختیار خریدار قرار گیرد. پشتی و نشیمنگاه این کاناپه نیز از لایه های موازی و منظمی ساخته شده که علاوه بر تغییر حالت کلی این قسمت ها به راحتی ان نیز کمک شایانی کرده است. در دو طرف این کاناپه همانند هر کاناپه دیگری دو جای دست استاندارد قرار داده شده و بر روی این دسته ها نیز جا لیوانی بزرگی قرار داده شده که با توجه به غیر همسطح بودن قسمت های مختلف کناپه ابزار بسیار کار آمدی به حساب می آید.

ابعاد و وزن 

وزن و ابعاد اصلی و پس از بسته بندی مهم ترین مشخصه های محصولات بادی هستند که در این کاناپه نیز از این قائده تبعیت می کند. طول و عرض این کاناپه بادی به ترتیب 231 و 193 سانتی متر می باشد که تنها 8.1 کیلو گرم وزن داشته و ابعاد بسته بندی آن نیز تنها به اندازه یک کیف لپ تاپ می باشد. اطلاعات بیشتری در مورد نصب و راه اندازی و سرعت انجام این کار را در بخش روش نصب توضیح خواهیم داد.

جنس بدنه 

قسمت های مختلف این کاناپه بادی از مواد مختلفی ساخته شده اند که به تناسب محل قرار گیری بهترین حالت ممکن را دارند. ضخیم ترین لایه مربوط به قسمت زیرین کاناپه می باشد از PVC سه لایه ساخته شده و در برابر اشیاء تیز همچون سنگریزه ها مقاومت خوبی از خود نشان می دهند اما باز هم امان سوراخ شدن ان وجود دارد از این رو پیشنهاد می شود در نگهداری آن بیشتر دقت کنید. دیواره ها از یک لایه اصلی PVC و رویه مخملی ضد تعریق ساخته شده اند و در عین کیفیت زیبایی بسیاری نیز به همراه دارند. رویه های اصلی یعنی محل هایی از قبیل دسته ها نشیمنگاه و پشتی نیز از دو لایه PVC و یک لایه مخملی ساخته شده است که علاوه بر مقاومت مناسب ضد تعریق نیز بوده و مناسب انجام تمامی امور می باشد. 

روش نصب

نصب کاناپه در چند مرحله ساده و در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است، دقت داشته باشید که تمامی این مراحل از اهمیت خاص خود برخوردار بوده و نباید در انجام آنها سهل انگاری کرد. کاناپه درون یک جعبه کارتنی با پوشش چسبی در رز ها قرار گرفته و برای خارج کردن باید از یک شئ تیز استفاده کنید.انجام اشتباه این کار می تواند به صدمه دیدن کاناپه منجر شود پس در انجام آن نهایت دقت را داشته باشید. پس از خارج کردن کاناپه از بسته بندی و  پوشش نایلونی می بایست آن را در محلی کاملا پاکیزه قرار دهید، محلی که از پیش تعیین شده و عاری از هر گونه شئ تیز اعم از شن و موارد مشابه باشد. در مرحله بعدی کاناپه را در محل مشخص شده پهن کرده و محفظه های باد ا را به صورت جداگانه باد کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...