وان بادی شفاف با عمق زیاد سبز رنگ

intime YT-214A

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی شفاف اینتایم با طراحی بسیار زیبای و دوست داشتنی یکی از جدید ترین محصولات این شرکت چینی می باشد که کارایی بسیار بالایی دارد. این وان قابل استفاده در قسمت های مختلف منزل از قبیل حمام، حیاط و حتی درون منزل بوده که با توجه به ویژگی ضد اب بودن آن بدون هیچ مشکلی می توان از این وان بادی استفاده کرد. از مشخصه های اصلی آن می توان به ابعاد مناسب و وزن کم آن اشاره کرد که باعث حمل ساده تر آن می شود. این وان قطر 106 سانتی متری و ارتفاع یا عمق 75 سانتی متر دارد که برای استفاده در شرایط مختلف مناسب می باشد. 

 نوع خانگی
 قطر 106 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 سنین مورد استفاده تا 3 سال
 جنس رویه  PVC براق
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپ
نوع پمپ  -
ساک حمل
سایر ویژگی ها  قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
  وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، پمپ باد

 

وان های بادی ابزار های بسیار کارآمدی هستند که می توانند حین مسافرت یا در منزل همراه شما باشند. برخی از این وان ها برای بزرگسالان و برخی دیگر نیز برای کودکان مناسب هستند برخی دیگر از وان های بادی نیز هستند که برای استفاده در هر دو دسته کودکان و بزرگسالان می توانند مورد استفاده قرار گیرند اما طرح بدنه آنها بیشتر برای کودکان طراحی شده است. وان بادی YT-214A نیز محصول فوق العاده است که می تواند برای استفاده در تمامی سنین به علاوه برای استفاده کودکان مناسب می باشد. به علاوه در برخی شرایط می توانید در صورت نیاز به عنوان محفظه بزرگ آب از آن استفاده کنید. در ادامه قصد داریم تا بهترین وان بادی دنیا از نظر عمق را بررسی کنیم که ویژگی های برجسته بسیاری به همراه دارد. همراه ما باشید.

ابعاد و وزن

بزرگ ترین تفاوت این وان با سایر وان های بادی عمق آن است، به همین دلیل بررسی را با ابعاد آن آغاز میکنیم. این محصول دارای قطر 75 سانتی متری بوده و ارتفاع آن نیز 106 سانتی متر می باشد، به همین دلیل برای کودکان تا سه سال کاملا مناسب است اما بزرگسالان نیز می توانند برای استفاده در حمام از این وان استفاده کنند.با این ابعاد وان حدود 3 کیلوگرم وزن دارد، که حمل آن را بدون هیچ مشکلی ممکن می کند، این وان را می توانید در کوله پشتی یا در ساک قرار داده و حمل کنید، فضای بسته بندی نیز بسیار کوچک بوده و باعث می شود بتوان آن را در صندوق عقب بدون اتلاف فضا قرار دهید.  در حالت کلی می توان گفت که ابعاد و وزن این محصول برای یک وان استوانه ای کاملا مناسب بوده و در فرا تر از سطح سایر وان های بادی کوچک است و پس از معرفی آن از سوی اینتایم مشتریان بسیاری تقاضای خرید آن را داشتند. 

طراحی

این وان بادی از ظاهر بسیار شیک و زیبایی ساخته شده و تلاش شده تا از سایر محصولات تفاوت داشته باشد و برای کودکان جذاب باشد.، و دیواره وان بادی 214A به صورت طبقه ای ساخته شده است که با استفاده از محفظه های باد جداگانه ای باد می شود، این ویژگی یک مزیت بسیار خوب برای آن به حساب می آید چراکه می توان با کم کردن باد هر طبقه و یا باد نکردن آن ارتفاع وان را تغییر داد. این ویژگی تنها در برخی محصولات شرکت اینتایم وجود داشته و در محصولات سایر کمپانی ها از این روش ساخت استفاده نشده است. بدنه به صورت کلی از ماده شفاف سبز رنگ ساخته و بر روی آن نیز طرح موجودات و گیاهان دریایی نقش بسته است.. به همین دلیل در شرایط متنوعی می توان از آن استفاده کرد. کف این وان بادشو بوده که استفاده از آن را برای طولانی مدت بدون خستگی برای کودک مناسب میکند، این قسمت همرنگ بدنه ولی مات می باشد.

جنس و کیفیت بدنه

وان بادی اینتایم از ماده نام آشنایی به نام PVC ساخته شده است که این ماده در اغلب محصولات بادی اینتکس نیز مورد استفاده قرار میگیرد، PVC در عین مقاومت در برابر خروج باد و آب انعطاف خوبی نیز دارند که می توان آنها را به شکل مورد نظر تغییر داد. در قسمت کف 4 لایه PVC قرار داده شده است تا در برابر فشار تحمل بیشتری داشته باشد، در نظر داشته باشید که این محصول تحمل وزنی نداشته و تمامی افراد می توانند به سادگی از آن استفاده کنند. بخش کناری این وان از دولایه ضخیم و قسمت لبه بالایی نیز از یک لایه ساخته شده است، دیواره وان از چند لایه داخلی متصل شده که قسمت خارجی این قسمت را به بخش درونی متصل میکند که باعث افزایش استحکام آن می شود. بر خلاف ظاهر فریبنده محصول استحکام آن بسیار خوب بوده و با پرس بسیار خوب اتصالات آن باعث شده طول عمر بالایی داشته باشد.

روش نصب

راه اندازی این وان ابادی کاملا ساده است و در مدت زمان بسیار کمی میسر است. پیش از اینکه بخواهید این وان را باد کنید باید محل مناسبی برای قرار گیری آن انتخاب کنید که ترجیها تراز بوده و عاری از هر گونه شئ تیز باشد تا به وان صدمه ای وارد نکند. وان را از بسته بندی خارج کرده و در محل مشخص پهن کنید. ابتدا محفظه باد پایینی را توسط پمپ باد دستی یا برقی و با استفاده از تبدیل کوچک موجود بر روی پمپ باد کنید، در ادامه نوبت به باد کرده محفظه های بالایی می باشد، در صورتی که تمایل دارید عمق وان کمتر باشد محفظه های دو قسمت میانی را کمتر باد کنید و آب کمتری نیز به داخل وان بریزید تا باعث افزایش ارتفاع آن نشود. در انتها نیز کف وان را باد کنید تا آماده استفاده شود. برای مراقبت بیشتر و افزایش طول عمر از فشار آوردن به قسمت های مختلف وان تا حد ممکن پرهیز کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...