استخر پیش ساخته ایرانی مدل ویلایی ایرتکس ابعاد 130×2×10

airtex 1009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
79,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایرانی مدل ویلایی ایرتکس ابعاد 130×2×10 از سری استخر های پیش ساخته سایز بزرگ می باشد که در طول 10 متر ساخته شده اند ، این استخر پیش ساخته ایرانی در عرض باریک اما طول زیاد طراحی شده است که صورت داشتن مساحت 2.5 در 10 متر می توانید از این استخر پیش ساخته استفاده کنید . البته سری استخر های پیش ساخته ایرتکس دیگری در همین مدل اما در طول کمتر نیز طراحی شده اند که می توانید نمونه های آن را در فروشگاه اینترنتی اینتکس مشاهده کنید و آن را سفارش دهید .

لازم به ذکر است که بیشترین عمق استخر های پیش ساخته از نظر استاندارد جهانی نیز 130 سانتی متر می باشد . این استخر پیش ساخته دارای استحکام و دوام بسیار بالایی است چرا که پایه آن فلزی بوده و بدنه آن از پارچه بسیار مقاوم و ضد آب برزنت ساخته شده است ، بدنه این استخر پیش ساخته پوسیده نمی شود و در دراز مدت نیز ضعیف نخواهد شد . با توجه به اینکه استخر پیش ساخته ایرانی مدل ویلایی ایرتکس ابعاد 2×10 و ارتفاع 103 سانتی متر ضد زنگ و سازگار با تمامی شرایط محیطی است می توانید به صورت دائم از استخر پیش ساخته استفاده کنید .

استخر های پیش ساخته با توجه به طراحی که دارند قابل راه اندازی بر روی زمین هستند ، اما در صورت دلخواه شما می توانید با حفاری زمین در ابعاد مورد نظر ، استخر پیش ساخته خود را در داخل زمین دفن کرده و به صورت توکار از آن استفاده کنید . این استخر پیش ساخته نیازی به آب بندی ندارد بنابراین تنها در کمتر از یک ساعت می توانید استخر را راه اندازی و استفاه کنید . با توجه به حجم و ظرفیت بسیار بالایی که این استخر پیش ساخته دارد ، ایرتکس برای محصول پمپ تصفیه آبی از نوع فیلتری قابل تعویض در نظر گرفته است که می توانید با اتصال آن به دریچه های موجود در بدنه به کمک برق و فیلتر های پمپ ، آب استخر را تصفیه کنید . این پمپ تصفیه در قیمت اعلامی استخر محاسبه نشده و قیمت آن بستگی به نوع انتخاب شما دارد،  در نبود پمپ تصفیه آب آلوده و کدر خواهد شد ، تعویض حجم زیاد آب نیز کاری غیر معقول بوده و باعث هدر رفتن آب و زمان خواهد شد . برای کسب اطلاعات بیشتر از استخر پیش ساخته ایرانی مدل ویلایی ایرتکس ابعاد 130×2×10 با فروشگاه اینترنتی اینتکس در تماس باشید . 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ایرانی مدل ویلایی ایرتکس ابعاد 130×2×10

استخر پیش ساخته ایرانی مدل ویلایی ایرتکس ابعاد 130×2×10 از سری استخر های پیش ساخته با عرض دو متر اما با طول 10 متر می باشد که برای کسانی که به دنبال استخر های آماده شرکتی با این ابعاد هستند مناسب می باشد . استخر های پیش ساخته استخر هایی از قبل طراحی شده هستند که تنها می بایست آن ها را راه اندازی کنید و دیگر نیازی به هیچگونه هزینه اضافی جهت احداث و یا تجهیزات دیگر نمی باشد ، زیرا این محصولات به صورت پکیج کامل عرضه شده اند . این استخر پیش ساخته از نمونه استخر های پیش ساخته ایرانی با دوام و محکم هستند که می توانید از آن به صورت مداوم استفاده کنید . استخر های پیش ساخته استخر های ایده آل خانگی هستند که می توانید به صورت خانوادگی و گروهی از آن ها استفاده کنید . خرید استخر پیش ساخته در مقایسه با احداث استخر با همین ابعاد ارزان تر خواهد بود . و اما در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی محصول شما را با ویژگی ها و خصوصیات استخر پیش ساخته ایرانی مدل ویلایی ایرتکس فوق آشنا کنیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس در مقایسه با استخر های پیش ساخته خارجی چون اینتکس ، بست وی یا جیلونگ قیمت ارزان تری دارند ، البته این قیمت ارزان نشان از بی کیفیت بودن استخر ها ندارد ، چرا که استخر های پیش ساخته ایرانی در داخل کشور تولید شده و هزینه های بسیاری چون واردات و گمرک از آن کسر شده است به همین دلیل هزینه پایانی آن کاهش یافته است ، همچنین فروشگاه اینتکس بدون هیچگونه واسطه ای استخر های پیش ساخته ایرتکس را به فروش می رساند تا به صورت مستقیم محصول را به دست مصرف کننده برساند ، از این خرید استخر پیش ساخته ایرانی بسیار ارزان تر خواهد بود . لوازم یدکی استخر های پیش ساخته ایرانی و دیگر تجهیزات این محصولات را می توانید به سهولت از فروشگاه اینتکس تهیه کنید . فروشگاه نیز خدمات پس از فروش استخر های ایرتکس را ارائه کرده است که می توان به نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته ، جابجایی و جمع آوری محصول ، تعمیرات و تعویض قطعات ، سرویس استخر پیش ساخته و پمپ تصفیه را نیز انجام می دهد .

استخر پیش ساخته ایرانی مدل ویلایی ایرتکس ابعاد 130×2×10 بر حسب سایز پایه هایی که دارد به صورت دقیق طول 946 سانتی متر و عرض 226 سانتی متر دارد ، عمق آن نیز با توجه به حداکثر استاندارد ساخت استخر پیش ساخته 130 سانتی متر در نظر گرفته شده است ، بنابراین می توان این استخر پیش ساخته را بزرگ ترین استخر پیش ساخته ایرانی در عرض 2 متر دانست ، البته عرض های بزرگ تری از این استخر نیز در فروشگاه موجود است که می توانید به نسبت سلیقه ، استخر مورد علاقه خود را با ضمانت خریداری کنید . فروشگاه اینتکس به دلیل ابعاد بزرگ استخر و نیز ظرفیت بالای آن ، پمپ تصفیه آبی از نوع فیلتری کاغذی برای محصول در نظر گرفته است که در کنار محصول برای شما ارسال می شود ، با استفاده از پمپ تصفیه آب می توانید از آلوده شدن و کدر شدن آب جلوگیری کنید . نبود پمپ تصفیه آب در هر استخری می تواند مشکلاتی را برای آب استخر بوجود بیاورد و باعث آلوده شدن و رشد جلبک ها را فراهم کند . تعویض حجم بسیار بالای آب نیز کاری غیر معقول بوده و آب زیادی را مصرف خواهد کرد .

بدنه استخر پیش ساخته ایرانی مدل ویلایی ایرتکس فوق از pvc برزنتی ساخته شده است ، پی وی سی ها از سری مواد ضد حساسیت و ضد آب هستند که کاملا با آب سازگار بوده و در طولانی مدت نیز پوسیده یا ضعیف نمی شود ، به طوریکه شرکت های بزرگ سازنده استخر های بادی از این جنس برای ساخت محصولات بادی خود استفاده می کنند ، و اما ایرتکس برای استحکام بالای بدنه و ضخامت آن از پارچه برزنت نیز استفاده کرده است ، برزنت از سری پارچه های ضد آب و ضخیم موجود است که حتی از آن برای ساخت چادر مسافرتی ضد آب ، کوله ها و ... که نیازمند ضد آب بودن هستند استفاده می شود . جنس فریم یا همان پایه های استخر پیش ساخته نیز از آلومینیوم آلیاژ شده ضد زنگ ساخته شده است ، علت استفاده از این جنس نیز وزن سبک آلومینیوم نسبت به سایر فلز ها می باشد ، دوام و طول عمر آن نیز بسیار بالاست .

  • طول : 946 سانتی متر
  • عرض : 226 سانتی متر
  • ارتفاع : 130 سانتی متر
  • جنس بدنه : pvc برزنتی
  • جنس پایه : آلومینیوم
  • دارای زیرانداز
  • قابل راه اندازی به صورت روکار یا توکار
  • قابل استفاده در صنایع مختلف
  • مناسب برای ویلا
  • مناسب برای شنای خانواده
  • کد محصول : airtex 1009

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...