وان بادی اینتایم مدل جدید 2019

yt038b

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,780,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی جدید اینتایم یکی از بهترین وان های بادی روکش دار مدل 2016 بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش شفاف و طرح چرم می باشد. این وان دارای طراحی بدنه همانند مدل های قبلی خود بوده اما در نوع جنس بدنه تغییراتی ایجاد شده است. این وان دارای روکش PVC بوده که توسط زیپ سرخود باز و بسته می شود. علاوه بر این داشتن یک تکیه گاه یا همان کوسن بادی روی لبه وان و همچنین تعبیه کردن جای مخصوص بطری نیز از دیگر ویژگی های کاربردی این محصول می باشد. این وان دارای شلنگ و دریچه تخلیه آب بوده که به راحختی توسط آن آب درون وان خالی می شود. از لحاظ مقاومت بدنه نیز این کالا در برابر آب گرم و سرد و همچنین فشار ناشی از تکیه دادن به بدنه مقاومت خوب وقابل قبولی خواهد داشت.

 نوعخانگی
 طول 160 کیلو گرم
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 ظرفیت 304 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC شفاف
 جنس کف PVC دو لایه ساده
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
 ساک حملندارد
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتایم
 وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
 قابل استفاده برای تمام سنین
 دارای یک جا لیوانی
 دارای روکش زیپدار
 دارای تکیه گاه بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

وان بادی جدید اینتایم

وان بادی جدید اینتایم یکی از جدید ترین وان های بادی تولید شده در سال 2016 از این شرکت برای سنین بزرگسالان بوده که برای نوجوانان نیز قابل استفاده خواهد بود. این وان بادی از متفاوت تر ین وان های تولید شده تا کنون بوده که از طراحی و ارگونومی بسیار مشابه به وان های سرامیکی یا پلاستیکی دارد. محصولی که در مدل های دیگری نیز تولید شده که تفاوت آنچنانی با این مدل ندارند. این نوع وان ها گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در حمام های بزرگ بوده و می تواند جایگزین خوبی نیز برای وان های گران قیمت سرامیکی یا پلاستیکی باشد. البته در ادامه برای آشنایی بیشتر با این کالا به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی بدنه این وان به صورت مستطیلی بوده به راحتی یک نفر را در خود جای می دهد. این طراحی بدنه از قسمت بیرونی به شکل سه لایه ای بوده که به زیبایی آن افزوده است. یک تکیه گاه یا کوسن بادی در قسمت فوقانی وان تعبیه شده که برای تکیه دادن سر می باشد. همچنین برای قرار دادن بطری های آب نیز یک جای مخصوص در لبه وان طراحی شده تا نوشیدنی ها بطری شکل خود را در آن قرار دهید. یکی دیگر از ویژگی های طراحی بدنه این وان داشتن یک روکش سرخود می باشد. روکشی که توسط زیپ تعبیه شده در آن قابلیت باز و بسته کردن را دارد. یک دریچه مخصوص تخلیه آب همراه با یک شلنگ مجزا نیز برای این وان تعبیه شده تا به راحتی بتوانید توسط آن این کالا از آب پر کرده و یا خالی کنید.

ابعاد و ظرفیت آب

ابعاد وان بادی جدید اینتایم معادل (طول: 160سانتی متر ، عرض: 84 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب و استاندارد برای استفاده تمامی سنین بخصوص بزرگسالان خواهد بود. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا لبه وان (بدون احتساب کوسن) می باشد. البته این ارتفاع برای بدنه محصول بوده و اگر بخواهیم عمق مفید آن را حساب کنیم حدود 55 سانتی متر خواهد بود، زیرا به هیچ عنوان چه در وان های بادی و چه در استخر ها به هیچ وجه آن ها را تا لبه از آب پر نمی کنند تا هنگام داخل شدن در آنها آب درون این محصولات لبریز نشود. اما ظرفیت آب این وان به حدود 304 لیتر رسیده که ظرفیت آبی بسیار خوب خواهد بود.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این وان از نوع پلاستیک PVC با رویه شفاف و در برخی از نقاط بدنه نیز از نوع طرح چرم می باشد. این بدنه با طراحی و رنگبندی زیبای خود شکل و شمایل مشتری پسندی به آن داده که در دکوراسیون داخل حمام نیز بسیار موثر خواهد بود. اما این بدنه از ضخامت قابل قبولی برخوردار بوده که به راحتی در برابر آب گرم و سرد و همچنین تکیه دادن به بدنه اصلی به راحتی مقاوم خواهد بود. بدنه ای که انعطاف خوبی نیز داشته و هنگام جمع کردن حجم کمی را به خود می گیرد، از این رو حمل آن آسوده تر خواهد شد. جنس کوسن بادی روی این وان نیز از جنس بدنه اصلی بوده و تفاوتی با آن ندارد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این وان بادی کافیست آن را بر روی سطحی مطمئن و صاف پهن نموده و در انتها با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و شروع به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که وان شکل کامل را به خود بگیرد. همچنین باید از سفت شدن بیش از حد بدنه که ناشی از باد زدن زیاد بوده خودداری نمود، زیرا به مرور زمان درز های آن آسیب خواهد دید. برای خالی کردن باد این وان نیز کافیست توسط دست و یا به وسیله پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد. از راه های مراقبت و نگهداری از این محصول اینتایم می توان به جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ بر روی آن است. علاوه بر این نحوه و محل راه اندازی و چگونگی استفاده از این محصول هم می تواند در مراقبت از آن بسیار موثر باشد. 

جمع بندی

وان بادی جدید 2016 اینتایم از سری وان های بادی با کیفیت و سبک برای استحمام بزرگسالان و همچنین سنین کم بوده که علاوه بر داشتن طراحی مناسب خود قیمتی مقرون به صرفه نیز دارد. این وان همانند همنوعان خود از طرفداران زیادی برخوردار بوده و فروش مناسبی داشته است. کالایی که با داشتن 48 ساعت مهلت تست توسط نمایندگی اینتکس به سراسر ایران قابل عرضه می باشد. این کالا نیز مانند سایر محصولات بادی از قابلیت تعمیر چند باره برخوردار بوده و به راحتی و اطمینان بالا توسط بسته های مخصوص تعمیر اینتکس قابل ترمیم خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...