کاناپه بادی دو نفره زرشکی

CH 04298

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,930,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره محصولی جدید و متفاوت می باشد که دارای کیفیتی بالا بوده و می توان از آن به عنوان تخت خواب برای استراحت های طولانی مدت نیز استفاده نمود . از ویژگی های این محصول می توان به همراه داشتن دو عدد بالش مخصوص برای استراحت های طولانی مدت اشاره نمود که به کمک این بالش ها می توانید ساعت های طولانی بر روی این محصول به استراحت بپردازید و لذت ببرید . بدنه این محصول از پی وی سی مخملی تهیه شده است و در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نخواهد شد . بخش کناری این کاناپه بادی نیز به صورت پی وی سی چرمی می باشد و مقاومت بالایی نیز دازد . بخش کف این کاناپه بادی نیز از پی وی سی دو لایه تهیه شده است و استحکام و مقاومت بالایی در برابر بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . تحمل وزن 200 کیلوگرمی این محصول نیز سبب این شده است تا بتوانید بدون وجود نگرانی از این محصول استفاده کنید . 

نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 197 سانتی متر
 عرض 149 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موج دار
 دارای دو بالش مخصوص
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

استفاده از کاناپه های بادی برای استراحت های کوتاه و یا طولانی مدت بسیار مرسوم شده است و بسیاری از افراد از این محصول به عنوان کاناپه برای میهمان و یا کاناپه برای خواب نیز استفاده می کنند . در ادامه به بررسی یکی از این کاناپه ها خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ارگونومی ساخت

این کاناپه بادی مناسب برای استفاده های طولانی مدت بوده و این کاناپه برای کاربرد های گوناگون استفاده دارد طراحی این کاناپه همانند کاناپه های شرکت اینتکس می باشد و دارای راحتی و کیفیت بالایی می باشد . همچنین از ویژگی های این محصول می توان به دو عدد بالش همراه این محصول اشاره نمود که این بالش ها به صورت جداگانه بوده و می توان در هر نقطه کاناپه از آن استفاده نمود . رویه این محصول به صورت مواج بوده و در هنگام استفاده هوا در قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه رد و بدل خواهد شد و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد . رنگ زرشکی این محصول نیز به زیبایی محصول کمک بسزایی نموده است و توانسته است این محصول را به یک کاناپه بادی مناسب برای تمام سنین و سلیقه ها تبدیل کند . 

جنس بدنه

بدنه این محصول از پی وی سی تهیه شده است و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . استفاده از پی وی سی در اکثر محصولات بادی مرسوم می باشد و می توان از این محصول در شرایط مختلف استفاده نمود و مشکلی برای بدنه آن پیش نخواهد آمد . همچنین رویه این محصول از پی وی سی مخملی تهیه شده است و علاوه بر استحکام بالا ، به طور کامل ضد تعریق بوده و در هنگام استفاده هوا در قسمت زیرین شما رد و بدل خواهد شد و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد . همچنین بخش های کناری این محصول از پی وی سی طرح چرم تهیه شده است و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . ویژگی دیگر این محصول کف دو لایه آن می باشد که به استحکام و بالا رفتن تحمل ورن محصول کمک بسزایی نموده است . 

ابعاد و تحمل وزن

این کاناپه بادی دو نفره دارای 197 سانتی متر طول ، 149 سانتی متر عرضو 64 سانتی متر ارتفاع می باشد که می توان از آن در مکان های کوچک نیز استفاده نمود و با مشکل کمبود فضا مواجه نخواهید شد . همچنین به خوبی از تمامی فضای محصول استفاده شده است و قسمت اضافی بر روی این محصول مشاهده نخواهید کرد . وزن 8 کیلوگرمی این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی این محصول را جابجا کرده و آن را در هر مکانی استفاده کنید . از دیگر ویژگی های این محصول می توان به تحمل وزن 200 کیلوگرمی این کاناپه بادی اشاره نمود که به کمک این تحمل وزن بالا ، تا 3 نفر به صورت همزمان می توانند از این محصول استفاده کنند . چندکاره بودن این محصول نیز از ویژگی های مثبت این محصول به شمار می رود .  

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول کار دشواری نبوده و می بایست پس از خارج نمودن آن از جعبه خود بر روی سطحی صاف قرار دهید و اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن محصول از میزان باد آن مطلع شوید و کاناپه را به مقدار دلخواه باد کنید . البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که باد زدن بیش از حد محصول ممکن است به دیواره های داخلی و یا بدنه محصول آسیب وارد کند . بعد از باد شدن نیز می توانید از آن استفاده کنید . البته در هنگام استفاده باید به این نکته توجه داشته باشید که در صورت برخورد اشیاء نوک تیز با محصول ، ممکن است بدنه محصول دچار آسیب شود . همچنین می بایست از عمل جامپینگ بر روی این محصول خودداری کنید زیرا ممکن است به بدنه محصول و الیاف داخلی آن آسیب وارد کند . البته از ویژگی های مثبت این محصول می توان به قابل تعمیر بودن آن اشاره نمود که به کمک این ویژگی می توانید در صورت بروز مشکل ، به راحتی محصول را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره محصولی جدید از شرکت تهران اینتکس می باشد که می توانید از آن برای میهمانان خود و یا استراحت های کوتاه و یا طولانی مدت خود استفاده کنید . بدنه مقاوم ، کف دولایه و بالش های پرتابل از ویژگی های این محصول محسوب می شوند . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولاات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرج کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...