وان بادی مستطیلی طرح جنگل کودک

Disney 801

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
520,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی مستطیلی طرح جنگل کودک از سری وان های بادی جدید برای سنین کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم می باشد. این وان از کف بادی بهره مند بوده که امکان ایجاد محلی بسیار راحت برای نشستن فراهم خواهد کرد. این وان از یک محل مخصوص برای قرار دادن اشیای برخوردار بوده و همچنین دارای یک تکیه گاه بادی متصل شده به بدنه می باشد. از ویژگی های بسیار خوب این محصول بادی داشتن چند دریچه باد مختلف برای راه اندازی و باد کردن بوده که به وسیله انواع پمپ های بادی انجام می شود.

 نوع خانگی
 طول 105 سانتی متر
 عرض 75 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 ظرفیت 45 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی 
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابل استفاده برای سنین زیر 3 سال
 وزن بسته بندی: 1.4 کیلوگرم
 دارای محل مخصوص اشیا
 ساخت شرکت Disney
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی مستطیلی طرح جنگل کودک یکی از محصولات زیبا و با کیفیت فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که پس از عرضه به بازار های ایران با استقبال گسترده ای رو به رو شده است . این وان بادی با کیفیت از زیبایی منحصربفردی برخوردار است و خیال شما را از بابت دوام و استحکام خود راحت می کند . در ادامه این مطلب قصد داریم شما را در خرید وان بادی بیشتر همراهی کرده و به نقد و بررسی وان بادی مستطیلی طرح جنگل کودک بپردازیم پس در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید ...

 

طراحی و آرگونومی ساخت :

 

طراحی این وان بادی از ساختار محبوب دو لایه استفاده کرده است که از محبوبیت و کیفیت بالایی برخوردار می باشد . همچنین رویه این وان بادی به صورت طرح دار است و زیبایی منحصربفردی را به این محصول داده است و به خوبی می تواند توجه کودک شما را به خود جلب کند . در قسمت زیرین این وان بادی از محفظه ای برای نگهداری وسایل استفاده شده است که می تواند شما و کودک را از شر در دست گرفتن و سایل اضافی خلاص کند . همچنین در قسمت بالایی این محصول از تکیه گاهی بادی استفاده شده است که کودک را در بهترین حالت قرار داده و باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به وی دست ندهد .

 

جنس بدنه :

 

جنس بدنه این محصول از پی وی سی با رویه طرح چرم می باشد که از استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خسال شما را از بابت کیفیت ساخت این محصول به طور کلی راحت می کند . همچنین در قسمت کف این وان بادی از پی وی سی دولایه و مواج استفاده شده است که علاوه بر افزایش کیفیت و دوام این لایه از لیز خوردن کودک نیز در هنگام استفاده از این محصول جلوگیری به عمل می آورد و یکی از نکات برتری این محصول نسبت به سایر وان های بادی به حساب می آید .

 

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

 

وان بادی مستطیلی طرح جنگل کودک دارای فضای استانداردی در طراحی می باشد که کودک به هنگام بازی درون این محصول از فضای ایده آلی برخوردار است . اندازه های این وان بادی به مشخصات ( طول : 105 سانتی متر ، عرض : 75 سانتی متر و ارتفاع : 35 سانتی متر ) می باشد که نشان از کیفیت بالا در ساخت آن دارد . یکی دیگر از ویژگی های کلیدی که در هنگام خرید محصولات بادی باید به آن توجه شود وزن آن ها می باشد که در جا به جایی محصول نقش بسزایی دارد . وزن این وان بادی به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 1.4 کیلو گرم می رسد که از همین رو می تواند گزینه مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید . همچنین ظرفیت آب این وان بادی برابر با 45 لیتر می باشد که در دسته بندی وان های بادی کودک از ظرفیت قابل قبولی برخوردار است .

 

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

 

راه اندازی این وان بادی به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر است . برای این کار کافیست خروجی باد پمپ را به محفظه ی باد تعبیه شده در وان بادی متصل کرده و باد را به درون این محصول هدایت کنید تا شکل کلی را به خود بگیرد . همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که محصول را به اندازه استاندارد باد کرده و از زیاد یا کم باد کردن آن خودداری نمایید زیرا در این صورت کارایی لازم را نمی توانید از محصول مشاهده نمایید . یکی دیگر از نکات کلیدی در نگهداری محصولات بادی این است که از برخورد هر گونه اجسام تیز به آن ها خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر این اجسام بی دفاع می باشند .

 

جمع بندی :

 

وان بادی مستطیلی طرح جنگل کودک از جنس پی وی سی طرح دار می باشد که علاوه بر زیبایی منحصربفردی که دارد از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است و خیال شما را از بابت کیفیت این محصول به طور کلی راحت می کند . این محصول در سال جاری روانه بازار های جهانی شده است که با اسقبال گسترده ای رو به رو شده است و به خوبی توانسته جای خود را در میان هواداران محصولات بادی به خصوص وان های بادی کودک باز کند . وان بادی مستطیلی طرح جنگل کودک با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...