وان بادی بزرگسال طرح کینگ

115558

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی بزرگسال طرح کینگ محصولی کارآمد با ابعادی مناسب می باشد که توسط شرکت اینتایم و مناسب استفاده بزرگسالان طراحی و به بازار عرضه شده است . این وان بادی از جنس پی وی سی شفاف تولید شده که علاوه بر زیبایی ، از مقاومت چشمگیری در برابر آسیب دیدگی برخوردار می باشد . همچنین به منظور افزایش استحکام آن ، قسمت زیرین آن از پی وی سی چندلایه درنظر گرفته شده است که در عین حال از راحتی قابل قبولی برخوردار می باشد . این وان بادی به شکل مستطیل طراحی شده و قابل استفاده در فضای باز و نیز فضای بسته می باشد و با توجه به تعبیه یک شیر تخلیه برای آن ، به راحتی و در کم ترین زمان ممکن قادر به جمع نمودن آن خواهید بود . همچنین یک تکیه گاه برای سر و گردن درنظر گرفته شده است که مانع از ایجاد خستگی در استفاده های طولانی مدت خواهد شد . همچنین در قسمت سطح آن یک رویه با زیپ درنظر گرفته شده است که با بستن آن می توانید مانع از کاهش دمای وان بادی شده و مدت بیش تری آن را مورد استفاده قرار دهید . وزن آن نیز در حدود 2.3 کیلو گرم بوده که به سادگی قابل حمل می باشد . ظرفیت آب نیز 305 لیتر بوده که برای محصولی با این ابعاد کاملا مناسب به نظر می رسد. برای تهیه این وان بادی می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از طریق فروشگاه تهران اینتکس دریافت نمایید.

 نوع خانگی
 طول 160 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 ظرفیت 305 لیتر
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ ندارد
نوع پمپ ندارد
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.3 کیلوگرم
 ارتفاع بلند
 دارای روکش
 قابل استفاده برای تمام سنین
 ساخت شرکت اینتایم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

وان بادی بزرگسال طرح کینگ

وان های بادی بزرگسال یکی از محصولاتی است که قطعا برای این سنین از افراد بسیار پر طرفدار بوده و استفاده های فراوانی هم دارد. یکی از همین دسته از محصولات وان بادی بزرگسال طرح کینگ می باشد که هم طرح و نقش جذابی داشته و هم با ساختار فوق العاده اش سبب شده تا یک انتخاب ایده ال برای استفاده های شخصی در منزل به شمار رود. اگر شما هم در خرید و انتخاب این وان بادی تردید دارید پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را به صورت کامل مطالعه کرده و سپس دست روی این محصول بگذارید....

طراحی و ارگونومی ساخت

ساختار این وان بادی برگرفته از ظاهر بیضی می باشد که همین عامل به نوبه خود سبب شده تا این وان بادی از نظر ظاهر با بسیاری از محصولات مشابه متفاوت بوده و خاص تر و پر طرفدار تر باشد. هم چنین باید به ساختار این وان نیز اشاره کنیم که با بهره گیری از ظاهر سه لایه و سه طبقه ای خود باعث شده تا هم ارتفاع مناسبی داشته و هم از ضخامت خوبی هم برخوردار باشد. در خصوص رنگ بندی هم می توانیم عنوان کنیم که هر سه لایه این محصول به صورت شفاف و با بهره گیری از رنگ ابی شکل گرفته است. قسمت بالایی لایه رویی این محصول هم از رنگ سفید تولید شده که قطعا کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ باعث زیبایی بیشتر این وان شده است. عامل دیگر در خصوص این محصول دارا بودن تاج طرح دار در بخش بالایی این وان بادی می باشد که بر روی ان طرح کینگ به چشم می خورد. قسمت پایینی این وان بادی هم یک عدد دریچه تخلیه اب وجود دارد که با باز کردن ان می توانید اب داخلی این وان را به سادگی تخلیه نمایید. هم چنین این وان بادی دارای یک عدد محفظه برای قرار گیری بطری اب هم می باشد که از این حیث هم یک مزیت بزرگ دیگر به شمار می رود.

جنس بدنه

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که در کنار این زیبایی ها ایا می توان از نظر نوع جنس بدنه هم به این وان بادی اطمینان کنیم؟ جواب این سوال مثبت می باشد زیرا این وان با بهره گیری از جنس بدنه PVC شفاف شکل گرفته است. این جنس در میان محصولات بادی بسیار محبوب بوده و تشکیل دهنده اکثر محصولات می باشد. هم چنین بخش های کناری این وان بادی نیز از نوع PVC طرح چرم تولید و عرضه شده است. اخرین قسمت از این محصول هم کف این وان است که از نوع PVC دو لایه بادی می باشد.

ابعاد و وزن

این وان بادی در طول 160 سانتی متر ، عرض 84 سانتی متر و همین طور ارتفاع 64 سانتی متر تولید و عرضه شده است. این ابعاد قطعا برای یک فرد بزرگسال مناسب و کار امد خواهد بود و از این نظر نگرانی نخواهید داشت. هم چنین وزن کلی بسته بندی این محصول 2.3 کیلو گرم خواهد بود که به سادگی می توانید ان را با خود حمل و جا به جا کرده و در فضا و زمان مناسب ان را نصب و راه اندازی نمایید. ظرفیت اب داخلی این وان هم 305 لیتر می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

نحوه راه اندازی این محصول کاملا ساده و اسان می باشد به گونه ای که تنها شما برای انجام این کار نیازبه یک عدد پمپ باد خواهید داشت. هم چنین پس از تهیه پمپ باد شما می توانید به سائگی بر روی هر لایه به صورت مجزا دریچه های باد را مشاهده نمایید که این عامل باعث می شود تا بتوانید در مدت زمان بسیار کمی این محصول را به صورت کامل باد کنید. نکته مهم در این بخش نیز به این عامل تعلق می گیرد که باید به اندازه این وان بادی را باد کنید. کم یا زیاد باد کردن این محصول باعث می شود تا این وان بادی دچار اسیب شود. نگهداری از این محصول و شرایط صحیح ان را هم می توانید به راحتی در داخل دفترچه راهنمای این محصول مشاهده کنید.

جمع بندی

وان بادی بزرگسال طرح کینگ یک محصول زیبا ، ساخت شرکت اینتایم بوده که دارای ارتفاع بلند ، روکش مجزا و بدنه با کیفیت و ضخیم می باشد که در کنار دارا بودن قیمت ارزان ان سبب شده تا با خیال راحت بتوانید ان را از فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...