وان بادی طرح جوجه کودک

15944

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
460,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی طرح جوجه کودک از سری محصولات بادی برای تفریحات آبی و استحمام در حمام بوده که از طراحی و رنگ بسیار شاد و کودک پسندانه ای برخوردار می باشد. این کالا ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده و از یک عروسک بادی برای تفریحات کودکان در این وان بهره مند می باشد. این کالا دارای وزن و حجم بسیار مناسبی بوده و به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. این وان بادی توسط کوچکترین پمپ های باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

نوع خانگی
 طول 27 سانتی متر
 عرض 21 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 ظرفیت 10 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی 
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابل استفاده برای سنین زیر 3 سال
 وزن بسته بندی: 500 گرم
 دارای عروسک بادی
 ساخت شرکت Munchkin
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی طرح جوجه کودک محصولی مهیج برای سنین کودکان می باشد که قطعا با توجه به شیوه طراحی و همین طور طرح موجود بر روی این محصول باعث شده تا به بهترین شکل ممکن یک محصول ایده آل را در اختیار داشته باشید. در واقع کودکان با دیدن این محصول و هم چنین طرح و نقش موجود بر روی این وان بادی قطعا از در اختیار داشتن این محصول لذت خواهند برد. همان طور که می دانید در بازار مدل های مختلفی از انواع وان بادی موجود می باشد که در این مطلب سعی خواهیم کرد که به بررسی وان بادی طرح جوجه کودک بپردازیم که قطعا قبل از خرید این مطلب می تواند یک راهنمایی کامل و جامع برای شما به شمار رود....

شیوه طراحی وان بادی

در ابتدا سعی داریم تا این وان بادی را از نظر نوع طراحی و ساختار مورد بررسی قرار دهیم. شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که این وان بادی چه خصوصیتی دارد و چرا این محصول در مدت زمان کوتاه عرضه به بازار تبدیل به یک محصول پر فروش شد؟ در همین راستا شاید یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده تا این وان بادی بسیار محبوب باشد بحث شیوه طراحی و شکل گیری این وان باشد. شما می توانید با دیدن تصاویر این محصول به این نکته پی ببرید که یک محصول کامل و ایده آل را در اختیار خواهید داشت. در واقع طراحی صورت گرفته در این محصول یکی از مهیج ترین طراحی های موجود در بازار است که باعث شده تا شما با یک محصول جذاب سر و کار داشته باشید.

همان طور که می بینید این وان بادی دارای طرحی برگرفته از جوجه زرد رنگ می باشد. این طرح قطعا برای کودکان یک طرح مورد علاقه می باشد که باعث شده تا با دیدن این محصول روحیه مناسبی را هم در اختیار داشته باشند. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که رنگ اصلی این محصول به صورت یکدست زرد رنگ تولید شده است که این رنگ شاد نیز قطعا در روحیه کودکان اثر گذار می باشد. در واقع رنگ های شاد باعث افزایش روحیه کودکان شده و سبب می شود تا در حین استفاده از این محصولات نیز از داشتن آن لذت ببرند.

شما می توانید بدنه دو لایه این محصول را هم مشاهده نمایید که به شکلی طراحی شده است که لایه زیرین به صورت یکدست ساده و لایه بالایی دارای یک سری طراحی می باشد که به این موارد هم اشاره خواهیم کرد. در واقع بر روی لایه بالایی این محصول و در بخش جلویی این کالا شما می توانید مشاهده کنید که سر و نوک این جوجه به صورت کاملا شیک و جذاب طراحی شده است. هم چنین طراحی چشم های این محصول هم به بهترین شکل صورت گرفته است. هم چنین ناحیه انتهایی این محصول هم ساختار دم این حیوان را شکل داده است که با مقداری برآمدگی طراحی شده و قطعا نکته ای مهم خواهد بود.

هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که در بخش انتهایی این محصول نقوشی هم دیده می شود که باعث شده تا این محصول از سادگی بدنه نیز خارج شود. در کنار این موارد شما می تواند بخش داخلی این محصول راهم با رنگ آبی مشاهده کنید که این رنگ در کنار رنگ زرد بدنه این محصول سبب شده تا محصولی کامل را در اختیار داشته باشید که از ویژگی های این کالا به شمار می رود. در کنار این محصول نیز یک عدد اسباب بازی جوجه با همین ساختار بدنه نیز به چشم می خورد که کودک می تواند پس از قرار گیری در داخل این محصول نیز با این وسیله بازی هم مشغول باشد و به بازی و تفریح بپردازد که از نکات مهم در خصوص این محصول به شمار می رود.

ابعاد و اندازه های وان بادی

شما در هنگام خرید این محصول با یک بسته بندی بسیار کوچک مواجه خواهید شد که این عامل سبب می شود تا بتوانید به ساده ترین شکل ممکن سعی کنید تا این کالا را حمل و نقل کنید. در واقع نکته ای دیگر که در این راه به شما کمک می کند بحث وزن کم این وان بادی می باشد که تنها 500 گرم وزن داشته و باعث شده تا شما بتوانید به راحتی هر چه تمام تر سعی در حمل و جا به جایی این محصول کنید. در کنار این موارد نیز باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول دارای طول 27 سانتی متر ، عرض 21 سانتی متر و همین طور ارتفاع 13 سانتی متر می باشد که این ابعاد پس از راه اندازی کامل این محصول عنوان شده است.

با توجه به این ابعاد شما می توانید متوجه شوید که این وان بادی برای سنین زیر سه سال مناسب می باشد و قطعا افراد بزرگ تر با توجه به این که دارای قد و وزن بلند تری هستند قطعا در داخل این محصول جا نخواهند شد. هم چنین مسئله مهم دیگری که باید در خصوص این وان بادی به آن اشاره کنیم بحث ظرفیت آب داخلی این محصول می باشد. شما می توانید مشاهده نمایید که این کالا دارای ظرفیت 10 لیتر آب می باشد که مقدار بسیار کمی بوده و به سادگی می توانید فضای داخلی این محصول را با آب پر کرده و از این وان بادی استفاده کنید.

هم چنین این ویژگی در اختیار شما قرار دارد که بتوانید با استفاده از توپ های بادی و یا حتی با قرار دادن اسباب بازی در اختیار کودکتان یک شرایط بازی و تفریح را برای او خلق کنید و تنها از این محصول به عنوان یک وان بادی استفاده نکنید که این موارد هم از دیگر خصوصیاتی است که می توان در رابطه با این محصول به زبان آورد.

شیوه مراقبت ، نگهداری و ترمیم محصول

در ارتباط با مراقبت از این محصول شما در ابتدا نیاز است که نگاهی دقیق به دفترچه راهنمای موجود در کنار این محصول بیندازید. در واقع در داخل این دفترچه شما می توانید تمام ویژگی های مهم در خصوص شیوه های مراقبت و نگهداری را به صورت کامل مطالعه کنید و با آگاهی کامل به بهترین شکل ممکن از این محصول مراقبت نمایید. در حالت کلی هم ما چند پیشنهاد داریم که با رعایت این نکات قطعا سلامت این محصول تضمین خواهد شد.

در ابتدا شما باید از ضربه زدن ، پرت کردن و همین طور قرار دادن وسایل سنگین وزن بر روی این محصول خودداری کنید. هم چنین باید به این نکته دقت کنید که این محصول مناسب برای کودکان زیر سه سال است و بهتر است در حین بازی در کنار کودک باشید تا به بدنه این محصول آسیب نزند. علاوه بر این ها شما می توانید مشاهده نمایید که این وان بادی ساختاری کاملا بادی را در اختیار دارد که باید قبل از هر چیز سعی کنید تا اشیا و وسایل نوک تیز نظیر چاقو ، سوزن و ... را از کنار این محصول دور کنید تا به هیچ عنوان این محصول سوراخ نشده و صحیح و سالم باقی بماند.

با توجه به این مراقبت ها عموما محصول همواره سالم خواهد ماند اما اگر به هر دلیلی محصول شما سوراخ شد شما قادر خواهید بود تا با توجه به در اختیار داشتن یک عدد برچسب تعمیرات در کنار این محصول به ساده ترین شکل ممکن اقدام به ترمیم این محصول کرده و سعی کنید تا این محصول را مجدد سالم نمایید. این کار نیز در مدت زمان کوتاهی انجام خواهد شد و پیچیده نمی باشد. هم چنین اگر تمامی این موارد باعث شده تا شما از این محصول احساس رضایت کنید حال می توانید از سایت فروشگاه تهران اینتکس با قیمت ارزانی این محصول را در سبد خرید خود جای دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...