استخر پیش ساخته ایرانی مربعی ایرتکس ابعاد 130×3×3

airtex 1010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایرانی مربعی ایرتکس ابعاد 130×3×3

استخر پیش ساخته ایرانی مربعی ایرتکس ابعاد 130×3×3 از نمونه استخر های پیش ساخته تولید ایران است که به صورت مربعی ساخته شده است . طول هر ضلع این استخر پیش ساخته 316 سانتی متر است و ارتفاع آن نیز 130 سانتی متر می باشد ، عمق 130 سانتی متری بیشترین عمیقی است که استخر های پیش ساخته ایرانی و حتی خارجی دارند و می توان آن را حداکثر استاندارد برای ساخت استخر پیش ساخته دانست . استخر های پیش ساخته در واقع استخر های آماده ای هستند که تنها نیاز است تا آن ها را نصب و راه اندازی کنید و نیازی به ساخت و ساز و حفاری ندارید . فریم آن ها نیز به گونه ای است که به شما اجازه می دهد استخر را بر روی زمین راه اندازی کنید ، راه اندازی به صورت توکار نیز میسر است ، بدین ترتیب که شما زمین را به نسبت استخر حفاری می کنید و استخر را در داخل زمین نصب می کنید . 

استخر پیش ساخته airtex در کنار خود پمپ تصفیه آب قدرتمندی از نوع فیلتری دارد که با اتصال آن به بدنه می توانید آب راکد استخر را به صورت مستمر و یا به صورت دوره ای تصفیه کنید . این پمپ های تصفیه دارای فیلتر های کاغذی قابل تعویض هستند که به کمک انرژی برق می تواند کثیف ترین آب ها را تصفیه کند ، با وجود این پمپ ها دیگر نیازی به تعویض آب استخر نخواهد بود . اما هزینه پمپ روی استخر محاسبه نشده و قیمت لوازم بستگی به نوع انتخاب خریدار دارد و متغیر است .

راه اندازی استخر پیش ساخته ایرانی مربعی ایرتکس ابعاد 130×3×3 فوق کمتر از 40 دقیقه زمانبر خواهد بود و این در حالی است که ساخت استخر بتنی در همین ابعاد ممکن است هفته ها به طول انجامد و هزینه بسیار بیشتری را نیاز داشته باشد . استخر های پیش ساخته ایرانی به دلیل اینکه در داخل ایران تولید شده اند هزینه پایانی کمتری داشته و در مقایسه با نمونه های خارجی ارزان تر هستند و این موضوع به دلیل کیفیت پایین استخر های ایرانی نمی باشد . شما می توانید استخر پیش ساخته ایرتکس خود را با ضمانت از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ایرانی مربعی ایرتکس ابعاد 130×3×3

استخر پیش ساخته ایرانی مربعی ایرتکس ابعاد 130×3×3 بر خلاف بیشتر استخر های پیش ساخته خارجی یا ایرانی دیگر دارای طراحی مربعی بوده و به همین دلیل با این نام نیز شناخته می شود . استخر های پیش ساخته استخر های آماده مناسب برای استفاده ویلایی و خانگی می باشد که می توانید به صورت گروهی و خانوادگی از استخر استفاده کنید . با توجه به زمانبر بودن احداث استخر های بتنی و همچنین هزینه بالای ساخت آن ها ، استخر های پیش ساخته ارزان تر بوده و تمامی کارایی استخر ایده آل را دارند . همانطور که در مشخصات محصول آورده شده است این استخر پیش ساخته دارای تمامی لوازم و تجهیزات ضروری چون پمپ تصفیه می باشد ، بنابراین نیازی به خرید اقلام دیگر برای استخر های پیش ساخته نیست . و اما در این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل ، شما را با ویژگی های استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس آشنا کنیم .

طراحی استخر پیش ساخته ایرتکس فوق به صورت فریمی است ، در واقع استخر های پیش ساخته در حالت کلی به دو دسته استخر پیش ساخته فریمی و استخر پیش ساخته ایزی ست تقسیم می شوند که در مقایسه بین آن ها می توان گفت که استخر های پیش ساخته فریمی مقاوم ترین و مستحکم ترین استخر های آماده شرکتی هستند . بیشتر استخر های پیش ساخته با توجه به نوع طراحی و سازه ای که دارند بر روی زمین راه اندازی می شوند ، این ویژگی به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به حفاری زمین استخر پیش ساخته خود را بر روی زمین راه اندازی کنید . البته می توانید به صورت دلخواه استخر پیش ساخته خود را با حفاری زمین در داخل زمین دفن کنید . در راه اندازی توکار استخر نیز نیازی به عایق بندی و یا تکیه گاه های دیگر نمی باشد و صرفا استخر را چند متر پایین تر از سطح زمین راه اندازی کرده اید .

استفاده از استخر های پیش ساخته در محیط های سربسته و یا روباز میسر است و هیچ محدودیتی در آن وجود ندارد . برخی از مشتریان نگران استفاده از استخر های پیش ساخته در محیط های باز هستند ، و بر این عقیده هستند که نور آفتاب و شرایط مختلف جوی در طول سال می تواند به استخر پیش ساخته آسیب وارد کند ، اما در واقع اینطور نبوده و چه بسا از استخر های پیش ساخته می توانید در محیط های باز مانند حیاط نیز استفاده کنید چرا که جنس استخر های پیش ساخته ایرانی ایرتکس سازگاری کامل با شرایط محیطی داشته و هیچگونه آسیبی نخواهد دید . در فصول سرد سال نیز نیازی به جمع کردن استخر نمی باشد ، اما به دلیل وجود سرما و عدم استفاده از استخر تنها تخلیه آب آن کفایت کرده و می توانید با خالی کردن آب استخر ، از یخ زدن آب جلوگیری کنید و طول عمر استخر خود را افزایش دهید .

همانطور که اشاره شد جنس استخر پیش ساخته ایرتکس بسیار عالی بوده و همین موضوع نیز باعث شده تا بتوانید در هر محلی و در هر شرایط جوی از استخر پیش ساخته استفاده کنید . بدنه این استخر آماده شرکتی از جنس برزنت ساخته شده است ، برزنت ها پارچه هایی ضخیم و با دوامی هستند که در برابر رطوبت مقاوم بوده و همچنین نور آفتاب و دماهای مختلف هوا و آب به آن آسیبی وارد نمی کند . بی شک برزنت بهترین جنس برای ساخت بدنه استخر های پیش ساخته خواهد بود ، با بررسی استخر های پیش ساخته اورجینال خارجی میبینیم که بزرگ ترین تولید کنندگان استخر های آماده شرکتی نیز از برزنت برای ساخت بدنه محصولات خود استفاده کرده اند . و اما این استخر علاوه بر بدنه دارای پایه هایی از فلز آلومینیوم می باشند که دوام بسیار خوب آن ها باعث شده است تا استخر بتواند وزن ظرفیت بسیار بالای آب استخر را تحمل کند .

فروشگاه تهران اینتکس استخر های پیش ساخته ایرتکس را در ابعاد مختلفی به صورت انحصاری برای فروش گذاشته است تا مشتریان گرامی بتوانند این استخر های ایرانی را بدون واسطه و به صورت مستقیم از فروشگاه با قیمت ارزان و مناسب خریداری کنند . شما می توانید این استخر ها را در ابعاد دلخواه خود به صورت اینترنتی ، تلفنی یا حضوری خریداری کنید . فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروش استخر های ایرانی را ارائه کرده است و همچنین لوازم یدکی و یا دستگاه های دیگر مخصوص استخر های پیش ساخته را نیز می توانید فروشگاه تهیه کنید .

  • طول : 316 سانتی متر
  • عرض : 316 سانتی متر
  • ارتفاع : 130 سانتی متر
  • جنس بدنه : پارچه ضد آب برزنت
  • جنس پایه : آلومینیوم
  • دارای زیرانداز
  • قابل راه اندازی به صورت روکار یا توکار
  • قابل استفاده در صنایع مختلف
  • استخر آماده با راه اندازی سریع برای ویلا
  • کد محصول : airtex 1010

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...