استخر پیش ساخته آماده ایرتکس در ابعاد 130×3×7

airtex 1014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
63,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته آماده ایرتکس در ابعاد 130×3×7 از سری استخر های پیش ساخته ایرانی 7 متری می باشد که می توان آن را یکی از بزرگ ترین استخر های آماده ایرانی دانست . استخر های پیش ساخته همانطور که از نامشان مشخص است از پیش ساخته شده اند و تنها نیاز است تا آن ها را نصب و راه اندازی کنید ، بنابراین نیازی به حفاری و ساخت نخواهد بود . استخر پیش ساخته آماده ایرتکس فوق دارای تمامی تجهیزات ضروری مانند پمپ تصفیه آب ، نردبان و زیرانداز می باشد که می توانید از آن ها برای نگهداری هر چه بهتر استخر و نیز استفاده راحت تر به کار بگیرید . وجود پمپ تصفیه آب در استخر های بزرگ چون استخر پیش ساخته آماده ایرتکس در ابعاد 130×3×7 که ظرفیت بالایی دارد می تواند در صرفه جویی آب به ما کمک کند ، شما می توانید به صورت مستمر و یا به صورت دوره ای آب استخر را با استفاده از فیلتر های کاغذی قابل تعویض آب استخر را تصفیه کرده و به آب زلال و تمیز تبدیل کنید . شما می توانید با تهیه فیلتر های اضافی از فروشگاه اینتکس در صورت نیاز فیلتر استخر را تعویض کنید .

استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس با ضمانت و خدمات پس از فروش توسط نمایندگی اینتکس برای فروش گذاشته شده است که می توانید با خرید آن ، از خدماتی که فروشگاه اینتکس ارائه کرده است برخوردار شوید . خدماتی چون نصب استخر پیش ساخته در محل شما ، تعمیر یا تعویض قطعات ، سرویس استخر و پمپ تصفیه آب و ... برای استخر های پیش ساخته ایرانی ایرتکس ارائه شده است . با توجه به سازه این استخر پیش ساخته که به صورت فریمی می باشد شما می توانید استخر را بر روی زمین و بدون نیاز به حفاری و یا تکیه گاه ها راه اندازی کنید ، چرا که پایه های مقاوم و فلزی آن به تنهایی دارای استحکام بالا به منظور نگهداری حجم بالای آب هستند . شما می توانید استخر پیش ساخته خود را به دلخواه در محیط های سرپوشیده و یا روباز استفاده کنید ، استفاده از استخر در محیط های باز بلامانع است چرا که بدنه و پایه های استخر با تمامی شرایط محیطی سازگاری کامل دارند .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته آماده ایرتکس در ابعاد 130×3×7

استخر پیش ساخته آماده ایرتکس در ابعاد 130×3×7 از نمونه استخر های پیش ساخته بزرگ برند ایرتکس می باشد که می توانید آن را خریداری کنید . ابعاد دقیق این استخر بر اساس سایز پایه ها به صورت دقیق برابر با طول 676 سانتی متر و عرض 316 سانتی متری می باشد ، و اما عمق آن بیشترین عمق برای یک استخر پیش ساخته در این ابعاد است که در صورت علاقه مندی به عمق بالا ، این استخر پیش ساخته گزینه خوبی برای خرید شما خواهد بود . در این بخش قصد داریم با نقد و بررسی کامل استخر پیش ساخته آماده ایرتکس شما را با ویژگی هایی چون نوع طراحی استخر ، مزیت ها و معایب ، طرز استفاده و ... را مورد بررسی قرار دهیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی استخر های پیش ساخته بدین گونه است که استخر از تعدادی پایه و یک بدنه ضخیم تشکیل شده است که می توانید با متصل کرده پایه ها فریم استخر را راه اندازی کنید و بدنه را به آن متصل نمایید تا استخر پیش ساخته آماده شود . برای استفاده از استخر پیش ساخته فوق نیازی به خرید لوازم دیگری نخواهد بود چرا که این محصولات به صورت یک پکیج کامل برای شما ارسال شده و نیازی به لوازم و تجهیزات دیگر ندارید . راه اندازی این استخر تنها 30 الی 60 دقیقه زمانبر خواهد بود ، بنابراین پس از تحویل استخر می توانید آن را به سرعت راه اندازی کنید . راه اندازی استخر های پیش ساخته ملزم به رعایت نکاتی است که شاید از آن ها مطلع نباشید .

با توجه به ظرفیت بالایی که استخر پیش ساخته فوق دارد ، نیاز است تا در انتخاب محل نصب استخر دقت کنید ، زمین هایی که دارای شیب هستند ، گزینه خوبی برای راه اندازی استخر نیستند پس سعی کنید زمینی را انتخاب کنید که صاف باشد و یا شیب زمین را با خاک و ... صاف کنید چرا که پس از پر شدن استخر ، آب وزن زیادی را به پایه هایی که در سطح پایین تری قرار دارد وارد می کند ، در نتیجه ممکن است پایه ها در طولانی مدت آسیب ببیند . در کنار استخر پیش ساخته آماده ایرتکس پمپ تصفیه آب قدرتمند و قوی از نوع فیلتری قرار دارد که می بایست در هنگام راه اندازی آن را نیز به بدنه استخر وصل کنید . البته هرینه پمپ تصفیه را جدا بایستی پرداخت نمایید اتصالات این پمپ ها نیز اهمیت دارد . با توجه به مسائل گفته شده ، شما می توانید برای نصب استخر های پیش ساخته ایرتکس خود از نصاب های فروشگاه تهران اینتکس استفاده کنید ، تا استخر شما را به صورت اصولی در محل تعیین شده شما راه اندازی کنند .

 شما می توانید از این استخر های پیش ساخته به صورت توکار و یا روکار استفاده نمایید ، با توجه به طراحی فریمی که این استخر پیش ساخته دارد شما نیازی به تکیه گاه نخواهید داشت بلکه پایه ها به تنهایی می توانند تکیه گاه خوبی باشند ، پس حتی نیازی به حفاری زمین نیست و شما می توانید استخر را بر روی زمین راه اندازی نمایید . عمدتا استخر های پیش ساخته را بر روی زمین راه اندازی می کنند ، چرا که شاید حفاری زمین کاری دشوار برای شما باشد ، همچنین با وجود نردبانی که در کنار استخر وجود دارد ، شما می توانید به راحتی برای ورود و خروج به داخل استخر از آن استفاده کنید . نردبانی که برای این استخر در نظر گرفته شده است به صورت تاشو دو طرفه می باشد که می توانید آن را بر لبه استخر قرار داده و هم برای ورود و هم برای خروج از نردبان استفاده کنید .

نکته قابل توجه این است که استخر پیش ساخته ایرتکس را می توانید به صورت دائمی و حتی در محیط های روباز استفاده کنید ، چرا که بدنه و پایه های این استخر از اجناس درجه یک ساخته شده اند به طوریکه عوامل محیطی بر روی آن ها بی تاثیر است . بدنه این استخر از جنس بسیار عالی برزنت ساخته شده است ، پارچه برزنت بدنه استخر دارای الیاف شمعی و پی وی سی می باشد که موجب افزایش ضخامت محصول شده و همچنین آن را در برابر رطوبت ضد آب و در برابر نور آفتاب ضد اشعه کرده است ، بنابراین نور و گرمای آفتاب و سرما و باران و حتی برف نیز تاثیری بر کیفیت بدنه استخر نمی گذارد . پس دیگر نیازی نیست تا در فصل سرما استخر پیش ساخته خود را جمع کنید ، اما اگر قصد دارید که فضای اشغال شده توسط استخر را بازگردانی کنید می توانید آن را جمع کنید . حجم بسته بندی این استخر ها بسیار کوچک بوده و می توانید آن را در انباری نگهداری کنید .

با توجه به اینکه فروشگاه تهران اینتکس به صورت انحصاری استخر های پیش ساخته ایرانی ایرتکس را به فروش می رساند ، خدمات پس از فروش این محصولات را به صورت گسترده ارائه کرده است که می توانید از آن برخوردار شوید . شما می توانید برای راه اندازی استخر پیش ساخته ، جابجایی ، جمع آوری ، تعمیرات ، سرویس فریم و پمپ تصفیه آب از فروشگاه اینترنتی اینتکس راهنمایی و کمک بگیرید . برای کسب اطلاعات بیشتر از محصولات پیش ساخته ایرتکس با فروشگاه تماس بگیرید .

  • طول : 676 سانتی متر
  • عرض : 316 سانتی متر
  • ارتفاع : 130 سانتی متر
  • جنس بدنه : برزنت با الیاف شمعی
  • جنس فریم : آلومینیوم ضد آب
  • نوع طراحی : فریمی الترا
  • دارای زیرانداز
  • مناسب برای ویلا و مصارف خانگی
  • کد محصول : airtex 1014
شمس

سلام
هزینه ارسال به اهواز چقدر میشه؟
اهواز نصاب دارید؟
خدمات پس از فروش اهواز هست؟
گارانتی چند ماه؟
مشاوره لطفا
۰۹۱۶۸۰۷۷۰۷۷

414 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...