کاناپه بادی 4 نفره اینتکس

intex 68575np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وزن : 15 کیلوگرم ، دارای سطح نشیمنگاه موازی ، دارای تشک های مجزا ، رویه ضد تعریق ، مبل بادی برای استفاده 4 نفره ، نوع جنس بدنه : جیر ، برند : intex ، کد محصول : intex 68575np

کاناپه بادی 4 نفره اینتکس از نمونه کاناپه های بادی چند نفره تولید شده توسط کمپانی مطرح اینتکس می باشد که به رنگ مشکی می باشد ، این محصول همچنین در رنگ کرمی نیز تولید شده که ویژگی ها و آرگونومی ساخت آن نیز به مانند همین کاناپه بادی می باشد ، همانطور که تصویر کاناپه بادی مد نظر را در بالا مشاهده می کنید ، این کاناپه بادی دارای یک بدنه یکپارچه است که بر روی آن تشک های کوچک بادی قرار گرفته است ، این تشک های بادی مجزا از بدنه اصلی بوده و می توانید آنرا جدا کنید ، ساختار هلالی و نیم دایره ای این محصول باعث شده تا در صورت نیاز بتوانید کاناپه بادی را در گوشه و کنج دیوار قرار دهید و محلی ایده آل برای نشستن داشته باشید . این کاناپه بادی بسیار شیک و مدرم است به همین دلیل حتی از کاناپه 4 نفره اینتکس می توانید در اداره و دفتر های کاری نیز استفاده کرد ، همچنین این محصول را می توانید در پذیرایی خانه نیز راه اندازی کنید ، این محصول دارای پمپ تصفیه سرخود و یا مجزا نیست اما می توانید با تهیه یک پمپ باد ( با توجه به دریچه هوای موجود در بدنه کاناپه بادی شما می توانید محصول را با انواع پمپ های باد راه اندازی کنید ) در سریع ترین حالت کاناپه بادی خود را آماده استفاده کنید ، وزن کلی این کاناپه بادی نیز تنها 15 کیلوگرم بوده و به راحتی می توانید آن را جابجا کنید ، فروشگاه intex این محصول با کیفیت و محبوب را با قیمت مناسب و با ضمانت سلامت کالا به فروش می رساند .

 نوعخانگی
 تحمل وزن 450 کیلو گرم
 طول 257 سانتی متر
 عرض 203 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ -
 نوع مبلچهار نفره خانوادگی با تشک مجزا
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 15 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 دارای تشک های مجزا
قابلیت استفاده در هر قسمتی از منزل و مکان های اداری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی 4 نفره اینتکس

کاناپه بادی 4 نفره اینتکس یک محصول خارق العاده برای منازل شما می باشد که بدون شک استفاده از آن ، منزل شما را بسیار چشم نواز و جذاب خواهد کرد . ما در این مقاله قصد داریم تا به کمک متخصصانما ، به بررسی یکی دیگر از محصولات کمپانی نامدار و معروف اینتکس بپردازیم ، و نسبت به آن نکات مثبت و منفی آن را برای شما بیان کنیم تا نسبت به خریدی که می خواهید انجام دهید ، اطلاعات کاملی را دشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این کاناپه به صورت نیم دایره و یا حلالی شکل بوده تا آن را به آسودگی در گوشه دیوار گذاشته و از آن استفاده نمایید . بر روی این محصول یک تشک بادی قرار گرفته است و با باز کردن آن می توانید به طور کامل از این کاناپه استفاده نمایید . همچنین این تشک های بادی قابلیت جدا شدن را دارا هستند و شما می توانید آن را جدا نمایید . این کالا به رنگ مشکی بوده و نشیمنگاه آن به صورتی طراحی و ساخته شده است که ضد تعرق بوده و در حین استفاده از ، باد از میان آن لایه ها عبور کرده و جلوی تعرق بدن شما را خواهد گرفت .

جنس بدنه

اما جنس دبنه این محصول از جیر بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد که متخصصان ما به کیفیت آن نمره بالایی را داده اند و شما می توانید با خیالی آسوده از آن ، استفاده نمایید .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 257 سانتی متر ، عرض : 203 سانتی متر ريال ارتفاع : 76 سانتی متر ، تحمل وزن : 450 کیلو گرم و در نهایت وزن این محصول محصول 15 کیلو گرم می باشد که به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی است .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این کالا شما تنها به یک پمپ برقی و یا دستی احتیاج دارید ، تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده و در عرض سه الی پنج دقیقه محصول خود را باد کرده و از آن استفاده نمایید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که به هیچ وجه جمع وزن چهار نفری که بر روی این کاناپه میبنشینند به 450 کیلو گرم نرسد زیرا تحمل وزن این محصول 450 کیلو گرم بوده و بیشتر از آن صدمه و آسیبی به محصول وارد می کند . همچنین وسایل تیز را به این کالا نزدیک نکنید تا طول عمر این کاناپه بالا شود و از آن بتوانید با خیالی آسوده استفاده نمایید . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی وارد شود ، شما می توانید در آن را با برچسب تعمیرات ، تعیمر نموده ، همچنین می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

کاناپه بادی 4 نفره اینتکس از محصولات بسیار با کیفیت و جذاب بوده که توسط برند نامدار اینتکس طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت نیم دایره و حلالی شکلی بوده که می توانید آن را در گوشه منزل خود گذاشته و به آسودگی استفاده نمایید . جنس بدنه این محصول از جیر بوده و دارای کیفیت و مقاوت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...