وان بادی صورتی کودک

Nai-B 77079

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی صورتی کودک یکی از سبک ترین و شیک ترین وان بادی تولید شده برای سنین کودکان و خردسالان بوده که به عنوان یکی از پر کاربرد ترین وسیله های بادی برای استحکام کودکان و حتی نوزادان استفاده می شود. این کالا ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده و از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. این بدنه دارای مقاومت خوبی در برابر دمای مختلف آب داشته و از کف بادی برای ایجاد محلی راحت برای نشستن فرزندان شما بهره مند می باشد. این کالا توسط چند دریچه باد مجزا تعبیه شده وری بدنه اصلی قابل راه اندازی به وسیله انواع پمپ های باد محصولات بادی خواهد بود.

راهنمای خرید وان بادی کودک

وان های بادی در مدل های متنوع تولید شده اند و به همین جهت نیز برای سنین خاصی طراحی شده اند که بایستی با در نظر داشتن رده سنی وان های بادی آن ها را خریداری کنید . لذا وان بادی صورتی کودک قابل استفاده برای کودکان سنین زیر 3 سال می باشد ، طراحی بی نظیر و ساختار عالی این وان بادی موجب شده است تا بسیاری از مشتریان از آن برای استحمام کودکان و نوزادان خود استفاده کنند . 

استفاده از یک وان بادی به دلیل اینکه ساختار بادی دارد می تواند محیطی ایمن را برای شستشو آن ها فراهم کند تا اینچنین والدین با تمرکز بهتری بتوانند کودک خود را به حمام ببرند . استفاده از وان بادی حتی می تواند کودکانی که نسبت به آب و حمام کردن فراری هستند را به سمت خود جذب کند . طراحی و نحوه ساختار این محصول را در بخش نقد و بررسی ارائه کرده ایم که می توانید با مطالعه آن ها خرید خود را انجام دهید .

مشخصات و ویژگی های وان بادی صورتی کودک

از نمونه مشخصات عالی وان بادی صورتی کودک می توان به ابعاد مناسب آن برای استفاده سنین زیر 3 سال اشاره کرد . همچنین این وان بادی دارای وزن بسیار سبک بوده و در کنار حجم بسته بندی بسیار کوچک خود می تواند به شما اجازه دهد تا وان بادی را به راحتی هر چه تمام حمل کرده و حتی در سفر ها نیز آن را به همراه خود داشته باشید .

کیفیت ساخت این محصول نیز بسیار بالا بوده و همین موضوع سبب شده است تا طول عمر بالایی را از وان بادی صورتی کودک انتظار داشته باشیم . طراحی شیبدار محصول و البته نشیمنگاه مواج آن ، احساس خوشایندی را به کودک خواهد داد . رنگ صورتی این وان بادی آن را برای استفاده دختران بسیار مناسب تر کرده است . 

تعمیرات وان بادی صورتی کودک

وان های بادی موجود در فروشگاه تهران اینتکس همگی از برند های معتبر و پر فروش دنیا هستند و کیفیت ساخت بالایی دارند ، اما با این وجود گاهی ممکن است بدنه محصولات به دلیل ساختار بادی در برخورد اجسام تیز و برنده ، ساییدگی ها و عوامل دیگر دچار آسیب دیدگی شود ، به همین دلیل بایستی به خوبی از آن ها نگهداری شود .

در صورت آسیب دیدن محصولات نیز جای نگرانی نبوده و شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیراتی ، وان بادی صورتی کودک خود را تعمیر وپنچرگیری کنید . برچسب های تعمیراتی در کنار محصول قرار داده شده است اما شما می توانید آن را به صورت مجزا هم از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . 

سخن پایانی

تعمیرات محصولات بادی در صورتی که آسیب دیدگی جزئی باشد بسیار راحت بوده و خود شما نیز می توانید در منزل و با استفاده از برچسب تعمیرات اینکار را انجام دهید ، اما گاهی ممکن است آسیب دیدگی نسبتا وسیع باشد و یا نتوانید آن طور که خوب است ، وان بادی خود را تعمیر کنید . در این حالت شما می توانید محصول را برای تعمیرات به فروشگاه اینتکس تحویل دهید تا فروشگاه اینکار را برای شما به بهترین شکل انجام دهد .

 نوع خانگی
 طول 95 سانتی متر
 عرض 55 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 ظرفیت 25 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی 
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابل استفاده برای سنین زیر 3 سال
 وزن بسته بندی: 1.2 کیلوگرم
 دارای رنگبندی
 ساخت شرکت Nai-B
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی صورتی کودک بدون شک یکی از بهترین محصولات بادی است که می توانید با خرید آن یک فضای ایمنی را برای استحمام کودک خود داشته باشید . وان های بادی به واسطه طراحی بادی خود بسیار نرم و راحت بوده و به همین دلیل نیز ایمنی بسیار بالایی را دارند ، بنابراین با برخورد کودک به دیواره ها یا کف وان بادی ، آسیبی نخواهند دید . این ویژگی بسیار خوب در وان های بادی و همچنین نوع آرگونومی و طراحی بی نظیر آن ها سبب شده است تا کودکان بتوانند در حالتی بسیار راحت نشسته و به آب بازی بپردازند ، تا اینچنین والدین با آرامش بهتری کودک را به حمام ببرند .

توجه داشته باشید که هر وان بادی مختص یک سن خاصی بوده و این محصول نیز برای کودکان زیر 3 سال طراحی شده است ، در ادامه نیز با نقد و بررسی کامل محصول شما را با ویژگی ها و خصوصیات وان بادی صورتی کودک آشنا خواهیم کرد . شما می توانید خرید های خود را به صورت اینترنتی ، حضوری و تلفنی از فروشگاه اینترنتی اینتکس انجام داده و سفارش های خود را ثبت کنید .

طراحی و تولید وان بادی صورتی کودک

طراحی و تولید هر وان بادی متفاوت بوده و به همین علت نیز وان های بادی به دسته بندی های مختلف نوزاد ، کودک و بزرگسال تقسیم می شوند که با توجه به طراحی متفاوت آن ها نیاز است تا به درستی محصولات خود را انجام کنید . وان بادی صورتی کودک با توجه به رنگ صورتی که دارد ، بسیار مناسب برای دختران بوده و می تواند با علاقه و سلیقه آن ها سازگاری داشته باشد . این در حالی است که وان بادی صورتی کودک به دلیل داشتن طول و عرض 95 در 55 سانتی متر مناسب برای سنین زیر 3 سال می باشد .

این یعنی وان بادی صورتی کودک بیشتر مناسب نوزادان بوده و طراحی بی نظیر آن نیز گواه همین موضوع است ، زیرا طراحی شیبدار کف وان بادی و همچنین داشتن یک تکیه گاه و بالش عالی در کنار یک نشیمنگاه برجسته سبب شده است تا نوزادانی که خیلی تعادل ندارند نیز بتوانند با ایمنی و بسیار راحت بر روی وان بادی نشسته و دراز بکشند تا اینچنین والدین بتوانند بهتر بدن آن ها را تمیز و شستشو کنند .

همانطور که در تصویر مشخص است ، کف این وان نیز به صورت بادی و با طراحی برجسته تولید شده است که این طراحی بی نظیر باعث شده است تا نرمی و انعطاف پذیری وان بادی صورتی کودک بسیار بیشتر شود و در صورت استفاده طولانی نیز به اندام ها ظریف کودکان فشاری وارد نشود .

جنس وان بادی صورتی کودک

می توان گفت یکی از نقاط قوت بیشتر محصولات بادی همچون وان بادی صورتی کودک ، جنسی است که برای تولید محصول استفاده شده است ، لذا جنس محصولات بادی است که می تواند بیانگر دوام و کیفیت تولید آن ها باشد . شرکت های بزرگ نیز با توجه به این موضوع از بهترین مواد ها با ضخامت های مناسب ، تولیدات خود را انجام می دهند . برای تولید وان بادی صورتی کودک از pvc استفاده شده است که پی وی سی استفاده شده در ساخت محصول با رویه طرح چرم تولید شده است که سطحی نسبتا چرمی داشته و همچنین زیبایی خاصی را به وان بادی بخشیده است .

پی وی سی ها طول عمر بالایی دارند و به واسطه ضد آب بودن خود ، در مجاورت طولانی با آب نیز صدمه ای نخواهند دید . البته بیشترین دلیل استفاده pvc در کنار ویژگی های گفته شده ، عدم حساسیت پوستی به این جنس می باشد که با توجه به پوست لطیف کودکان ، انتخاب پی وی سی بسیار مهم و حائز اهمیت بوده است . این جنس با نام های دیگری همچون وینیل یا پلاستیک طبیعی انعطاف پذیر نیز شناخته می شود .

نحوه راه اندازی وان بادی صورتی کودک

در چند جایی از بدنه راه اندازی وان بادی صورتی کودک دریچه های بادی در نظر گرفته شده است که از آن طریق می توانید نسبت به راه اندازی راه اندازی وان بادی صورتی کودک خود اقدام کنید . شما می توانید از پمپ های باد برای راه اندازی وان های بادی نیز استفده کنید و آن ها را در کمترین زمان راه اندازی و استفاده کنید . با توجه به اینکه وان بادی فوق ابعاد کوچکی دارد ، شما حتی می توانید به روش های دیگری همچون باد دهان نیز آن را در کوتاه ترین زمان راه اندازی کنید . ظرفیت آب این وان نیز تنها 25 لیتر می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...