وان بادی بزرگسال اینتکس

intex 30104

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی بزرگسال اینتکس از جدید ترین وان های بادی تولید شده میباشد . وان های بادی جایگزین بسیار مناسبی برای وان های سرامیکی گران قیمت می باشد ، از طرفی ویژگی های بسیار بالای وان بادی از جمله ارزان بودن و مقرون به صرفه بودن آن ، وزن بسیار سبک و قابل حمل ، قابل جمع شدن در ابعاد کوچک ، استفاده برای تمامی سنین و طول عمر و کیغیت بالای آن اشاره کرد . این وان بادی برای بزرگسالان طراحی شده و می تواند برای تمامی سنین با هر وزنی قابل استفاده باشد .

جنس استفاده شده برای ساخت وان بادی بزرگسال اینتکس pvc می باشد که در قسمت های مختلف آن از پی وی سی شفاف و پی وی سی طرح چرم استفاده شده است . این جنس در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم بوده و در دماهای مختلف می تواند دوام بیاورد ، به همین دلیل شما می توانید وان بادی خود را با آب گرم نیز پر کنید . در قسمت های پشتی این وان بادی ، دو بالش بادی سرخود قرار گرفته است که می توانید در هنگام استفاده سرتان را بر روی بالش بگذارید . کف این وان بادی نیز به صورت بادی در نظر گرفته شده است تا افراد حس بهتری را در هنگام ریلکس کردن داشته باشند . شما می توانید این وان بادی زیبا و با کیفیت را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

 نوع خانگی
 طول 152 سانتی متر
 عرض 108 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 ظرفیت 305 لیتر
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ ندارد
نوع پمپ ندارد
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 ارتفاع بلند
 قابل استفاده برای تمام سنین
 ساخت شرکت اینتکس
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی بزرگسال اینتکس از پر طرفدار ترین محصولات بادی تولید شده می باشد که به واسطه کاربردی که دارند به این محبوبیت دست یافته است . وان های بادی می توانند جایگزین بسیار مناسبی برای وان های سرامیکی و گران قیمت باشند ، چرا که قیمت آن بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه خواهد بود و همچنین حمل ساده آن می تواند فضای اشغال شده توسط وان را بازگرداند . در این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر وان بادی بزرگسال اینتکس شما را با سایر ویژگی های وان بادی فوق آشنا کنیم تا با کسب اطلاعات بیشتر اقدام به خرید وان بادی محبوب و مد نظر خود کنید .

طراحی و آرگونومی ساخت

وان های بادی اگر چه دارای ساختار تقریبا شبیه به هم هستند اما نوع طراحی آن ها متفاوت بوده و همین ویژگی نیز باعث شده است تا وان های بادی متمایز از یکدیگر باشند . این وان بادی همانطور که تصاویر آن را مشاهده می کنید ساختاری به مانند استخر های بادی دارد با این تفاوت که مساحت آن کمتر و عمق آن استاندارد با سایز وان های غیر بادی می باشد تا افراد بتوانند به خوبی در داخل وان نشسته و پاهای خود را دراز کنند . این وان بادی دارای ساختار 2 طبقه ای بوده و از قرار گرفتن دو حلقه بادی بر روی هم ساخته شده است . در دو طرف وان بادی بالش های بادی سرخودی قرار گرفته است تا افراد پس از نشستن بتوانند سر خود را به بالش تکیه دهند و ریلکس کنند . قسمت کف این وان نیز به صورت بادی طراحی شده است به همین دلیل کف بسیار نرم و انعطاف پذیری دارد تا افراد حس بهتری داشته باشند و بتوانند مدت طولانی تری را به نشستن بپردازند . در قسمت زیرین این وان بادی دریچه تخلیه آب وجود دارد که تخلیه آب را به مراتب ساده تر کرده است .

جنس محصول

بست وی برای ساخت این وان بادی پر طرفدار از جنس مرغوب و درجه یک pvc استفاده کرده است . پی وی سی ها از سری اجناس لایه لایه می باشند که برخلاف اجناس پلاستیکی دیگر از مواد غیر شیمیایی ساخته شده است به همین دلیل پوست انسان در برخورد با آن آسیب ندیده و حساسیت نشان نخواهد داد . البته این جنس کاملا ضد آب بوده اگر به طور مداوم از آن استفاده شود نیز کیفیت خود را از دست نمی دهد . این جنس در برابر اشعه های مضر خورشیدی نیز مقاوم بوده و حتی می توانید از این وان در محیط های باز نیز استفاده کنید .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

این وان بادی زیبا و با کیفیت در ابعاد ( طول : 152 سانتی متر ، عرض : 108 سانتی متر و ارتفاع : 40 سانتی متر ) ساخته شده است که البته ارتفاع تا پشتی آن به 60 سانتی متر می رسد . طول 152 سانتی متری این وان بادی به افراد اجازه می دهد تا پاهای خود را به صورت کامل دراز کنند . عرض 108 سانتی متری وان نیز حتی اجازه استفاده دو فرد در کنار هم را نیز خواهد داد به طوریکه هر فرد در یک سمت نشسته و پای خود را مخالف یکدیگر دراز کنند . عمق 40 سانتی متری این وان نیز می تواند به خوبی تا گردن شما را در بر گیرد که میزان پر کردن آب آن نیز به دلخواه خودتان خواهد بود . لازم به ذکر است ظرفیتی که این وان بادی می تواند در داخل خود جای دهد 305 لیتر می باشد .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

برای راه اندازی این وان بادی می توانید از پمپ های باد کمک بگیرید . هر یک از حلقه های بادی این وان بادی دو لایه دارای دریچه باد مجزا بوده که باید هر یک از آن ها را جدا گانه باد کنید . بالش های سرخود این وان بادی نیز دریچه بادشونده جداگانه دارند بدین ترتیب شما می توانید به دلخواه آن را باد و یا خالی نگه دارید . توصیه می شود از یک زیر انداز برای راه اندازی این وان بادی استفاده کنید ، مخصوصا اگر از وان بادی خود در محیط های باز استفاده می کنید . وان بادی فوق به دلیل دارا بودن کف بادی بیشتر در معرض آسیب دیدگی از کف خواهند بود . سرامیک بودن حمام آسیبی به وان نخواهد رساند . پس از هر بار استفاده از وان آن را شسته و خشک کنید . برخورد با اجسام تیز می تواند به محصول آسیب وارد کند . در صورت سوراخ شدن شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات محصل سوراخ شده را ترمیم کنید .

سخن پایانی

وان بادی بزرگسال اینتکس فوق با ضمانت اصالت و سلامت کالا با نازل ترین قیمت توسط فروشگاه intex به فروش می رسد ، شما می توانید محصول خود را به صورت اینترنتی ، تلفنی و حضوری از فروشگاه خریداری کنید . خرید حضوری شما می تواند موجب برخورداری از تخفیفات ویژه گردد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...