وان بادی ارتفاع بلند طرح دار کودک

71071

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی ارتفاع بلند طرح دار کودک یکی از شیک ترین و کاربردی ترین وان های بادی کودکان با عمق و ارتفاع بالا بوده که ساخته شده از جنس PVC وینیل با ساختار بدنه دو لایه می باشد. این محصول تولید شده در سه رنگ مختلف صورتی ، سبز و آبی بوده که مناسب سنین 6 تا 36 ماه می باشد. این محصول دارای کف بادی بوده تا هنگام نشستن روی آـن احساس راحتی بالایی را برای فرزندان شما به ارمغان آورد. این وان بادی به همراه خود یک پمپ باد، بسته تعمیرات و همچنین لوله پلاستیکی برای تخلیه آب داشته تا یک محصول کامل را برای مصرف کننده فراهم کند.

نوع خانگی
 طول 145 سانتی متر
 عرض 107 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 ظرفیت 215 لیتر
 جنس رویه PVC وینیل
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی 
 پمپ
نوع پمپ پدالی
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب سنین 6 تا 36 ماه
 دارای کف بادی
 دارای رنگبندی
 مقاوم در برابر دمای مختلف آب
اقلام همراهبسته تعمیرات، دفترچه راهنما ، شلنگ تخلیه آب

وان بادی ارتفاع بلند طرح دار کودک از جمله با کیفیت تریم و زیبا ترین وان های بادی کودک می باشد که توسط برند محبوب اینتایم در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . این محصول دارای کفی بادی می باشد که به هنگام نشستن در آن در طولانی مدت احساس خستگی  در قسمت های مختلف بدن به شما دست نمی دهد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید وان بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه با نقد و بررسی وان بادی ارتفاع بلند طرح دار کودک همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت 

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که ارتفاع زیادی برای لبه های آن در نظر گرفته شده است و امنیت بالایی را برای کودک شما فراهم می آورد . همچنین ساختار طراحی این محصول به صورت 4 لایه می باشد که از همین ر بر کیفیت این وان بادی افزوده است . در رنگبنددی زیبا توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس عرضه شده است که هر  کدام از این رنگ های می تواند جذابیت منحصربفردی را برای کودک به ارمغان بیاورد .  در این پست برای شما رنگ صورتی این محصول را فراهم آورده ایم که به خوبی می  تواند مورد توجه دختر بچه ها قرار بگیرد و توجه آن ها را به خوبی  جلب  کند . 

جنس بدنه : 

جنس بدنه این محصول بادی از پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و به خوبی می تواند در برابر فشار حاصل بر روی خود مقاومت نشان دهد و خیال شما را از بابت کیفیت این محصول به طور کلی راحت می کند . در کف این محصول از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که کیفیت این وان بادی را دو چندان کرده است و همچنین پی وی سی دو لایه از محبوبیت بسیاری در میان هواداران محصولات بادی برخوردار است . همچنین در بخش بیرونی این وان بادی از پی وی سی طرح دار استفاده شده است که به خوبی می تواند توجه کوذک را به خود جلب کند .

 

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد وان بادی ارتفاع بلند طرح دار کودک به مشخصات ( طول : 145 سانتی متر ، عرض :107  سانتی متر و ارتفاع : 76 سانتی متر ) می باشد که در دسته بندی وان های بادی کودک از فضای مطلوبی برخوردار است و از جمله پیشتازان به حساب می آید .  از نکات دیگری که در هنگام خرید وان های بادی باید به آن توجه کنید ظرفیت آب آن ها می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است . ظرفیت آب این وان بادی 215 لیتر می باشد که نشان از کیفیت بالا و فضای مناسب آن دارد و می توانید روزی لذت بخش را با این وان بادی برای کودک خود به ارمغان بیاورید . همچنین از دیگر ویژگی های این محصول می توان به سبک بودن آن اشاره کرد ، محصولی که وزن آن همراه با بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 2.1 کیلو گرم می رسد و می تواند گزینه مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول به راحتی هرچه تمام تر و توسط ابتدایی ترین پمپ های باد دستی و یا خودکار نیز امکان پذیر می باشد . برای راه اندازی این محصول کافیست خروجی باد پمپ را به محفظه باد وان بادی متصل کرده از باد را به درون این محصول هدایت کنید . فقط باید به این نکته توجه داشت باشید که محصول را به اندازه استاندارد باد کرده و از زیاد و یا کم باد کردن محصول خودداری نمایید زیرا در این صورت کارایی لازم را از وان بادی نمی توانید مشاهده کنید . همچنین از برخورد اجسام تیز به محصولات بادی حدالامکان خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجشام تیز بی دفاع می باشند .

جمع بندی :

وان بادی ارتفاع بلند طرح دار کودک دارای بدنه ای از جنس پی وی سی می باشد که از رویه طرح دار برخوردار می باشد و از کیفیت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . این محصول تولیدی توسط کمپانی اینتایم می باشد که کیفیت کالاهای تولیدی توسط این برند زبان زد می باشد . وان بادی ارتفاع بلند طرح دار کودک با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...