وان بادی مستطیلی کودک طرح نمو

27516

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
490,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی مستطیلی کودک طرح نمو از سری وان های بادی تولید شده در طراحی های جدید و کودک پسندانه با بدنه دو لایه که ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا طرح چرم می باشد . این وان بادی مقاومت خوبی در برابر فشار های وارد شده از سوی کودک به بدنه داشته و در برابر دمای مختلف آب نیز مقاومت کافی را خواهد داشت . محصولی که بر روی خود دو جای مخصوص قرار دادن وسیله های مختلف و بطری آب داشته و برای راحتی مصرف کننده کف آن را به صورت بادی طراحی کرده اند . علاوه بر این یک تکیه گاه بادی نیز در داخل بدنه تعبیه شده که طرح نمو را در خود دارد .

انواع وان بادی کودک

وان های بادی شکل و ساختار بسیار گوناگونی دارند که هر یک از آن ها با توجه به ویژگی های ساختاری خود منحصر به فرد بوده و شما نیز می توانید با در نظر داشتن سلیقه کودکان آن ها را خریداری کنید . ممکن است وان های بادی از نظر ابعادی ، شکل ظاهری و طراحی چاپی ، آرگونومی ساخت و ... تفاوت داشته باشد که این تفاوت ها موجب شده است تا تنوع بسیار زیادی را در میان محصولات داشته باشیم .

وان های بادی کودک همچنین ممکن است برای سنین زیر 3 سال طراحی شده باشند که وان بادی مستطیلی کودک طرح نمو نیز برای این سنین طراحی شده و دارای خصوصیات متفاوتی نسبت به سایر وان های بادی کودکی است که برای سنین بالای 3 سال طراحی شده است . از مهم ترین تفاوت آن ها می توان به داشتن کف بادی و نرم اشاره کرد که به صورت جامع در بخش نقد و بررسی به این موارد مهم پرداخته شده است .

راه اندازی وان بادی مستطیلی کودک طرح نمو

برای استفاده از وان بادی مستطیلی کودک طرح نمو نیاز است تا آن را راه اندازی کنید . راه اندای بسیار ساده و سریع این محصولات به شما اجازه خواهد داد تا به دفعات از این محصول استفاده کنید بدون اینکه اینکار خسته کننده باشد . برای راه اندازی وان بادی مستطیلی کودک طرح نمو دریچه های بادی در بدنه قرار داده شده است که شما می توانید با استفاده پمپ باد بهتر و سریع تر محصول بادی خود را راه اندازی کنید . پس از راه اندازی حتما درب دریچه را به خوبی ببندید . 

توصیه های مراقبت و نگهداری از وان بادی مستطیلی کودک طرح نمو

برای راه اندازی وان بادی کودک به خصوص در محیط های باز مانند حیاط خانه بهتر است از زیرانداز ها استفاده کنید تا محصول به روی زمین ساییده نشود . این اتفاق می تواند به مرور موجب آسیب دیدن بخش کف وان بادی شود ، این در حالی است که شما می توانید بدون نگرانی از ساییدگی وان بادی را در حمام راه اندازی کنید زیرا کف سرامیکی آسیبی به بدنه وارد نمی کند ، بلکه زمین های سیمانی ، سنگی ، آسفالت و ... می تواند موجب آسیب دیدن وان بادی شود . 

به کودکان خود بیاموزید که برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه وان بادی می تواند به آن آسیب وارد کند . همچنین بهتر است ناخن های نوزاد را گرفته و همچنین آن ها را از گاز گرفتن و چنگ زدن منع کنید . استفاده از آب گرم در داخل وان مانعی نداشته و به محصول آسیبی وارد نمی کند . همچنین شما می توانید از وان بادی در فضای باز استفاده کنید . بنابراین می توان گفت که عوامل محیطی آسیبی به وان بادی مستطیلی کودک طرح نمو وارد نخواهد کرد .

پنچرگیری وان بادی مستطیلی کودک طرح نمو

با وجود موارد گفته شده در صورت بروز آسیب دیدگی در بدنه نیز شما می توانید وان بادی مستطیلی کودک طرح نمو خود را پنچرگیری کنید . برای اینکار می توانید از برچسب هایی که در داخل جعبه محصول قرار گرفته است استفاده کنید و یا برچسب تعمیرات خود را از فروشگاه اینتکس تهیه نمایید . برای تعمیرات تنها بایستی لیبل یا همان برچسب را با استفاده از چسب مایع به بخش آسیب دیده بچسبانید و محل را برای مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید . 

 نوع خانگی
 طول 77.5 سانتی متر
 عرض 52 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 ظرفیت 15 لیتر
 جنس رویه PVC وینیل
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی 
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب سنین 6 تا 36 ماه
 دارای کف بادی
 دارای تکیه گاه بادی
 مقاوم در برابر دمای مختلف آب
اقلام همراهبسته تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی مستطیلی کودک طرح نمو از نمونه وان های طراحی شده به صورت مستطیلی فروشگاه تهران اینتکس می باشد که برای سنین کودکان طراحی شده و به همین دلیل نیز دارای ساختاری بچگانه می باشد تا کودکان علاقه زیادی به استفاده از وان بادی داشته باشند . این محصول می تواند وسیله ای بسیار دوست داشتنی و البته ایمن برای استحمام کودکان 6 ماهه تا 36 ماهه یا همان سه ساله باشد تا بتوانند در یک محل ایمن تر به حمام بروند تا در صورت برخورد با دیواره ها و یا سر خوردن نیز آسیبی به آن ها وارد نشود . والدین نیز می توانند راحت و بدون نگرانی از سر خوردن کودکان آن ها را بشویند ، در ادامه بیشتر با وان بادی مستطیلی کودک طرح نمو آشنا خواهید شد .

طراحی و ساخت وان بادی مستطیلی کودک طرح نمو

وان بادی کودک فوق دارای طراحی بسیار زیبای انیمشین نمو می باشد که یک دلقک ماهی بسیار زیبا و دوست داشتنی است که در دریا زندگی می کند ، این طرح بی نظیر می تواند نظر هر کودکی را به خود جلب کرده و ظاهری زیبا و دوست داشتنی را برای آن ها باشد . همانطور که تصاویر محصول را مشاهده می کنید ، وان بادی مستطیلی کودک طرح نمو دارای یک بالش بادی مجزا می باشد که تصویر نمو روی آن چاپ شده است ، این بالش را می توانید از داخل وان خارج کنید . همچنین شما می توانید از آن به عنوان یک تکیه گاه برای کودک خود استفاده کنید تا به صورت نشسته در داخل وان قرار بگیرد تا بهتر بتوانید آن ها را بشویید ، بدون اینکه سر کودک به داخل آب فرو برود . 

دیواره های ضخیم و همچنین بلند وان بادی علاوه بر استحکامی که به وان بادی بخشیده است ، توانسته عمق نسبتا زیادی را به وان ببخشد تا بتوانید ارتفاع آب را کمی بیشتر یا کمتر کنید . در بخش جلویی وان بادی مستطیلی کودک طرح نمو همچنین دو بخشی طراحی شده است که می توانید وسایل همراه را در داخل آن قرار دهید ، به عنوان مثال می توانید شامپو یا صابون و حتی اسباب بازی های کودک را در آن قرار دهید . از خصوصیات بسیار عالی این وان بادی می توان به داشتن کف بادی اشاره کرد که سبب وجه تمایز میان وان های بادی با استخر های بادی کودک شده است و ایمنی بیشتری را به وان ها داده است . 

جنس بدنه وان بادی مستطیلی کودک طرح نمو

جنس هر چه مرغوب تر و با کیفیت تر باشد ، می توان انتظار داشت که محصول نیز از دوام و کیفیت مطلوب تری برخوردار خواهد بود . برای ساخت وان بادی مستطیلی کودک طرح نمو از پی وی سی استفاده شده است . pvc که با نام وینیل نیز شناخته می شود ، با توجه به اینکه کاملا ضد حساسیت است ، مناسب برای استفاده در محصولات بادی همچون وان بادی کودک می باشد که توسط خردسالان مورد استفاده قرار می گیرد به طوریکه این کودکان هستند که پوست لطیف تری را دارند . 

pvc ها از ویژگی های بسیار خوب دیگری همچون ضد آب بودن برخوردار هستند که می توان گفت لازمه هر وان بادی این است که از بدنه ضد آب تشکیل شده باشد ، چرا که داخل آن ها همواره آب وجود دارد . بنابراین در صورت استفاده مداوم نیز آسیبی به وان بادی مستطیلی کودک طرح نمو وارد نشده و مقاومت خود را حفظ خواهد کرد . طول عمر pvc بسیار بالاست و عوامل محیطی تاثیری بر کیفیت محصول ندارند . طراحی رنگی و چاپی بدنه نیز کاملا ثابت است . 

ویژگی های وان بادی مستطیلی کودک طرح نمو

از ویژگی های بسیار خوب وان بادی مستطیلی کودک طرح نمو می توان به استفاده از آن به عنوان استخر آب و همچنین استخر توپ اشاره کرد ، بنابراین علاوه بر استحمام می تواند ، وسیله ای برای بازی و سرگرمی کودکان نیز باشد . بخش کف بادی وان بادی مستطیلی کودک طرح نمو به صورت مواج در نظر گرفته شده است که می توان آن را از ویژگی های بسیار خوب این وان به شمار آورد ، زیرا انعطاف پذیری بخش کف وان بادی را بیشتر کرده است و اینچنین به اندام های کودکان فشاری وارد نشده و آن ها را اذیت نخواهد کرد . همچنین خاصیت ارتجاعی خواهد داشت . حجم بسته بندی بسیار کوچک محصول در کنار وزن سبک آن ، از وان بادی مستطیلی کودک طرح نمو یک وسیله پرتابل و قابل حمل ساخته است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...