استخر پیش ساخته ایرانی پایه فلزی ایرتکس ابعاد 130×2×8

airtex 1007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
34,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایرانی پایه فلزی ایرتکس ابعاد 130×2×8

استخر پیش ساخته ایرانی پایه فلزی ایرتکس ابعاد 130×2×8 از سری استخر های تولید ایران می باشد که با طول 8 متری خود به یکی از بزرگترین استخر های آماده شرکتی تبدیل شده است . استخر های پیش ساخته استخر هایی آماده هستند که تنها نیاز است تا فریم و بدنه آن را نصب و راه اندازی کنید تا آماده استفاده شود . به صورت میانگین استخر پیش ساخته ایرانی پایه فلزی ایرتکس ابعاد 130×2×8 را می توانید در کمتر از 1 ساعت راه اندازی کنید . این در حالی است که احداث استخر های بتنی بعضا هفته ها و شاید ماه ها به طول انجامد . قیمت استخر پیش ساخته نیز در مقایسه با ساخت استخر های بتنی بسیار ارزان تر خواهد بود . این استخر پیش ساخته علاوه بر مزایای گفته شده دارای یک پکیج کامل است که می توان به اقلام همراه آن که شامل پمپ تصفیه آب ، نردبان ، زیر انداز ، شلنگ های اتصالات اشاره کرد . البته هزینه لوازم به صورت مجزاست و روی استخر محاسبه نشده است ، سایر دستگاه های این نوع از استخر ها مانند هیتر یا گرمکن آب مخصوص استخر های پیش ساخته نیز موجود هستند که می توانید به صورت مجزا آن ها را خریداری کرده و در استخر های پیش ساخته از آن ها استفاده کنید .

همانطور که از نام محصول مشخص است ، این استخر پیش ساخته از پایه های فلزی ساخته شده است ، فلزی که ایرتکس برای تولید این استخر 8 متری در نظر گرفته است ، آلومینیوم می باشد ، آلومینیوم از سری فلز های مستحکم است که برخلاف سایر فلزات وزن کمتری دارد ، از این رو استفاده از آلومینیوم علاوه بر افزایش دوام استخر باعث شده تا محصول وزن کمتری داشته باشد . استخر های پیش ساخته به دلیل طراحی که دارند قابل جابجایی هستند ، بنابراین در صورت نیاز می توانید استخر پیش ساخته را در محل جدید نصب کنید و یا به صورت دوره ای از آن استفاده نمایید . این مزیت باعث می شود تا در صورت نیاز بتوانید فضای اشغال شده توسط استخر را بازگردانید . وجود پمپ تصفیه در این استخر پیش ساخته که ظرفیت بالایی دارد بسیار مهم است چرا که نمی توان این حجم عظیم را تعویض کرد ، پس نیاز است تا با اتصال پمپ تصفیه آب استخر را تصفیه کنید . شما می توانید این استخر پیش ساخته را در طول بیشتر 8 متر و یا کمتر از آن در فروشگاه اینتکس سفارش دهید . برای کسب اطلاعات بیشتر با فروشگاه تماس حاصل فرمایید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ایرانی پایه فلزی ایرتکس ابعاد 130×2×8

استخر های پیش ساخته ایرانی ایرتکس با توجه به کیفیت ساخت فوق العاده و قابل رقابتی که با نمونه های خارجی دارند در کنار قیمت مقرون به صرفه ای که به دلیل حذف واسطه ها و همچنین حذف هزینه های زیاد دیگری همچون مالیات به خوبی توانسته اند به رقیبی جدی برای استخر های پیش ساخته برند های خارجی تبدیل شوند . استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس یکی از این استخر های با کیفیت می باشد که توسط برند داخلی ایرتکس تولید و به بازار عرضه شده است. این استخر پیش ساخته در ابعاد مختلف با ظاهری زیبا را می توانید از فروشگاه تهران اینتکس سفارش دهید . در ادامه این مطلب اقدام به بررسی استخر پیش ساخته ایرانی پایه فلزی ایرتکس ابعاد 130*2*8 می کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید تا شما را در خرید استخر پیش ساخته راهنمایی کنیم .

این استخر پیش ساخته ایرانی زیبا دارای بدنه ای آبی رنگ می باشد که در بخش بالای آن از حاشیه ای سفید استفاده شده است و جلوه زیبایی را به استخر بخشیده است . این استخر توسط پایه هایی که با فاصله کم از هم قرار داده شده اند بر روی زمین مستحکم شده است . این پایه ها قابلیت جای گذاری بر روی زمین و یا به صورت تو کار را دارند و از این رو مزیت خوبی به شمار می آیند و دست شما را برای نصب این استخر باز می گذارند . لازم به ذکر است که این نوع استخر پیش ساخته قابلیت تولید در ابعاد دلخواه شما را دارد و برای این امر و فراهم کردن استخر پیش ساخته ای با ابعاد دلخواهتان می توانید با مشاورین ما در نمایندگی تهران اینتکس تماس بگیرید .

در این بخش قصد داریم تا ساختار بدنه این استخر پیش ساخته را به شما معرفی بکنیم . استخر پیش ساخته ایرتکس دارای دیواره هایی از جنس پی وی سی برزنتی می باشد که کیفیت و مقاومت آن در برابر فشار و ضربه بسیار بالای است . این دیواره ها به صورت دولایه تعبیه شده اند و استحکام این استخر را بیش از پیش افزایش داده اند . پی وی سی از جمله جنس های دیواره ای می باشد که اسحکام بالایی در برابر فشار آب و همچنین اشعه فرابنفش دارد و از این رو می توانید از آن در زیر نور خورشید نیز استفاده کنید.

همچنین این محصول می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در شرایط آب و هوایی گرم و شرجی نیز باشد . استخر های پیش ساخته امروزه به یکی از بهترین جایگزین ها برای استفاده در شهرهای شمالی و جایگزینی برای استخر های سنتی تبدیل شده است زیرا شما را از دردسرهای استخرهای سنتی همچون حفاری و عایق بندی و ... راحت می کند . بخش دیگر نگهدارنده این استخر پیش ساخته پایه های از جنس آلومینیوم ضد زنگ آن می باشد که استحکام بالا را برای جلوگیری از برهم خوردن تعادل استخر به هنگام وارد شدن فشار فراهم می کند . شایان ذکر است که پایه های این استخر پیش ساخته به صورت کاملا ضد زنگ می باشد .

راه اندازی استخر های پیش ساخته کار بسیار سختی نمی باشد و توسط ویدیو های آموزشی امکان پذیر است اما برای بهره مندی از ضمانت محصولات و همچنین استفاده هر چه بهینه تر لازم است تا نصب این نوع استخر های پر طرفدار را به کارشناسان کار آزموده بسپارید . این استخر پیش ساخته دارای ساختاری فریمی می باشد و قابلیت نصب بر روی زمین و همچنین به صورت تو کار را دارد که با توجه به صلاح دید خود می توانی آن را نصب کنید . این استخر پیش ساخته به دلیل اینکه تولید برند تهران اینتکس می باشد شامل ضمانت اصالت و همچنین خدمات پس از فروش می باشد که خیال شما را پس از خرید این محصول نیز به طور کلی راحت می کند .

به همراه این محصول کلیه لوازم جانبی نظیر پمپ تصفیه آب فیلتری ، نردبان آلومینیومی و همچنین زیر انداز نیز وجود دارد که پکیجی جامع را برای شما عزیزان فراهم می کند . استخر پیش ساخته ایرانی پایه فلزی ایرتکس ابعاد 130*2*8 یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط های ویلایی و یا محیط های خانگی با فضای بزرگ می باشد که می توانید آن را با برترین کیفیت و بهترین قیمت از نمایندگی تهران اینتکس تهیه کنید .

  • ابعاد دقیق متناسب با سایز پایه ها :
  • طول : 766 سانتی متر
  • عرض : 226 سانتی متر
  • ارتفاع : 130 سانتی متر
  • جنس بدنه : pvc برزنتی
  • جنس پایه : آلومینیوم ضد زنگ
  • دارای زیرانداز
  • قابل استفاده در مصارف صنعتی
  • مناسب برای ویلا به منظور استفاده خانگی
  • کد محصول : airtex 1007

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...