کاناپه بادی یک نفره بست وی

bestway 75065

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی یک نفره تخت شو بست وی ، تحمل وزن : ۱۳۷ کیلوگرم ، وزن بسته بندی : ۷.۳ کیلوگرم ، دارای پمپ باد برای پر کردن هوا داخل محصول ، دارای برچسب تعمیر ، دارای جای لیوان و نوشیدنی سرخود

کاناپه بادی یک نفره تخت شو بست وی جدید ترین مدل کاناپه بادی تختخواب شو یکنفره با طراحی زیبا و عالی محصول و تولید 2016 bestway یکی از جذاب ترین و شیک ترین کاناپه های بادی همین محصول میباشد که رقیب جدی برای کاناپه بادی اینتکس که کالای مشابه است میباشد ، نوع جنس آن از پارچه مخمل بوده و سه تکه باز و بسته میشود ، این محصول در آینده به یکی از پر فروشترین محصولات بست وی تبدیل خواهد شد.

  • کاناپه بادی یک نفره تخت شو بست وی
  • طول : ۲۰۰ سانتی متر
  • عرض : ۱۰۲ سانتی متر
  • ارتفاع : ۶۴ سانتی متر
  • تحمل وزن : ۱۳۷ کیلوگرم
  • وزن بسته بندی : ۷.۳ کیلوگرم
  • دارای پمپ باد برای پر کردن هوا داخل محصول
  • دارای برچسب تعمیر
  • دارای جای لیوان و نوشیدنی سرخود

کاناپه بادی یک نفره بست وی

کاناپه بادی یک نفره جدید بست وی از سری کاناپه های بادی شیک و با کیفیت این شرکت بوده که در میان محصولات تولید شده در سال 2016 محسوب می شود. کالایی با طراحی مناسب و ارگونومی استفاده راحت که می تواند برای هر مکانی از جمله منزل، محل کار و همچنین مسافرت ها مناسب باشد. کالایی که می تواند با توجه به ویژگی های خوبی که دارد جایگزینی بسیار خوب برای کاناپه های چوبی و یا فلزی باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی صورت گرفته در این محصول همانند نوع دو نفره خود بوده که بسیار مورد پسند خریداران آن قرار گرفته است. قسمت بیرونی آن به شکل طبقه ای بوده و در قسمت لبه کاناپه نیز یک جای مخصوص بطری و یا لیوان تعبیه شده است. این کالا به گونه ای طراحی شده تا جای کمتری را در هنگام باد کردن بگیرد. از این رو می تواند در هر مکانی استفاده شود. اما ارگونومی ساخت آن نیز بسیار مناسب بوده و در صورت استراحت و یا خواب بر روی این کالا راحتی بالایی را احساس خواهید کرد. این راحتی بیشتر بر می گردد به نوع نشیمنگاه آن که در قسمت جنس بدنه توضیح خواهیم داد.

قابلیت چندکاره

قابلیت چندکاره بودن این کاناپه را می توان یکی از بهترین ویژگی های طراحی این کالا دانست. قابلیتی که در بسیاری از کاناپه های بادی پیاده سازی شده تا از این نوع محصولات بادی تنها به یک شیوه استفاده نشود و نوع استفاده آن را جذاب تر کند. اما این قابلیت توسط دو تشک بادی به هم متصل شده برای مصرف کنندگان کاربرد خواهد داشت. دو تشکی که توسط لایه ای از جنس PVC به بدنه اصلی متصل شده و به راحتی باز و بسته می شوند. تشک هایی که در صورت باز کردن سبب می شود تا نشیمنگاهی طویل و همچنین در صورت بستن و یا تا نمودن نشیمنگاهی بلند داشته باشیم. این ویژگی سبب می شود تا از این کاناپه به عنوان مبل بادی و تشک بادی با تکیه گاه بزرگ نیز استفاده نماییم.

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول درس مانند نوع دو نفره خود ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با دو نوع روکش مخمل و طرح چرم می باشد. بدنه این کالا کیفیت مناسبی داشته که می تواند در هوای باز نیز استفاده شود، زیرا که در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم خواهد بود. اما قسمت های لبه و زیرین آن که روکش طرح چرم آن قسمت ها را تشکیل می دهد در برابر برخورد آب مقاوم بوده و همچنین روکش مخمل در نشیمنگاه و دیواره ها نیز می توانند دو مزیت برای مصرف کنندگان داشته باشد. ابتدا اینکه نشیمنگاهی راحت برای کاربران به ارمغان آورده، دوما در برابر تعرق بالا جلوگیری خواهد کرد. گفتنی است که نشیمنگاه مواج این کاناپه نیز در این موارد بسیار موثر است.

ابعاد و تحمل وزن

ابعادی که برای این کاناپه در نظر گرفته شده معادل (طول: 200 سانتی متر ، عرض: 102 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده که می تواند برای استفاده یک نفر به اندازه کافی مناسب باشد. این ماناپه با چنین ابعادی برای بزرگسالان مناسب خواهد بود. همچنین ابعاد ذکر شده شامل تمام قسمت های بدنه می شود. اما طبق این ابعاد تحمل وزنی که این کالا ارائه خواهد داد 136 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی استاندارد می باشد. یعنی اگر کمی از باد این کاناپه کم کنیم می توانیم تحمل وزن بالاتری را نیز داشته باشیم.

نحوه راه اندازی کاناپه بادی

برای راه اندازی این کاناپه چند مرحله ساده باید انجام داد. مراحلی که زمان بسیار کمی را از مصرف کننده خواهد گرفت. ابتدا پس از خارج ساختن محصول از بسته بندی مخصوص خود آن را بر روی سطحی صاف و بدون اشیا تیز به درستی پهن می کنیم و سپس پمپ باد دستی همراه این کالا را با توجه به نوع نازل به دریچه باد متصل می کنیم. در هنگام باد زدن باید به این نکته اشاره کرد که هنگام باد زدن بیش از حد این کاناپه سبب می شود تا به دیواره های داخلی این کاناپه فشار بالایی آورد و از تحمل وزن آن بکاهد. به همین دلیل باید به اندازه استاندارد آن را باد نمود. برای جمع کردن آن نیز می توان هم به صورت دستی و هم به وسیله پمپ های باد برقی آن را جمع نمود.

شیوه مراقبت از کاناپه بادی

برای مراقبت بهتر و بیشتر از این کاناپه بهتر است در درجه اول آن را چه به صورت باد کرده و چه به صورت باد نشده از اشیای تیز دور نگه داشته شود. هر چند با برخورد معمولی این اشیا به بدنه مشکلی پیش نخواهد آمد ولی بهتر است پیشگیری نمود. اما بعد از مورد می توان به پرش بر روی این محصول اشاره کرد. حرکتی که باعث می شود تا آسیب جدی به لایه های تعبیه شده در بدنه وارد شود. اما زمانی که از این کاناپه به طور مداوم استفاده می کنید بهتر است از روکش و یا کاور های معمولی برای پوشش و محافظت از آن استفاده نمایید. در زمانی که استفاده شما از این کاناپه کم بود، آن را جمع کرده و در ساک یا مکانی مطمئن قرار دهید.

وزن و نوع بسته بندی

وزن این کاناپه نصف مدل دو نفره خود بوده که وزنی معادل 3.5 کیلوگرم می باشد. وزنی بسیار مناسب برای جا به جایی و حمل در هر مکانی بخصوص مسافرت ها توسط دست و یا هر وسیله نقلیه ای. این کالا در بسته بندی شیک و کارتونی قرار داده شده که از کیفیت خوبی بهره مند است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...