وان بادی بیضی مات کودک

bestway 51113

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی بیضی شکل بست وی محصولی با طرح مات برای کودکان و خردسالان که از رنگ های شاد و متنوعی برخوردار است. محصولی شیک و کودک پسند که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح مات بوده و قابلیت مقاومت در برابر آب های با دمای مختلف را خواهد داشت. این کالا به همچنین به دلیل داشتن وزنی سبک به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود.

نوع بیضی
 طول 79 سانتي متر
 عرض 51 سانتي متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 ظرفیت 20 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح مات
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ دستی مجزا
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 دارای تیکه گاهی شیب دار
 دارای رنگبندی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

وان بادی بیضی مات کودک

خرید وان بادی کودک می تواند یکی از دغدغه های والدین باشد ، زیرا وان های بادی دارای سبک ها و استانداردهای گواگونی می باشند که با توجه به نیازهای خود باید وانی را انتخاب نمایید که پاسخگوی شرایط کودکتان باشد . وان بادی بیضی مات کودک یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین وان های بادی می باشد که توط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید وان بادی با برترین قیمت وان بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل وان بادی بیضی مات کودک همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی وان بادی یکی از اولین فاکتورهایی است که در هنگام نقد و بررسی به تحلیل آن می پرازیم زیرا از اهمیت بسیار بالایی در برآورده کردن نیاز های شما برخوردار است . وان بادی بیضی کودک بست وی دارای تکیه گاهی شیب دار و تقریبا بلند می باشد که کوک در هنگام حمام می تواند بر روی آن قرار گرفته و بهترین حالت را برای قرارگیری کودک فراهم می آورد تا سر و گردن کودک از آب بیرون مانده و شرایط ایده آلی برای آب بازی وی فراهم شود . همچنین ساختار بدنه کناری این وان بادی به صورت سه لایه می باشد که از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و خیال شما را به طورکلی بابت طول عمر این محصول راحت می کند . این وان بادی در رنگبندی های گوناگونی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان دوتا از پر فروش ترین رنگ ها یعنی آبی و صورتی را فراهم آورده ایم که از زیبایی منحصرvبفردی برخوردار است . 

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این وان بادی پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در تولید محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد . همچنین در بخش کف این وان بادی از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که استحکام این محصول را بیش از پیش افزایش داده است . 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد وان بادی بیضی مات کودک به اندازه های ( طول : 79 سانتی متر ، عرض : 51 سانتی متر و ارتفاع : 33 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با سایر وان های بادی از فضای ایده آلی برای استفاده کودکان برخوردار می باشد . همچنین وزن این وان بادی به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 800 گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو به راحتی می توانید آن را جا به جا نمایید . ظرفیت آب نیز یکی از فاکتورهای مهم می باشد که در هنگام خرید وان بادی باید به آن توجه نمایید ، ظرفیت آب این وان بادی برابر با 20 لیتر می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالا و فضای ایده آل آن دارد .

جمع بندی :

وان بادی بیضی مات کودک یکی از وان های بادی با کیفیت می باشد که در سال جاری و توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . جنس بدنه این محصول از پی وی سی مات می باشد که از استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و همچنین ساختار ساخت این محصول به صورت سه لایه است که استحکام بسیار بالایی دارد . وان بادی بیضی مات کودک با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...