وان بادی دخترانه کودک

intime yt 218

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی دخترانه کودک با عمق زیاد از سری وان های معرفی شده در سال 2015 توسط شرکت اینتایم می باشد که دارای کیفیت فوق العاده بالایی می باشد و با توجه به ساختار قدرتمندی که دارد می تواند نظر شما را در استفاده های طولانی مدت و بازی و تفریحات کودکتان جلب کند یخش اصلی بدنه این وان بادی با ساختار پی وی سی همراه شده است که ضخامت بسیار خوبی دارد و فشار وارده را به سادگی تحمل می کند. بدنه این وان دارای ساختار گرد مشابهی سایر مدل های مشابه نبوده و بخشی از آن صاف تر از سایر قسمت ها می باشد. بدنه در حالت کلی رنگ صورتی داشته ودر قسمت های میانی آن شکلک های و استیکر های مختلفی برای افزایش زیبایی قرار داده شده است قسمت بالایی نیز یک نوار سفید با نوشته های کوچک اینتایم دارد. متفاوت ترین قسمت این وان بخش داخلی آن است که از لایه های شفاف پی وی سی ساخته شده است. این نوع ساختار باعث می شود تا در صورت پر شدن بدنه این استخر و وجود نور کافی با انعکاس آن زیبایی خاصی به وجود آید. ساختار بدنه تیز از ۵ طبقه مختلف ساخته شده است و زیبایی خاص خود را دارد.

 نوع خانگی
 قطر 106 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 سنین مورد استفاده تا 3 سال
 جنس رویه  PVC براق
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها  قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
  وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
  در رنگ صورتی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، پمپ باد

 

وان بادی دخترانه کودک با عمق زیاد

وان بادی دخترانه کودک با عمق زیاد از سری محصولات جذاب شرکت اینتایم می باشد که طراحی فوق العاده خاص و شکیلی دارد. این محصول ساخته شده از رنگ صورتی بوده که در بین کودکان از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار است. در ادامه این مطلب سعی داریم تا این محصول را به صورت موشکافانه مورد بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

نوع طراحی این محصول به صورت استوانه ای و گرد می باشد که فوق العاده شکیل و زیباست. در همین ارتباط باید عنوان کرد که ساختار کلی این محصول به صورت پنج طبقه و پنج لایه می باشد. این پنج لایه تقریبا در ابعاد و سایز های مشابه هم و یک اندازه طراحی شده اند. در بالاترین بخش این محصول و در واقع در لایه بالایی ان یک لایه مستطیلی شکل به رنگ سفید دور تا دور این محصول کشیده شده است که بر روی ان در فواصل معین و یک اندازه نام تجاری سازنده این کالا حک شده است. رنگ اصلی این محصول هم همان طور که در ابتدای این مطلب به ان اشاره کردیم به صورت یکدست صورتی می باشد. گفتنی است که بر روی بدنه این محصول تصویر چندین شخصیت کارتونی نیز نقش بسته است که در بین کودکان مخصوصا دختر ها از محبوبیت خوبی برخوردار است. علاوه بر این ها بخش داخلی این محصول به صورت شفاف و بخش بیرونی این کالا نیز به صورت مات طراحی و تولید شده است. تمام این موارد نشان از کیفیت فوق العاده این محصول دارد.

جنس بدنه

یکی از مهم ترین بخش هایی که همیشه در هنگام خرید باید به ان توجه ویژه ای کرد جنس بدنه یک محصول است. این محصولات به دلیل بادی بودن و همین طور مورد استفاده قرار گرفتن توسط کودکان باید به گونه ای طراحی شوند که از مقاومت قابل قبولی برخوردار باشند. در همین ارتباط باید عنوان کرد که رویه این محصول ساخته شده از نوع PVC می باشد. هم چنین بخش های کناری این کالا هم به تبعیت از رویه ساخته شده از نوع PVC است. هم چنین کف این وان هم از نوع PVC دو لایه ساخته شده است که بسیار مقاوم می باشد.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که این وان تنها 4 کیلو گرم وزن دارد که بسیار سبک بوده و به راحتی می توانید ان را حمل و نقل کرده و در مکان مناسب از ان استفاده کنید. هم چنین قطر این محصول 106 سانتی متر و ارتفاع ان نیز 75 سانتی متر است. این محصول مناسب برای استفاده کودکان تا سنین 3 سال می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی محصولات بادی کاری فوق العاده ساده و اسان می باشد. در ابتدا کافی است این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و در مکانی صاف و هموار قرار دهید. سپس به دنبال محفظه های باد موجود بر روی این محصول بگردید و ان ها را پیدا کنید. پس از این کار شما کافی است این محصول را با یک عدد پمپ باد شخصی به سادگی باد کرده و در انتها نیز دریچه های باد را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. نکته مهم این است که نباید این محصول را بیش از اندازه باد کنید چون این کار باعث کاهش تحمل وزن و همین طور بالا بردن احتمال اسیب دیدگی این محصول می شود. هم چنین برای مراقبت از این محصول باید از پریدن و جامپینگ بر وی بخش های مختلف این محصول محصوصا لبه های ان خودداری کنید. هم چنین وسایل نوک تیز مانند قیچی ، چاقو و .... . همین طور وسایل اشتعال زا را از کنار این وان دور کنید تا دچار سوختگی و همین طور پارگی نشود.

جمع بندی

وان بادی دخترانه کودک با عمق زیاد محصولی فوق العاده شکیل می باشد که از ان می توانید به عنوان استخر توپ هم استفاده کنید. این محصول وزن کمی داشته و در کنار خود برچسب تعمیرات را هم به همراه دارد که در صورت اسیب دیدن می توانید خودتان در عرض چند دقیقه ان را ترمیم کنید. هم اکنون می توانید این وانزیبا را برای فرزند دلبند خود از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...