وان بادی شفاف با پایه فایبرگلاس

intime YT-227

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
660,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی شفاف از محصولات 2016 شرکت بسیار موفق اینتایم می باشد که وان های بادی با طراحی های کاملا متفاوتی در مقایسه با اینتکس و بست وی می سازد. این محصول به دلیل عمق زیاد از شیوه متنوعی برای حقظ تعادل خود استفاده می کند به این صورت که تنها بخش بالایی باد شده و دیواره کناری به واسطه 7 پایه مختلفی که در بسته بندی قرار داده شده است شکل اصلی وان را تشکیل می دهند. بخش بالایی و بادی شکلی تقریبا ساده دارد اما بخش کناری با وجود استفاده از ماده شیشه ای PVC به صورت 90% مات ساخته شده تا به بیرون دید کامل نداشته باشد.

نوع خانگی
 قطر 80 سانتی متر
 ارتفاع 80 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 جنس رویه PVC دو لایه
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 جنس کف PVC دو لایه
 سنین مورد استفاده 3-8 سال
 پمپ
نوع پمپ سوزنی یک تکه
ساک حمل
سایر ویژگی ها - عمق زیاد
 لبه بادی و بدنه معمولی
اقلام بسته بندیبدنه اصلی استخر؛ پایه ها، پمپ باد

 

وان بادی شفاف با پایه فایبرگلاس یک وان بادی با طراحی و ساختار جذاب است که شاید در بازار کمتر از این محصول وجود داشته باشد و به چشم بخورد. در واقع نوع طراحی و شیوه ساخت این محصول به گونه ای است که شما با توجه به همین نوع طراحی قادر خواهید بود تا یک محصول بی نظیر را در اختیار داشته باشید که می توانید استفاده های گوناگونی را هم از این محصول طلب کنید. در همین رابطه نیز در ادامه این مطلب سعی خواهیم کرد که به بررسی دقیق و اصولی این محصول بپردازیم پس با ما همراه باشید....

شیوه طراحی و شکل گیری محصول

نخستین بخش از این مقاله را به بررسی شیوه طراحی و همین طور نوع شکل گیری این محصول اختصاص داده ایم. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که وان بادی شفاف با پایه فایبرگلاس یک محصول ایده آل است که با توجه به شیوه طراحی و همین طور ساختاری که دارد باعث شده تا یک محصول عالی را در اختیار داشته باشید. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که از نظر آرگونومی ساخت و در واقع بدنه اصلی این محصول شبیه به یک استوانه می باشد که این ساختار اصلی تشکیل دهنده بدنه این وان بادی می باشد. در واقع این ساختار استوانه ای شکل با توجه به شفاف بودن بدنه و هم چنین طراحی های صورت گرفته بر روی این محصول که در ادامه به ان ها هم خواهیم پرداخت باعث شده تا یک محصول زیبا را در اختیار داشته باشید.

اگر به بدنه اصلی این محصول به صورت واضح نگاه کنید متوجه خواهید شد که این کالا دارای یک سری خطوط موازی بر روی بدنه خود می باشد. این خطوط موازی به بهترین شکل ممکن و با فاصله ها و ابعاد یکسان نسبت به یکدیگر قرار گرفته اند و این مسئله باعث شده تا این محصول دارای یک سری فریم باشد که از نگاه بیرون این فریم ها به بهترین شکل ممکن به هم متصل هستند. در واقع این خطوط موازی موجود بر روی بدنه این محصول باعث شده تا این وان بادی دارای یک طراحی دقیق باشد که بیشتر برای استحکام این محصول و همین طور زیبایی این وان بادی بر روی بدنه این محصول قرار گرفته است.

مسئله بعدی در خصوص وان بادی شفاف با پایه فایبرگلاس به رویه اصلی این وان تعلق می گیرد. شما می توانید به راحتی مشاهده کنید که این محصول دارای بدنه ای شفاف می باشد که این شفاف بودن بدنه باعث شده تا خانواده ها پس از قرار دادن کودک در داخل این محصول بتوانند نظارت کاملی را بر روی او داشته باشند و همین مسئله یکی از موارد مهم در خصوص انتخاب این محصول به شمار می رود. هم چنین شما می توانید مشاهده نمایید که این بدنه به صورت مات طراحی شده که این مورد هم یکی دیگر از موارد مهم در خصوص این محصول به شمار خواهد رفت.

در کنار این نکات باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که این محصول دارای طراحی و قرار گیری چندین ماهی بر روی بدنه اصلی خود می باشد. این ماهی ها به گونه ای بر روی این محصول قرار گرفته اند که شرکت سازنده سعی کرده تا شرایط و محیط زیر آب را به بهترین شکل ممکن بر روی این محصول تداعی کرده و یک ساختار جذاب را در اختیار شما قرار دهد. هم چنین شما می توانید مشاهده نمایید که ناحیه بالایی این محصول دارای یک ساختار گرد بوده که این ناحیه با توجه به بادی بودن و همین طور ضخیم بودن به گونه ای تولید شده است که خیال شما از بابت در اختیار داشتن یک محصول زیبا و جذاب راحت شده است. تمامی این موارد نکات مهمی است که می توان در خصوص این وان بادی به آن اشاره کنیم.

شیوه راه اندازی و استفاده صحیح از محصول

در ارتباط با راه اندازی این وان بادی باید به چند نکته مهم اشاره کنیم. شما می توانید مشاهده نمایید که بر روی این وان بادی محفظه بادی وجود دارد که باد کردن و راه اندازی این محصول از طریق همین محفظه باد صورت می گیرد. برای راه اندازی آسان این محصول نیز شما نیاز خواهید داشت تا یک عدد پمپ باد را خریداری نمایید که خرید این پمپ باد مستلزم پرداخت هزینه بوده و باید به صورت جداگانه این وسیله را با توجه به نیاز خود در اختیار بگیرید. در واقع این مسئله شاید تنها نقطه ضعف این محصول باشد که شما نیاز خواهید داشت تا برای راه اندازی این محصول به صورت جداگانه دست به خرید یک پمپ باد بزنید.

پس از خرید و تهیه این پمپ باد نیز حال شما بایستی از طریق دریچه باد موجود بر روی این محصول به ساده ترین شکل ممکن سعی بر باد کردن این محصول کرده و پس از باد شدن این وان بادی دریچه باد را به صورت کامل ببندید تا باد از داخل این دریچه خارج نشود. حال شما با یک محصول کامل و راه اندازی شده رو به رو خواهید بود که ویژگی مهم این محصول میباشد. هم چنین پس از انجام این کار شما می توانید به راحتی با پر کردن آب در داخل این محصول نیز فضای یک استخر و یا وان بادی را برای کودک خود خلق کنید. این نکته نیز از ویژگی های مهم طراحی این وان بادی به شمار خواهد رفت که قابلیت چندین استفاده را به صورت هم زمان در اختیار شما قرار می دهد.

هم چنین شما می توانید برای بازی و تفریح کودک خود نیز چندین توپ بادی را هم به صورت جداگانه در کنار این وان بادی برای کودک خود خریداری کرده و در داخل آب و یا در داخل این وان آن ها را قرار دهید تا کودک بتواند مشغول بازی و تفریح با این توپ های بادی هم باشد. این موارد مهم ترین نکات در خصوص راه اندازی و استفاده از این محصول است که باید در هنگام خرید و در واقع پس از تهیه این محصول به این موارد هم توجه داشته باشید.

شیوه مراقبت و نگهداری از محصول

برای حفظ و حراست از این محصول و هم چنین مراقبت از این وان بادی شما باید چند نکته بسیار مهم را رعایت کنید. در واقع این مسئله بسیار مهم است که شما به چه صورت از این محصول استفاده نمایید که به هیچ عنوان دچار آسیب نشود. در همین راستا در گام نخست باید اشاره کنیم که این وان بادی همان طور که می دانید ساختار بادی دارد و باید از وسایل نوک تیز دور باشد. در واقع اگر شما یک وسیله نوک تیز را در اختیار داشته باشید و با استفاده از ان به بدنه این محصول ضربه بزنید ، ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به این محصول وارد شود که باید به این نکات توجه داشته باشید. هم چنین باید این محصول را از وسایل داغ هم دور کنید تا بدنه این محصول بادی آب نشود.

در کنار این نکات از قرار دادن وسایل سنگین بر روی این محصول نیز جلوگیری کنید تا با این کار این محصول در سلامت کامل باقی مانده و آسیب نبیند. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که از پرتاب کردن وسایل به سمت این محصول و همین طور پرت کردن این وان بادی در حالت خالی بودن هم جلوگیری کنید تا با رعایت این نکات این وان بادی همیشه سالم و سلامت در اختیار شما باشد. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که با توجه به نکات مندرج در این مطلب حال اگر شما قصد خرید و انتخاب یک وان بادی را دارید می توانید به ساده ترین شکل ممکن از طریق سایت نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران این محصول را در سبد خرید خود جای داده و از داشتن آن لذت ببرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...