وان بادی مستطیلی طرح دار کودک

82252

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی مستطیلی طرح دار کودک از سری وان های بادی پر کاربرد و پر طرفدار برای سنین کودکان تا 3 سال بوده که از طراحی بدنه زیبا و کودک پسندانه ای برخوردار می باشد . این کالا دارای کف بادی برای نشستن راحت کودکان بوده و توسط چند دریچه باد مجزا توسط پمپ های باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود . این کالا دارای دو جای مخصوص قرار دادن اشیا بوده و از یک تکیه گاه بادی متصل به بدنه بهره مند می باشد . این وان بدنه ای با کیفیت و مقاوم در برابر دمای مختلف آب داشته و به دلیل داشتن وزن و حجم کم به راحتی در هر مکانی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود .

خرید وان بادی کودک

وان های بادی بر اساس ابعادی که دارند ممکن است برای استفاده کودکان یا بزرگسالان طراحی شده باشد ، با توجه به این موضوع می توانید خرید های خود را انجام دهید ، البته محصولاتی که برای کودکان نیز طراحی شده اند دارای رده سنی خاصی هستند که در هنگام خرید بایستی به این ویژگی مهم توجه داشته باشید تا خرید خوبی را انجام داده باشید . در مدل های کودکان سعی کنید که وان های بادی را خریداری کنید که بخش کف آن نیز به صورت بادی طراحی شده باشد و همچنین طراحی مواج داشته باشد .

از موارد مهمی که پس از ابعاد و رده سنی وان بادی نیاز است که توجه داشته باشید ، برند تولیدی محصول و همچنین جنس استفاده شده برای تولید وان بادی به همراه ضخامت بدنه محصول می باشد که بیانگر کیفیت آن خواهد بود . برخی از وان های بادی به مانند وان بادی مستطیلی طرح دار کودک دارای ابعاد بزرگتری بوده و همچنین دارای بخش هایی به عنوان نگهدارنده وسایل همراه می باشد که می تواند ویژگی های بیشتری را برای شما و کودکان به همراه داشته باشد .

مراقبت و نگهداری وان بادی مستطیلی طرح دار کودک

وان های بادی به مانند هر محصول بادی دیگری نیازمند مراقبت و نگهداری هستند تا آسیبی به آن ها وارد نشود . محصولات بادی عمدتا از دیواره های نازکی برخوردار هستند و طراحی بادی ، آن ها را بیشتر در معرض آسیب دیدگی قرار می دهد ، اما توجه داشته باشید که عوامل انسانی سبب آسیب دیدن بدنه محصولات بادی می شود و آن ها به خودی خود آسیبی نمیبینند .

برخورد اجسام تیز به بدنه و همچنین ساییدگی کف وان بادی از شایع ترین علل آسیب دیدن وان های بادی می باشد ، به خصوص که این وان ها برای کودکان باشد ، بنابراین بهتر است که به کودکان خوئ توصیه های لازم را بدهید . شما می توانید با استفاده از یک زیرانداز به خوبی از آسیب دیدن بخش کف وان بادی جلوگیری کنید . 

آسیب ها و پنچرگیری وان بادی مستطیلی طرح دار کودک

در بخش قبلی در رابطه با نگهداری وان بادی مستطیلی طرح دار کودک و همچنین آسیب دیدگی ها اشاراتی شد که بایستی این موارد مهم را در نظر داشته باشید . با این وجود شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی نسبت به رفع آسیب ها و به اصطلاح با پنچرگیری محصول بادی خود  ، دوباره از آن استفاده کنید . شما می توانید برای تعمیرات محصولات بادی خود از این برچسب ها استفاده کنید . 

در کنار وان بادی مستطیلی طرح دار کودک برچسب تعمیرات توسط شرکت تولیدی قرار داده شده است که می توانید از آن استفاده کنید ، همچنین در صورت نیاز شما می توانید برچسب های بیشتری را از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . تعمیرات توسط برچسب بسیار ساده بوده و شما می توانید پس از یافتن بخش آسیب دیده مقداری از برچسب را آغشته به چسب مایع مخصوص کرده و بر روی قسمت آسیب دیده بچسبانید .

سخن پایانی

در صورتی که قصد دارید پنچرگیری محصول بادی شما به بهترین شکل صورت بگیرد می توانید از فروشگاه اینتکس کمک بگیرید و با ارسال محصول آسیب دیده خود به فروشگاه ، تعمیرات را به بهترین شکل انجام دهید . فروشگاه اینتکس با تجربه بسیار خوب در حوزه تعمیرات به خوبی می تواند محصول آسیب دیده شما را پنچرگیری کند . 

نوع خانگی
 طول 105 سانتی متر
 عرض 75 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 ظرفیت 45 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی 
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابل استفاده برای سنین زیر 3 سال
 وزن بسته بندی: 1.2 کیلوگرم
 دارای دو جای مخصوص اشیا
 ساخت شرکت Sesame Street
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی مستطیلی طرح دار کودک را می توان یکی از زیبا ترین وان های بادی به شمار آورد که می توانید با خرید آن ، وسیله ای بسیار ارزشمند را برای کودکان خود در داخل حمام و حتی در فضاهای باز ایجاد کنید تا بتوانند برای استحمام و حتی بازی کودکان از این محصول استفاده نمایید . وان های بادی وسیله هایی بسیار عالی و پرتابل هستند که می توانید از آن ها در هر جایی استفاده کنید و حتی با خود به سفر ببرید . در بخش بالا تصویر کلی از محصول قرار داده شده است که می توانید شکل ظاهری آن را مشاهده کنید . در ادامه مطلب نیز به بررسی بیشتر محصول از جمله نوع طراحی و همچنین به موارد دیگری به مانند جنس محصول و ویژگی آن ، شیوه راه اندازی و همچنین مراقبت و نگهداری از محصول خواهیم پرداخت . 

طراحی و تولید وان بادی مستطیلی طرح دار کودک

ساختار وان بادی طرحدار کودک فوق به صورت مستطیلی طراحی شده است که طول آن به 1 متر و عرض آن 75 سانتی متر است که دارای ارتفاعی 35 سانتی متری می باشد ، به همین علت نیز رده سنی که برای وان بادی مستطیلی طرح دار کودک در نظر گرفته شده است ، سنین بین 1 تا 3 سال می باشد ، به همین علت نیز این سنین به راحتی می توانند از وان بادی استفاده کنند . وجود یک وان بادی می تواند محیطی امن را در اختیار کودکان قرار دهد تا به استحمام بپردازند و اینچنین والدین نیز با آرامش و تمرکز بهتری می توانند اینکار را انجام دهند .

علت ایمنی بالای وان بادی مستطیلی طرح دار کودک نیز داشتن بدنه بادی و همچنین کف بادی می باشد که شرکت به دلیل اینکه محصول برای سنین کودکان است ، کف آن را به صورت بادی در نظر گرفته است تا اینچنین در هنگام استفاده دچار آسیب دیدگی نشوند . البته کف بادی این وان به صورت مواج نیز در نظر گرفته شده است که این ویژگی می تواند به نرمی و انعطاف پذیری بیشتر وان بادی منجر شود تا کودک بتواند مدت بیشتری را بدون اینکه فشاری به اندام های ظریفش وارد شود در درون وان بادی بنشیند و یا دراز بکشد .

در بخش پشتی این وان بادی یک بالشتکی به عنوان تکیه گاه و پشتی در نظر گرفته شده است که می تواند راحتی کودک را بیشتر کند . همچنین در بخش جلویی وان بادی دو جای مخصوص برای قرار دادن اشیاء تعبیه شده است که می توانید در آن بخش وسایل بازی کودک و حتی شامپو و موارد اینچنینی را قرار دهید تا به راحتی در دسترس باشد . طراحی آبی رنگ و همچنین دیواره های طرحدار وان ، زیبایی بیشتری را به محصول بخشیده و جذابیت آن را برای کودکان دوچندان کرده است .

جنس استفاده شده در ساخت وان بادی مستطیلی طرح دار کودک

جنس استفاده شده در ساخت وان بادی مستطیلی طرح دار کودک نیز pvc می باشد ، پی وی سی ها از جمله محبوب ترین و پر استفاده ترین مواد ها برای تولید وان های بادی و سایر محصولات بادی می باشند که به واسطه جنس بسیار خوب و ویژگی های خاصی که دارد در موارد دیگری همچون ساخت استخر بادی ، تخت و تشک بادی ، شناور های بادی و ... نیز استفاده می شود .

پی وی سی استفاده شده در تولید وان بادی مستطیلی طرح دار کودک به صورت طرح چرم و با ظاهر زیبای رنگی می باشد که ضخامت بسیار بالایی داشته و اینچنین دوام و استحکام محصول را چند برابر کرده است . از ویژگی های بسیار خوب پی وی سی می توان به ضدآب بودن آن ، مقاوم در برابر اشعه های مضر خورشیدی و همچنین عدم حساسیت پوستی اشاره نمود . 

شیوه راه اندازی وان بادی مستطیلی طرح دار کودک

شیوه راه اندازی وان بادی مستطیلی طرح دار کودک بسیار ساده بوده و پیچیدگی چندانی ندارد ، در بخش های مختلف وان بادی همچون بدنه بیرونی و تکیه گاه دریچه باد قرار داده شده است که می توانید از آن طریق اقدام به راه اندازی وان بادی مستطیلی طرح دار کودک کنید . شما می توانید از پمپ های بادی همچون پمپ باد دستی یا پدالی و ... نیز برای راه اندازی بهره برده و با سرعت بیشتری وان بادی خود را راه اندازی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...