کاناپه بادی یک نفره چند کاره vango

vango 45050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,010,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی یک نفره چند کاره vango از دیگر کاناپه های بادی تولید شده در نوع تاشو و چند کاره بوده که از یک تشک بادی متصل شده به بدنه اصلی برخوردار می باشد. این کالا همانند همنوعان دیگر خود از کیفیت و دوام بالایی برخوردار بوده تا قابلیت استفاده در فضای باز نیز وجود داشته باشد. این کالا ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با رویه مخمل بوده و برای قسمت های کناری و زیرین آن نیز از روکش طرح چرم استفاده شده است. قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه این کاناپه طراحی مواج گونه داشته و به دلیل داشتن روکش مخمل یا همان جیر به خوبی در برابر تعریق بالا مقاوم خواهد بود. گفتنی است که قسمت بیرونی این کاناپه نیز در برابر برخورد آب مقاومت لازم را خواهد داشت. از این محصول می توان به عنوام مبل بادی ، تشک و تخت خواب بادی نیز استفاده کرد.

 نوعخانگی و سفری
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 215 سانتی متر (حالت باز شده)
 عرض 95 سانتی متر
 ارتفاع 85 سانتی متر (حالت جمع شده)
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تشک بادی تاشو
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد تعریق
 مناسب استفاده در منزل و سفر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

شرکت ونگو یکی از تولید کنندگان محصولات بادی می باشد که توانسته است محصولاتی با کیفیت تولید کند و طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند . این محصول دارای بدنه ای مستحکم و طراحی جذاب می باشد که در ادامه به بررسی مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این کاناپه بادی یک نفره یکی از طراحی های جذاب می باشد که دراکثر کاناپه های بادی استفاده می شود و می توان از آن برای استراحت های کوتاه و یا طولانی مدت استفاده نمود و بدن شما دچار خستگی نخواهد شد . رنگ قهوه ای استفاده شده در این محصول بسیار جذاب بوده و مناسب برای تمام سنین می باشد . همچنین تکیه گاه دو تکه این محصول نیز به زیبایی آن افزوده است و این محصول را به یک کاناپه بادی ایده آل برای استفاده های طولانی مدت تبدیل نموده است . همچنین رویه مواج این محصول نیز به زیبایی آن افزوده است . در طراحی این محصول نیز قسمت اضافی مشاهده نمی کنید و می توانید از آن حتی در اتاق های کوچک نیز استفاده کنید و با مشکل کمبود فضا رویرو نخواهید شد . 

جنس بدنه

بدنه این کاناپه بادی از پی وی سی تهیه شده است و استحکام بالایی دربرابر فشار و ضربه دارد . استفاده از این نوع پی وی سی در اکثر محصولات بادی مرسوم می باشد و می توانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید و مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد . رویه این محصول از پی وی سی مخملی تهیه شده است و علاوه بر زیبایی خاصیت ضد تعریقی نیز به آن افزوده است و می توانید ساعت های طولانی بر روی این محصول به استراحت بپردازید و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد . بخش کناری این محصول نیز از پی وی سی طرح چرم تهیه شده است و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . همچنین بخش کف این محصول از پی وی سی دو لایه تهیه شده است و استحکام محصول را در برابر فشار و ضربه بالاتر برده است . 

ابعاد و تحمل وزن 

این کاناپه بادی دو نفره دارای 215 سانتی متر طول ، 95 سانتی متر عرض و 85 سانتی متر ارتفاع می باشد که ابعاد مناسبی برای استفاده های طولانی مدت بوده و در هنگام استفاده با مشکل کمبود فضا روبرو نخواهد شد . تحمل وزن 120 کیلوگرمی این کاناپه بادی یک نفره نیز از ویژگی های مثبت این محصول به شمار می آید که می توانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید و مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد . وزن 4 کیلوگرمی این محصول نیز از ویزگی های آن محسوب می شود و می توانید به کمک این وزن مناسب ، آن را به هر مکانی انتقال داده و از آن استفاده کنید . همچنین از تمامی فضای این محصول به خوبی استفاده شده است و می توانید از این محصول در مکان های کوچک نیز استفاده کنید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می توانید پس از باز کردن آن ، بر روی سطحی صاف قرار دهید و اقدام به باد نمودن آن کنید . در هنگام یاد شدن نیز می توانید با فشار دادن کاناپه از میزان باد آن مطلع شوید و به مقدار دلخواه آن را باد کنید . مراقبت از این محصول نیز کار دشواری نبوده و می بایست از برخورد اشیاء نوک تیز با آن جلوگیری کنید . البته در صورت بروز مشکل و یا سوراخ شدن نیز می توانید به کمک بسته تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . این کار را خود شما می توانید به راحتی و در مدت زمان کمی انجام دهید . البته در صورت نیاز می توانید این کار را به همکاران ما در بخش تعمیرات شرکت بسپارید . 

جمع بندی

کاناپه بادی یک نفره ونگو محصولی متفاوت از شرکت تهران اینتکس می باشد که دارای بدنه ای با کیفیت بوده و می توانید از آن برای استراحت های طولاانی مدت خود استفاده کنید و از آن لذت ببرید . رویه ضد تعریق ، بدنه مقاوم و تحمل وزن بالا از ویِژگی های آن محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...