وان بادی بزرگسال به همراه پشتی بادی

intex 30106

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی بزرگسال به همراه پشتی بادی از سری وان های بادی طرح جدید و بسیار زیبا می باشد که می توانید آن را با قیمت ارزان و مناسب از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . این وان بادی دارای ابعاد بزرگ و مناسب برای تمامی سنین می باشد ، به همین دلیل بزرگسالان نیز می توانند از این وان بادی استفاده کنند . اینتکس برای ساخت وان بادی بزرگسال فوق از جنس بسیار مقاوم و با کیفیت pvc استفاده کرده است ، این جنس در برابر رطوبت و همچنین دماهای بالا آب نیز مقاوم می باشد و از آن جا که از مواد غیر سمی و شیمایی ساخته شده است هیچگونه آسیب های پوستی را برای فرد به دنبال نخواهد داشت . طول عمر این جنس نیز بسیار زیاد است و شما می توانید حتی به صورت مداوم از وان بادی خود استفاده کنید .

این وان بادی دارای 300 لیتر ظرفیت است که می توانید آب موجود در وان را به سرعت توسط شیر تخلیه ، خالی کنید . از این وان بادی می توانید در حمام خانه و حتی در محیط های باز استفاده کنید . وزن 3 کیلوگرمی محصول نیز جابجایی آن را ساده تر کرده است . همانطور که تصویر محصول را در بالا مشاهده می کنید ، این وان بادی دارای ساختار سه لایه با سه دریچه باد شونده مجزا می باشد و همچنین دارای درپوش بر روی خود است تا فرد بتواند در صورت نیاز آن را کشیده و دمای داخلی وان را حفظ کند . پشتی و تکیه گاه بادی این وان بادی نیز به مراتب استفاده از وان بادی را بهتر و لذت بخش کرده است .

 نوع خانگی
 طول 155 سانتی متر
 عرض 80 سانتی متر
 ارتفاع 55 سانتی متر
 ظرفیت 300 لیتر
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ ندارد
نوع پمپ ندارد
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 ارتفاع بلند
 دارای روکش
 قابل استفاده برای تمام سنین
 ساخت شرکت اینتکس
اقلام همراه برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

وان بادی بزرگسال به همراه پشتی بادی از نمونه وان های بادی یک نفره مناسب برای سنین بالای 14 سال می باشد که با طراحی خاص و مدرن تولید شده است . وان های بادی با توجه به ساختار و ویژگی هایی که دارند جایگزین بسیار خوبی برای وان های سرامیکی و گران قیمت می باشند و چه بسا با توجه به پرتابل بودن وان های بادی ، مزایا وان بادی بسیار بیشتر از سایر وان ها خواهد بود . وان بادی بزرگسال به همراه پشتی بادی نیز از نمونه وان های پر طرفدار بادی می باشد که در این مطلب با نقد و بررسی بیشتر محصول با ساختار و ویژگی های آن آشنا خواهید شد .

طراحی و آرگونومی ساخت

ساختار این وان بادی تقریبا شبیه به استخر های بادی می باشد . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این وان بادی از سه حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم تشکیل شده است . این ساختار سه لایه می تواند به استحکام دیواره ها کمک کند و بهتر از نمونه های تک لایه می باشد . دو کمربند موجود در کنار این وان بادی می تواند استحکان دیواره ها را دو چندان کند که می توانید به صورت دلخواه آن را باز کرده و یا ببندید . در قسمت بالای این وان بادی تکیه گاه و پشتی طراحی شده است که افراد می توانند پس از نشستن در داخل وان به آن تکیه داده و ریلکس کنند . این پشتی بادی به مراتب بسیار نرم تر از وان های سرامیکی خواهد بود بدین ترتیب افراد می توانند به مدت طولانی تری از وان بادی خود استفاده کنند . از دیگر ویژگی های ساختاری این وان بادی می توان به روکش آن اشاره کرد ، وجود روکش می تواند از افراد را از سرمای بیرون محافظت کند و مانع از خروج گرمای آب داخل وان شود . بدین ترتیب استفاده از این وان بادی حتی در محیط های باز نیز قابل استفاده خواهد بود . کف وان نیز به صورت بادی طراحی شده تا انعطاف و نرمی بیشتری را از این قسمت داشته باشیم .

جنس محصول

وان بادی فوق از بدنه pvc ساخته شده است . پی وی سی ها از نمونه اجناس با خاصیت لاستیکی و انعطاف پذیر هستند که بر خلاف دیگر اجناس از مواد غیر شیمیایی ساخته شده است به همین دلیل کاملا سازگار با محیط زیست بوده و هیچگونه حساسیت های پوستی و تنفسی را برای افراد نخواهد داشت . pvc نه تنها کیفیت  بسیار بالایی دارد بلکه در برابر رطوبت ها و مجاورت با آب و همچنین نور خورشید مقاوم بوده و آسیب نمی بیند و پوسیده نمی شود به همین دلیل طول عمر بالایی را دارد . تمامی قسمت های وان بادی ، پشتی ، روکش این محصول از pvc ساخته شده است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

وان بادی بزرگسال به همراه پشتی بادی فوق در ابعاد ( طول : 155 سانتی متر ، عرض : 80 سانتی متر و ارتفاع : 55 سانتی متر ) ساخته شده است که اینتکس بر این اساس استفاده از وان بادی فوق را برای سنین بالای 14 سال مخصوصا بزرگسالان در نظر گرفته است . استفاده از این وان بادی تنها برای یک نفر میسر بوده و برای استفاده بیشتر می توانید نمونه های بزرگتری را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . وزن کلی محصول در بسته بندی خود 3 کیلوگرم می باشد و همچنین ظرفیت کلی وان بادی 300 لیتر می باشد .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

برای راه اندازی این وان بادی شما می توانید از پمپ های باد دستی کمک بگیرید چرا که دریچه هوای تعبیه شده برای این وان بادی قابل راه اندازی با اغلب پمپ های باد با سری سوزنی می باشد . هر یک از لایه ها و همچنین پشتی وان بادی دارای دریچه باد جداگانه می باشد که بایستی به ترتیب آن ها را باد کنید . بهتر است پس از باد کردن کامل وان بادی خود را با آب پر کنید ، چرا که باد کردن و پر کردن وان به طور همزمان توصیه نمی شود . به دلیل اینکه کف وان ، بادی می باشد بهتر است از یک زیرانداز استفاده کنید مخصوصا اگر از وان بادی خود در محیط های بیرون از خانه استفاده می کنید . در صورتی که بدنه محصول آسیب دید و سوراخ شد نگران نباشید چرا که اینتکس برچسب های تعمیراتی مخصوص وان بادی طراحی کرده است که می توانید با آن محصول خود را پنچر گیری کنید .

سخن پایانی

فروشگاه اینتکس بزرگترین فروشگاه محصولات بادی در ایران وان بادی بزرگسال به همراه پشتی بادی را با قیمت مناسب و ارزان به فروش می رساند که شما می توانید به صورت اینترنتی و حضوری محصول خود را خریداری کنید . فروشگاه اینتکس همچنین خدمات پس از فروش محصولات بادی خود را به مانند تعمیرات انجام می دهد که در صورت نیاز می توانید از فروشگاه راهنمایی و کمک بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...