وان بادی خاکستری با پایه فایبرگلاس

intime yt-006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی خاکستری با پایه فایبرگلاس کالایی متفاوت از شرکت اینتایم می باشد که قابلیت نصب پمپ تصفیه را نیز دارد. این وان ارتفاع و قطر 80 سانتی متری داشته که به واسه لبه های بادی آن و پایه های فایبر گلاس ویژه موجود در بسته بندی تعادل آنها حفظ می شود. در قسمت بادشو بالایی چند توپ پلاستیکی قرار داده شده و بر دیواره اصلی آن نیز چند طرح گیاهان دریایی و ماهی نقش بسته است تا زیبایی این محصول را دو چندان کند. این محصول کیفیت مناسبی داشته و در منزل و مسافرت می توانید به سادگی آن را راه اندازی و نصب کنید. لازم به ذکر می باشد که این کالا یک وان پرتابل محسوب می شود. 

نوع خانگی
 قطر 80 سانتی متر
 ارتفاع 80 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 جنس رویه PVC دو لایه
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 جنس کف PVC دو لایه
 سنین مورد استفاده 3-8 سال
 پمپ
نوع پمپ سوزنی یک تکه
ساک حمل
سایر ویژگی ها - عمق زیاد
 - قابلیت نصب پمپ تصفیه
 - لبه بادی و بدنه معمولی
اقلام بسته بندیبدنه اصلی استخر؛ پایه ها، پمپ باد

 

وان بادی خاکستری با پایه فایبرگلاس یکی ازمنحصربفرد ترین وان های بادی می باشد که توسط برند اینتایم روانه بازارهای جهانی شده است و از خصوصیات ظاهری منحصربرفردی برخوردار می باشد . جنس بدنه این وان بادی به صورت ترکیبی می باشد و از کیفیت ساخت بالا و همچنین طول عمر بالایی برخوردار می باشد . در ادامه اینمطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید وان بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل وان بادی خاکستری با پایه فایبرگلاس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این وان بادی به صورت استوانه ای و دارای ظاهر متفاوت با سایر وان های بادی دیگر می باشد که طرفداران خاص خود را دارا می باشد. این وان بادی دارای بدنه این مقاومت و با کیفیت می باشد که به راحتی می تواند فشار آب وارده بر روی خود را مهار نماید و عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان دهد . لبه این وان بادی همانند همانند استخر های ایزی ست به صورت بادی می باشد و با پر کردن آب ، این وان بادی شکل کلی را به خود می گیرد . در بخش بالایی این وان بادی و در لبه بادی آن چند عدد توپ نیز قرار گرفته است که حلوه خاصی را به این محصول داده است . همچنین بدنه این محصول به صورت شفاف می باشد که بر روی آن طرح هایی از کیاهان دریایی و ماهی حک شده است و جلوه ویژه ای را به این وان بادی داده است .

وان بادی کودک و بزرگسال

جنس بدنه :

جنس بدنه این وان بادی به صورت ترکیبی می باشد و در بخش های مختلف از جنس های متفاوت استفاده شده است تا بهترین عملکرد را از آن شاهد باشیم . جنس بدنه استفاده شده در لبه های این وان بادی از پی وی سی و به صورت بادی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و از رایج ترین جنس های استفاده شده در تولید محصولات بادی به شمار می آید . همچنین در بخش پایینی وی بدنه اصلی این محصول از پی وی سی برزنتی استفاده شده است که استحکام این وان بادی به شکل بسیار مطلوبی بالا برده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

این وان بادی در مقایسه با سایر وان های بادی دیگر دارای ابعاد کوچکتر اما ارتفاع بسیار بلند تری می باشد که طرفداران خاص خود را دارد و درموارد خاص مورد استفاده قرار میگیرد . ابعاد وان بادی خاکستری با پایه فایبرگلاس به اندازه های ( قطر : 80 سانتی متر و ارتفاع : 80 سانتی متر ) می باشد . همچنین وزن این وان بادی به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 2.5 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و به همین خاطر به راحتی قابل جا به جایی می باشد . ظرفیت آب نیز یکی از نکات مهم در هنگام خرید وان های بادی محسوب می شود که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید ، ظرفیت آب این محصول 90 لیتر می باشد که با توجه به ابعادی که دارد ایده آل به نظر می رسد .

جمع بندی :

وان بادی خاکستری با پایه فایبرگلاس از سری وان های بادی تولیدی توسط برند اینتایم می باشد که دارای ظاهری منحصربفرد می باشد و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . جنس بدنه استفاده شده در تولید ای وان بادی از پی وی سی برزنتی همراه با لبه ای بادی از جنس پی وی سی می باشد که از ظاهر زیبا و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . وان بادی خاکستری با پایه فایبرگلاس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...