وان بادی جدید کودک اینتکس

intex 48421

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
440,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک اینتکس محصولی جدید برای سنین 1 تا 3 سال که برای استفاده به عنوان کالایی تفریحی و همچنین استحمام کودکان می باشد. این وان ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده که از کیفیت مناسبی برخوردار است. این وان دارای کف بادی بوده تا زمانی که فرزندان شما در آب می نشینند احساس راحتی را تجربه کنند. محصولی که دارای وزن بسیار سبک بوده و قابل حمل و استفاده در هر محلی خواهد بود. همراه این کالا یک پمپ باد دستی سوزنی قرار داده شده تا به وسیله آن در مدت زمان کوتاهی اقدام به راه اندازی این وان بادی کنید.

همان طور که در بخش نخست این مطلب اشاره کردیم این وان بادی یک محصول فوق العاده است که قطعا با استفاده از این محصول قادر خواهید بود تا نیاز کودک خود را به بهترین شکل ممکن بر طرف سازید. این محصول هم از نظر کیفیت و هم از نظر کارایی این قابلیت را دارا می باشد که بتواند یک وان بادی تمام عیار برای شما به شمار رود. در همین خصوص نیز ما قصد داریم تا به بررسی تمام ویژگی های این محصول پرداخته و سعی کنیم تا به بهترین شکل ممکن این محصول را از تمام زوایا مورد بررسی قرار دهیم. پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را به صورت کامل تا انتها دنبال کنید....

ساختار و نوع طراحی محصول

در اولین بخش از این مقاله بهتر است تا شما را با ویژگی های طراحی و ساختاری این محصول آشنا کنیم. در واقع شاید این سوال برای شما پیش بیاید که این وان دارای چه ویژگی هایی در بخش طراحی می باشد و آیا این ویژگی ها به گونه ای است که بتوان به بهترین شکل ممکن به آن اطمینان نموده و این محصول را خریداری کرد؟ در همین راستا نیز این بخش قطعا کامل ترین توضیحات در خصوص ویژگی های طراحی این محصول را برای شما باز گو خواهد کرد.

در اولین بخش باید به این مسئله اشاره کنیم که این وان بادی دارای یک ساختار بیضی شکل می باشد. این ساختار بیضی شکل به گونه ای است که خیلی از افراد دقیقا با توجه به همین عامل اقدام به انتخاب و خرید این محصول می کنند. در واقع این ساختار باعث شده تا محصول مورد نظر شما هم از نظر زیبایی و هم از نظر کارایی بتواند نیاز شما را به بهترین شکل ممکن پاسخگو باشد. در همین رابطه اگر بخواهیم در مورد ویژگی های ساختاری و طرح بیضی این محصول بیشتر با شما صحبت کنیم باید عنوان کنیم که این ساختار با استفاده از دو طبقه مجزا و روی هم قرار گرفته شده طراحی و تولید گردیده است. در واقع شما می توانید به بهترین شکل ممکن مشاهده نمایید که این دو طبقه بر روی هم به زیبایی هر چه تمام تر قرار گرفته اند.

البته باید به این مسئله اشاره کنیم که این دو طبقه به صورت به هم متصل شده می باشند و از یکدیگر جدا نیستند اما به گونه ای طراحی شده که شما در نگاه اول فکر خواهید کرد که با یک محصول جداگانه از نظر ساختار و نوع طراحی رو به رو هستید. بخش زیرین این طبقات به صورت ساده شکل گرفته است و فقط بر روی بخش مرکزی آن شما می توانید ناحیه به هم چسبیده شده و پرس شده طراحی این محصول را مشاهده کنید و این بخش هیچ گونه طرح و نقش خاصی را بر روی خود نمی بیند. هم چنین در خصوص رنگ این طبقه زیرین هم باید عنوان کنیم که این بخش به صورت یکدست از رنگ آبی طراحی و تولید شده است که به صورت ساده می باشد.

بخش بعدی در خصوص این محصول به طبقه دوم این کالا تعلق دارد. این طبقه نیز از نظر رنگ بندی به صورت یکدست آبی رنگ طراحی شده که این رنگ آبی تشکیل دهنده بخش های بیرونی این محصول می باشد. در واقع شما می توانید به بهترین شکل ممکن مشاهده نمایید که این رنگ سر تا سر ناحیه بیرونی این وان بادی را پوشش داده است. نکته مهم در خصوص طراحی این بخش به قرار گرفتن نام و لوگو تجاری شرکت اینتکس با رنگ سفید بر روی بخش جلویی این وان می باشد که باعث شده تا شما بدانید که محصول کدام شرکت را خریداری کرده اید و با توجه به این مورد از محصول خود توقع داشته باشید.

بخش بعدی که باید در مورد آن صحبت کنیم بخش داخلی و طراحی این بخش می باشد که بر خلاف نواحی بیرونی این محصول این بار با رنگ سبز شکل گرفته اند. این رنگ سبز به گونه ای ساخته شده است که شما قطعا با مشاهده و در اختیار داشتن آن می توانید زیبایی لازم را به بهترین شکل ممکن کسب کنید. هم چنین تمامی بخش های بدنه این محصول به صورت براق طراحی شده است به این صورت که شما می توانید به بهترین شکل ممکن بازخورد نور را مشاهده کرده و انعکاس آن را ببینید که از ویژگی های مهم طراحی این وان بادی خواهد بود.

آخرین بخش از این محصول نیز که باید از نظر طراحی و ساختار مورد بررسی قرار بگیرد ، بحث کف این وان بادی است. شما در این قسمت می توانید مشاهده نمایید که یک عدد بالش بادی نیز به وضوح قابل رویت است. این بالش بادی به گونه ای تقریبا در بخش های بالایی این محصول قرار گرفته است که شما می توانید به سادگی از آن را در جهت خواباندن کودک خود در داخل این وان به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. طراحی این بخش نیز به صورت برآمده بوده و نسبت به سطح اصلی این محصول دارای برآمدگی می باشد که از ویژگی های این وان بادی به شمار می رود. دیگر ویژگی این وان بادی در بخش کف این محصول ، بادی بودن این قسمت است. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این کف وان بادی دارای یک سطح بادی بوده و می توانید به صورت مجزا این ناحیه را باد کرده و از آن بهره مند شوید. هم چنین در این بخش نیز می توانید فرو رفتگی ها و شیار هایی را هم مشاهده کنید که این نقاط باعث شده است تا فردی که قصد استفاده از این محصول را دارد در یک فضای نرم و راحت بتواند از این محصول بهره مند شوید.

تمامی موارد عنوان شده در این بخش بررسی وان بادی جدید کودک اینتکس از نظر طراحی و ساختار و همین طور نحوه شکل گیری این محصول می باشد که باعث شده است تا شما با آگاهی و علم کامل نسبت به خصوصیات طراحی این محصول بتوانید به بهترین شکل ممکن برای فرزند خود این وان بادی را تهیه نمایید.

کیفیت وان بادی جدید کودک اینتکس

در کنار مباحث زیبایی شناسی و همین طور طرح و نقش موجود بر روی این محصول ، حال باید به این نکته هم اشاره کنیم که این وان بادی از نظر کیفیت نیز یکی از محصولات با دوام و با کیفیت می باشد که قطعا توانسته تا نیاز شما را به بهترین شکل ممکن مرتفع سازد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای رویه ای از جنس PVC طرح چرم می باشد. PVC بودن رویه این محصول برگرفته از دیگر محصولات بادی می باشد که تقریبا اکثر شرکت های سازنده سعی می کنند تا محصول خود را از همین نوع به بازار ارائه کنند. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که طرح چرم بودن محصول نیز باعث شده تا هم از نظر زیبایی و هم از نظر کیفیت محصول مورد نظر شما به بهترین شکل ممکن ارائه شود.

هم چنین بخش های کناری این محصول هم دقیقا از همین جنس PVC شکل گرفته است که با توجه به نوع طرح چرم این محصول می توانید برترین کیفیت را از این محصول طلب کنید. بحث بعدی در خصوص کیفیت و جنس بدنه این محصول به بخش کف آن تعلق می گیرد که این ناحیه نیز از همین نوع PVC شکل گرفته و این بار به صورت دو لایه و با ضخامت بیشتر در این ناحیه قرار گرفته است که باعث شده تا استحکام این محصول بیش از پیش افزایش یافته و شما بدون نگرانی بتوانید از این وان بادی با برترین کیفیت ممکن استفاده نمایید. تمامی این موارد در کنار عدم تغییر رنگ و هم چنین افت ساختار این محصول در تمامی شرایط آب و هوایی باعث شده است تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن در هر فضایی از این وان بادی برای فرزند خود استفاده نمایید.

ابعاد و ظرفیت های وان بادی

دیگر ویژگی مهمی که باید در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم بحث ابعاد این وان بادی می باشد. قطعا با توجه به این مسئله که این وان بادی برای کودکان سنین 1 تا 3 سال طراحی و تولید شده است باید به این مسئله هم توجه کنید که ابعاد این وان بادی باید به گونه ای باشد که بتوانید به بهترین شکل ممکن از این محصول برای فرزند خود استفاده کنید. در همین راستا شرکت اینتکس با در نظر گرفتن این نکته محصولی را تولید کرده است که بتواند به بهترین شکل ممکن نیاز شما و فرزندتان را برطرف سازد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که از نظر ابعاد بسته بندی ، این محصول دارای ابعاد 30 در 10 در 10 سانتی متر می باشد. این ابعاد به گونه ای طراحی شده است که قطعا با کمترین حجم می توانید آن را با خود حمل و جا به جا نموده و از آن استفاده کنید.

هم چنین این ابعاد کوچک باعث شده تا بتوانید خودتان هم به ساده ترین شکل ممکن این محصول را حمل نمایید. در کنار این مورد باید به ابعاد این محصول پس از راه اندازی هم اشاره کنیم. در واقع شما باید با علم به این موضوع سعی کنید تا خرید خود را انجام دهید تا کودک شما بتواند به بهترین شکل ممکن در داخل این وان بادی قرار گیرد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که پس از راه اندازی این وان بادی شما می توانید مشاهده کنید که این محصول در طول 86 سانتی متر و همین طور عرض 64 سانتی متر طراحی و تولید گردیده است. هم چنین ارتفاع این وان بادی هم 23 سانتی متر می باشد. این ابعاد نشان دهنده این مورد است که قطعا کودک 1 تا 3 ساله شما می تواند با خیال راحت در داخل این وان بادی جای گرفته و از این محصول استفاده نماید.

مسئله مهم بعدی در خصوص این وان بادی بحث ظرفیت آب داخلی این محصول می باشد. در واقع شما باید به این مسئله دقت کنید که این وان بادی دارای ظرفیت داخلی 15 لیتر می باشد که این حجم در کمترین زمان ممکن و به راحتی پر شده و قابل استفاده خواهد بود. هم چنین آخرین مسئله هم در این بخش به بحث وزن این کالا تعلق می گیرد که این محصول تنها 1 کیلو گرم وزن دارد و این عامل نیز از دیگر مواردی است که نشان از پرتابل و قابل حمل بودن این وان بادی می دهد.

جمع بندی

در این بخش سعی کردیم تا شما را به صورت کامل با خصوصیات وان بادی جدید کودک اینتکس آشنا کنیم. در نتیجه اگر بخواهیم به صورت خلاصه وار در مورد این محصول با شما صحبت کنیم باید عنوان کنیم که این وان بادی برای کودکان سنین 1 تا 3 سال مناسب و ایده آل می باشد. طراحی و تولید این محصول توسط شرکت اینتکس صورت گرفته و سعی شده تا تمامی اصول حرفه ای طراحی و تولید هم از نظر ساختار و رنگ بندی و هم از نظر جنس و کیفیت در این محصول مورد نظر قرار گیرد. هم چنین ابعاد این محصول به گونه ای است که به سادگی هر چه تمام تر می توانید این وان بادی را راه اندازی نموده و از آن برای مصارف کودک خود استفاده کنید.

سادگی در راه اندازی و هم چنین ظرفیت کم آب داخلی این وان بادی هم از دیگر مزایای خوبی است که این محصول در اختیار شما قرار می دهد. هم چنین با توجه به دارا بودن دفترچه راهنما و همین طور برچسب تعمیرات هم می توانید در مواقعی که به هر یک از این ها نیاز داشتید ، به بهترین شکل ممکن از ان ها استفاده کرده و از داشتن یک وان بادی کامل لذت ببرید. وان بادی جدید کودک اینتکس هم اکنون با قیمت ارزان و کیفیت عالی از طریق سایت فروشگاه محصولات بادی اینتکس در ایران قابل خرید می باشد.

 نوع خانگی
 طول 86 سانتی متر
 عرض 64 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 ظرفیت 15 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی 
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی سوزنی
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب سنین 1 تا 3 سال
 دارای کف بادی
 مناسب تفریحات آبی و استحمام
 ساخت شرکت اینتکس
 ابعاد بسته بندی: 30 در 10 در 10 سانتی متر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی جدید کودک اینتکس

وان بادی جدید کودک اینتکس از وان های دوست داشتنی و بسیار محبوب برای استحمام کودکان است که به دنبال ایمنی بسیار

خوبی که برای کودکان به ویژه کودکان خردسال فراهم می کند ، بسیاری از والدین از این نوع وان های بادی برای استحمام کودکان و همچنین تفریحات آن ها استفاده می کند . وان های بادی محصولاتی بی نظیر و با ویژگی های بسیار هستند که در ادامه به تمامی آن ها اشاره خواهیم کرد و چه بسا هدف از ارائه این مطلب ، نقد و بررسی کاملی در رابطه با وان بادی جدید کودک اینتکس می باشد که یکی از پر فروش ترین مدل های فروشگاه اینتکس و همچنین برند اینتکس می باشد . برای اینکه با محصول بیشتر از قبل آشنا شوید بهتر است که این مطلب را مطالعه کنید تا تردیدی در خرید وان بادی کودک و هر محصول بادی دیگری نداشته باشید . 

 وان بادی جدید کودک اینتکس یک محصول ساخته شده به صورت بادی بوده و این طراحی بادی ، سبب شده است تا محصول بسیار محبوب تر از همیشه باشد . یکی از ویژگی هایی که هر محصول بادی دارد و بیشتر مشتریان را راغب به خرید کرده است ، موضوع ایمنی بسیار خوب آن ها می باشد . وان بادی به خودی خود و به دلیل طراحی بادی که دارد ، ایمنی بسیار خوبی را دارد ، برای اینکه این محصولات دارای بدنه های نرمی هستند و اگر کودک برخوردی با وان بادی و بدنه آن داشته باشد ، هیچ صدمه ای را نخواهد دید . در ضمن این وان بادی دارای کف ساخته شده به صورت بادی و مواج است که به ویژگی های محصول افزوده است . این طراحی فوق العاده که توسط شرکت اینتکس صورت گرفته است ، یک طراحی ایده آل و بسیار خوب است که شما می توانید برای امنیت بیشتر کودک خود خریداری کنید . 

هر چند این طراحی ویژگی بسیار خوب دیگری دارد و آن هم نرمی بسیار جالب و خوب وان بوده که به کودک در هنگام استفاده هیچ فشاری وارد نمی شود و او می تواند به راحتی و برای مدت های طولانی تری از وان بادی استفاده کند . طراحی وان بادی جدید کودک اینتکس همچنین بسیار خاص و متفاوت است . اگر به تصویر محصول توجه داشته باشید ، مشاهده خواهید کرد که کف وان بادی به صورت شیبدار طراحی شده است و این شیب عالی می تواند بالا تنه کودک را در ارتفاع بیشتری قرار دهد ، به دنبال این موضوع کودک بسیار راحت تر و بدون اینکه آب وارد دهان یا بینی و حتی گوش های کودک بشود ، در داخل وان بادی دراز کشیده و استراحت کند تا والدین به سادگی کودک را به حمام ببرند . 

شرکت اینتکس حتی برای اینکه کودک در هنگام استفاده کردن از وان بادی و دراز کشیدن در داخل وان بادی ، بر روی سطح شیب دار سر نخورد و به داخل آب فرو نرود ، یک تکیه گاهی را در کف وان بادی در نظر گرفته است که کودک در واقع به آن تکیه داده و می تواند به بهترین شکل ممکن در جای خود قرار بگیرد تا شما بتوانید راحت شستشو کودک را انجام دهید . طراحی وان بادی جدید کودک اینتکس به صورت بیضی شکل بوده و لایه های بدنه آن به صورت دو لایه است که بر روی هم قرار گرفته است . این محصول از پی وی سی ساخته شده و این جنس بهترین مواد برای ساخت محصولات بادی بوده و دلیل کیفیت بالای وان بادی نیز همین موضوع خواهد بود . 

این جنس حتی برای پوست لطیف کودکان نیز صدمه ای را وارد نمی کند و از ان جا که این مواد ضد حساسیت هستند می توانید با خیال راحت آن را برای تفریح کودکان خود خریداری کنید . این محصول امکان جابجایی بسیار ساده و آسان را دارد و شما می توانید به راحتی آن را جابجا کرده و برای اینکه کودک بتواند در هر جایی از ان استفاده کند ، محصول را در سفر ها نیز به همراه خود داشته باشید . ابعاد و مشخصات کامل این محصول در بخش ابعاد و مشخصات و همچنین در بخش توضیحات توسط تیم فروشگاه اینترنتی اینتکس مشخص شده است که میتوانید آن ها را نیز مطالعه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...