وان بادی ارتفاع بلند شیشه ای کودک

34571

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
560,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی ارتفاع بلند شیشه ای کودک یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استحمام کودکان بوده که ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه شفاف می باشد. این وان بادی از بلند ترین وان های بادی کودکان بوده که دارای کف بادی برای نشستن و یا ایستادن راحت می باشد. همچنین یک دریچه مخصوص تخلیه آب نیز برای آن در نظر گرفته شده تا به راحتی آب درون وان را تخلیه کنید. این محصول کیفیت ساخت بسیار مناسبی داشته که در کمترین زمان ممکن قادر به باد شدن در کمترین زمان به وسیله پمپ های باد مخصوص محصولات بادی خواهد بود.

 نوع خانگی
 طول 145 سانتی متر
 عرض 107 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 ظرفیت 215 لیتر
 جنس رویه PVC وینیل
 جنس بخش کناری PVC شفاف
 جنس کف PVC دو لایه بادی 
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب سنین 6 تا 36 ماه
 دارای کف بادی
 دارای ساختار بدنه دو لایه
 مقاوم در برابر دمای مختلف آب
اقلام همراهبسته تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی ارتفاع بلند شیشه ای کودک یکی دیگر از سری محصولات بادی تولید شد توسط شرکت اینتایم می باشد که با تازگی روانه بازار شده است. این محصول یک وسیله بسیار کاربردی می باشد که می توان از آن برای حمام کردن کودکان درون حمام استفاده کرد. این وسیله کار حمام کردن مودک را آسان تر کرده و از خطرات احتمالی برای کودکان درون حمام جلو گیری میکند. همچنین به واسطه این وان بادی آن ها می تواندد درون حمام سرگرم باشند و حمام کردن خسته شان نکند. در ادامه به بررسی این وان بادی حمام خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت وان بادی حمام :

این محصول دارای طراحی بسیار جذابی بوده که می تواند جایگزین بسیار جذابی برای وان های ثابت کودکان باشد. این محصول به شکل مستطیل بوده و دارای دیواره ای تقریبا شفاف می باشد. رنگ اصلی آن آبی است و بر روی بدنه آن نقاشی زیبایی نقش بسته اند که این کار باعث جذاب شدن آن برای کودکان شده است. این محصول به دلیل زیبایی در طراحی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین محصولات بادی این شرکت تبدیل شود و توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

جنس و کیفیت بدنه وان بادی حمام :

از مهمترین نکاتی که می توان برای خرید یک محصول به آن اشاره نمود، جنس آن محصول است. یعنی شرکت سازنده باید متریالی را برای تولید یک محصول استفاده کند که محصول تولید شده دارای دوام بسیار بالایی باشد و از کیفیت مطلوبی بهره ببرد. شرکت اینتایم توانسته تا با تولید همچین وان بادی با کیفیتی تمامی نگرانی ها از بابت کیفیت جنس را بر طرف سازد و محصولی با کیفیت را به مشتریان خود ارائه کند و رضایت تمامی ان ها را جلب نماید. بدنه این محصول از جنس PVC شفاف بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار و انواع دمای آب دارد تا شما بتوانید درون حمام چه از آب سرد و چه از آب گرم درون آن استفاده کنید. قسمت کف این محصول نیز به صورت دو لایه بادی طراحی شده که باعث بالا رفتن مقاومت آن در برابر پارگی شده است. همچنین بادی بودن کف آن سبب شده تا کودکان دارای سطح نشیمنگاه نرم تری را در اختیار داشته باشند.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب وان بادی حمام :

این وان بادی حمام دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده و فضای بسیار کمی را در حمام اشغال می کند تا همه گان بتوانن از آن به راحتی در هر جایی استفاده کنند. ابعاد آن تشکیل شده از طول: 145 سانتی متر، عرض: 107 سانتی متر و ارتفاع: 76 سانتی متر می باشد. همچنین ظرفیت آب آن نیز 215 لیتر بوده و دارای وزن 2.1 کیلو گرم می باشد که شما می توانید به راحتی آن را حمل و جا به جا نمایید. این وان بادی دارای ابعاد بسته بندی بسیار کوچکی می باشد تا شما بتوانید هنگام مسافرت هم این محصول را با خود حمل کرده و بدون هیچ گونه اشغال فشایی درون وسیله نقلیه خود قرار دهید. تا در سفر هم کودکان شما برای حمام بتوانند از آن استفاده کنند.

طریقه راه اندازی وان بادی حمام :

برای راه اندازی این محصول شما به تنها وسیله ای که احتیاج دارید یک عدد پمپ باد است که برای همچین محصول کوچکی می توانید از پمپ باد دستی استفاده نمایید. برای تهیه این پمپ ها می توانید به سایت تهران اینتکس مراجعه کرده و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن فرمایید و هر کدام که مد نظرتان بود را خریداری کنید. پس از تهیه پمپ وان را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. سپس درب دریچه هوای آن را باز کرده و سری پمپ باد را در آن قسمت می گذارید. حال شروع به باد زدن وان توسط پمپ می کنید. پس از اینکه وان شکل کلی خود را گرفت، پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوای وان را می بندید. 

مراقبت و نگهداری :

معمولا محصولات بادی دارای یک سری حساسیت نسبت به سایر محصولات می باشند که با رعایت چند نکته می توانید مدت زمان طولانی از این محصولات استفاده کنید. به هیچ عنوان بر روی آن پرش و یا جامپینگ انجام ندهید. از برخورد هر گونه جسم نوک تیزی با بدنه آن خود داری کنید. آن را در معرض حرارت شدید قرار ندهید. هنگام باد زدن می بایست حواستان باشد تا بیش از اندازه به آن باد نزنید. چرا که فشار زیادی به بدنه آن وارد شده و پس از مدتی به مرور زمان درز های آن از یکدیگر جدا می شوند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...