استخر پیش ساخته 4 متری ایرانی ابعاد 85×2×4

iran pool 01

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 4 متری ایرانی ابعاد 85×2×4

استخر پیش ساخته ایرانی 4 متری آهنی از سری استخر های شرکتی آماده تولید ایران در ابعاد بزرگ است که می توانید از آن ها برای تفریحات آبی و یا امورات صنعتی و کشاورزی استفاده نمایید . دلیل نام گذاری این استخر ها به عنوان استخر پیش ساخته این است که ، روند تولید آن ها از قبل توسط شرکت سازنده انجام شده است و تنها نیاز است تا آن را راه اندازی نصب کنید تا قابل استفاده شود . این استخر پیش ساخته از بدنه pvc برزنتی ساخته شده است و پایه های آن از فلز بسیار مقاوم آهن ساخته شده است ، آهن استفاده شده در ساخت استخر پیش ساخته ایرانی فوق ضد زنگ بوده و در مجاورت و برخورد با آب و اکسیژن پوسیده نمی شود ، پس با خیال راحت از استخر خود استفاده کنید . این استخر های پیش ساخته قابل جمع آوری نیز می باشند بنابراین شما می توانید پس از مدتی آن را باز کرده و یا در محل جدیدی راه اندازی کنید ، این در حالیست که شما می توانید به صورت دائمی نیز از استخر پیش ساخته استفاده کنید .

این استخر بادی در نظر دوام و مقاومت قابل مقایسه با نمونه های خارجی خود می باشد چرا که شرکت سازنده آن ، استخر پیش ساخته خود را طبق استاندارد های بین المللی ساخته و سطح کیفی آن بسیار بالاست . این استخر پیش ساخته دارای دریچه هایی بر روی بدنه می باشد که از آن طریق می توانید پمپ تصفیه آب را به استخر متصل کنید . لازمه هر استخر بزرگ این است که از پمپ های تصفیه جهت تصفیه حجم زیاد آب استفاده کنید تا در زمان و آب صرفه جویی داشته باشید . نحوه راه اندازی این استخر های پیش ساخته به صورت ویدیو در یک لوح فشرده آورده شده است اما شما می توانید برای راه اندازی از نصاب های فروشگاه اینتکس استفاده کنید . شما می توانید استخر پیش ساخته ایرانی خود را در ابعاد بزرگ تر و یا کوچکتر در فروشگاه اینتکس سفارش دهید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته 4 متری ایرانی ابعاد 85×2×4

استخر پیش ساخته ایرانی آهنی یکی از مقاوم ترین و مستحکم ترین استخر های پیش ساخته یا آماده شرکتی می باشد که تولید آن در داخل کشور صورت گرفته است . استخر های پیش ساخته ، نسل جدیدی از استخر های خانگی و ویلایی می باشند که جایگزین عالی برای استخر های بتنی پر هزینه و پر دردسر هستند . استخر های پیش ساخته را می توان با قیمت ارزان خریداری کرد و آن ها را در مدت زمان کمی راه اندازی نمود ، این استخر ها حتی برای مصارف صنعتی نیز قابل استفاده هستند ، تفاوت هایی نیز از نظر جنس در میان استخر های پیش ساخته وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت . استخر های پیش ساخته ایرانی قابل قیاس با نمونه های خارجی می باشد که شما می توانید آن ها را به مراتب ارزان تر خریداری کنید، علت قیمت ارزان تر استخر های ایرانی این است که تولید آن ها در ایران بوده و هزینه ای بابت واردات آن ها انجام نشده است . در ادامه مطلب با ویژگی های بیشتر استخر پیش ساخته ایرانی آهنی همراه ما باشید .

تولید و ساخت استخر

استخر های پیش ساخته در دسته بزرگ ترین استخر های شرکتی قرار دارند که می توانید برای ویلا در نظر بگیرد و آن ها را برخلاف استخر های بتنی بر روی زمین راه اندازی کنید . استخر های پیش ساخته نیز به دو دسته استخر پیش ساخته ایزی ست و استخر پیش ساخته فریمی تقسیم می شود که استخر پیش ساخته ایرانی آهنی در دسته استخر های پیش ساخته فریمی قرار دارد . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این استخر دارای فریم و پایه های فلزی می باشد که وظیفه نگه داشتن بدنه محصول را بر عهده دارند . برای ساخت فریم استخر های پیش ساخته از اجناس مختلفی استفاده می شود که در این استخر پایه ها و فریم آن از آهن ساخته شده است . (در قسمت جنس محصول ، بیشتر در رابطه با جنس استخر  ویژگی های آن خواهیم پرداخت ) . این استخر پیش ساخته از دو قسمت بدنه و پایه ساخته شده است که قسمت بدنه بیرونی آن خاکستری رنگ و بدنه داخلی آن به رنگ آبی با طراحی ظاهری سرامیکی می باشد ، از این رو پس از پر شدن استخر ، جلوه زیبا تر و آبی تری به آب بخشیده می شود . همچنین دیواره ای خارجی خاکستری آن باعث شده تا محصول شیک و لوکس تر باشد و بتواند منظره اطراف را زیبا تر کند .

جنس استخر پیش ساخته

یکی از سوالات متداول خریداران استخر های پیش ساخته این است که جنس استخر پیش ساخته از چیست ؟ بهترین جنس استخر پیش ساخته کدام است ؟ آیا استخر پیش ساخته آهنی خوب است ؟ با توجه به اینکه استخر های پیش ساخته ابعاد بسیار بزرگی دارند و حجم بالای آبی را در داخل خود نگه می دارند نیاز است تا از بدنه و پایه های مقاوم و مستحکمی ساخته شده باشد ، بدین ترتیب نیاز است تا از فریم و پایه های فلزی برای ساخت استخر پیش ساخته استفاده کرد . در بسیاری از استخر های پیش ساخته از آلومینیوم استفاده می شود تا علاوه بر استحکام بالا وزن استخر را کاهش دهند ، اما در این میان استخر های پیش ساخته ای نیز با بدنه آهنی ساخته شده اند که به مرابت استحکام و دوام بیشتری دارند ، پایه های استخر پیش ساخته ایرانی فوق از آهن ضد زنگ ساخته شده است بنابراین جای نگرانی از جهت پوسیده شدن و اکسایش پایه ها وجود ندارد . همچنین پایه های فولادی این استخر به صورت توخالی اما با آلیاژ قوی ساخته شده اند تا وزن محصول نیز افزایش چندانی نداشته باشد . بدنه استخر نیز از pvc برزنتی ساخته شده است که کاملا ضد آب بوده و می تواند وزن بالای آب را تحمل کند .

راه اندازی استخر پیش ساخته

در کنار این استخر پیش ساخته لوح های فشرده آموزشی به صورت تصویری وجود دارد که می توانید با مشاهده آن ، استخر پیش ساخته را راه اندازی کنید . شما می توانید به دلخواه خود استخر پیش ساخته را بر روی زمین و یا در داخل زمین راه اندازی نمایید ، به راه اندازی استخر در داخل زمین راه اندازی توکار و به راه اندازی استخر بر روی زمین راه اندازی روکار گفته می شود ، لذا با توجه به ساختار فریمی که استخر پیش ساخته ایرانی آهنی دارد شما می توانید بدون حفاری زمین استخر را بر روی زمین راه اندازی کرده و با استفاده از نردبان موجود به داخل استخر رفته و یا از آن خارج شوید . برای این محصول پمپ تصفیه آبی در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن می توانید به صورت مستمر آب استخر را تصفیه کنید . البته هزینه پمپ تصفیه و لوازم جانبی روی استخر پیش ساخته محاسبه نشده ، وجود پمپ تصفیه در این استخر پیش ساخته که ظرفیت 6836 لیتری دارد بسیار ضروری است تا از آلوده شدن و کدر شدن آب جلوگیری شود .

خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته ایرانی آهنی دارای ضمانت و خدمات پس از فروش بوده که با خرید استخر پیش ساخته ایرانی از فروشگاه تهران اینتکس می توانید از این خدمات بهره مند شوید . شما می توانید برای نصب استخر از نصاب های نمایندگی استفاده کنید و یا جهت تعمیرات استخر پیش ساخته و یا جابجایی از فروشگاه کمک بگیرید . استخر های پیش ساخته ایرانی فروشگاه کاملا تضمین شده هستند تا شما بتوانید با خیال راحت محصولات خود را خریداری نمایید . 

  • طول: 400 سانتی متر
  • عرض: 200 سانتی متر
  • ارتفاع: 85 سانتی متر
  • ظرفیت آب: 6836 لیتر
  • جنس بدنه از PVC برزنتی
  • جنس پایه ها از آهن ضد زنگ
  • دارای دریچه های تخلیه آب
  • مناسب پرورش ماهی
  • دارای DVD آموزشی
  • کد محصول: iran pool 01

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...