وان بادی نوزاد

bestway 57513

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
530,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی نوزاد بست وی از دیگر وان های مخصوص کودکان زیر 2 الی 3 سال بوده که ساخته شدهاز جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که می توان از آن برای استحمام نوزادان نیز استفاده کرد. قسمت داخل و کف این وان به صورتی طراحی شده که فرزندان شما هنگام استفاده از آن نهایت احساس راحتی را تجربه نمایند. از دیگر ویژگی های این وان می توان به داشتن وزن سبک در آن اشاره نمود. وان بادی نوزاد ، با ابعاد طول : 79 سانتی متر ، عرض 51 سانتی متر ، و ارتفاع 31 سانتی متر ، محصول شرکت بست وی ، دارای کف باد شونده کرکره ای ، با پمپ باد رایگان ، وان حمام بادی نوزاد مناسب برای نوزادان تا 2 سالگی ، رنگ سبز ، آبی ، 5 جای محفظه باد ، با طراحی زیبا و شکل دار مناسب سلیقه کودکان ، با کیفیت عالی ، بسیار نرم و راحت برای کودکان ، ایمن و بی خطر این وان بادی بسیار راحت می باشد و آرگونومی بسیار خوبی دارد. در قسمت پشتی آن تکیه گاهی قرار داده شده تا نوزاد راحتی بیشتری داشته باشد. رنگ این محصول سبز روشن می باشد که بسیار زیباست و را روحیه کودکان سازگار است. بر روی آن هم عکس حیوانات دریایی به صورت کارتونی درج شده که به زیبایی آن افزوده است. برای خرید این محصول می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن های مرکر فروش تهران اینتکس تماس بگیرید

 نوع خانگی
 طول 79 سانتی متر
 عرض 51 سانتی متر
 ارتفاع 31 سانتی متر
 ظرفیت 20 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی 
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی
 ساک حمل
 سایر ویژگی ها قابل استفاده برای سنین زیر 2 سال
 وزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
 ساخت شرکت بست وی
 دارای رنگبندی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی نوزاد یک محصول با خصوصیات منحصر به فرد است که خانواده ها می توانند به بهترین شکل ممکن این محصول را خریداری کرده و برای نوزادان و کودکان خود استفاده کنید. در همین راستا باید عنوان کنیم که یکی از خصوصیات خوبی که این محصول دارد بحث ساختار و شیوه طراحی این محصول می باشد که به زیبا ترین شکل ممکن شکل گرفته و باعث شده تا خیال شما از بابت خرید این محصول راحت باشد. در واقع باید به این مسئله توجه کنید که خصوصیات فوق العاده این دسته از وان های بادی باعث شده تا خیلی از خانواده ها به صورت کامل دست به خرید این محصولات زده و انتخابی دقیق را داشته باشند. در این مطلب سعی خواهیم کرد که به صورت کامل ویژگی های طراحی و تولید این محصول را برای شما شرح دهیم تا به بهترین شکل ممکن بتوانید دست به خرید این محصول بزنید.

شیوه طراحی و تولید محصول

در نخستین بخش از این محصول باید به این نکته اشاره کنیم که این محصول دارای یک طراحی فوق العاده است که همین عامل باعث شده تا خیال شما از بابت در اختیار داشتن این محصول راحت باشد. در واقع شیوه شکل گیری و طراحی این محصول باعث شده تا یک وان بادی خاص را در اختیار داشته باشید و بتوانید به صورت کامل از مزایای این محصول استفاده کنید. در همین رابطه نیز در بخش نخست از این مقاله باید عنوان کنیم که شیوه طراحی این محصول به صورت بیضی شکل است. این ساختار بیضی باعث شده تا شما یک کالای خاص را در اختیار داشته باشید که به بهترین شکل ممکن کودک می تواند در داخل این محصول قرار بگیرد.

ساختار اصلی بدنه این محصول به صورت چهار لایه می باشد. در واقع این ساختار چهار لایه باعث شده تا شما در نگاه اول مشاهده کنید که چهار لایه روی هم قرار گرفته و با ابعاد یکسان بر روی این محصول قرار گرفته باشد. هر چهار لایه به صورت یکسان و طرح دار شکل گرفته است و این امر سبب شده تا جلوه این محصول دو چندان گردد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که رویه اصلی این محصول سبز رنگ است و این رنگ سبز تشکیل دهنده ساختار کلی این محصول است. هم چنین بر روی بدنه اصلی این وان بادی شما می توانید مشاهده کنید که طرح انواع ماهی ها و همین طور گیاهان دریایی به بهترین شکل ممکن در فضاهای مختلفی از این محصول نقش بسته است و باعث شده تا فوق العاده شیک و خاص باشد.

هم چنین بدنه اصلی این محصول دارای یک ساختار شیار دار است که کودک پس از قرار گیری در داخل این محصول بسیار راحت خواهد بود و همین مسئله نیز باعث شده تا نرمی و راحتی این محصول نیز دو چندان گردد. در کنار این موارد این شیار دار بودن محصول نیز باعث شده تا بخش کف این محصول را هم فرا بگیرد که یکی دیگر از خصوصیات خوب این محصول خواهد بود. در بخش بالایی این محصول و هم چنین تکیه گاه این کالا نیز شما می توانید بخشی را مشاهده کنید که کودک می تواند سر خود را بر روی این فضا قرار داده و دراز بکشد. تمامی این موارد باعث شده تا یک وان بادی بی نظیر را در اختیار داشته باشید.

جنس و کیفیت بدنه

در ارتباط با جنس و کیفیت این محصول هم باید عنوان کنیم که شما پس از خرید این محصول یکی از خاص ترین کیفیت ها را در اختیار خواهید داشت که باعث شده تا بدون نگرانی از بابت کیفیت این محصول دست به خرید این کالا بزنید. در همین راستا باید عنوان کنیم که بدنه اصلی این وان بادی از جنس PVC طرح چرم شکل گرفته است که این جنس یکی از رایج ترین تولیدات در میان محصولات بادی به شمار می رود. در واقع این جنس تشکیل دهنده تمامی بخش های بدنه این محصول می باشد که بخش های کناری این کالا نیز از نوع طرح دار طراحی شده و باعث شده تا جلوه بیشتری را بر روی این محصول مشاهده کنید.

هم چنین بخش کف این وان بادی هم به صورت دو لایه بادی و از همین جنس PVC طراحی و تولید شده و سبب شده تا خیال شما به بهترین شکل ممکن از این محصول راحت شود. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کنیم که در کنار این کالا برچسب تعمیرات هم وجود دارد که در صورت آسیب دیدن این محصول قادر خواهید بود تا به بهترین شکل ممکن دست به ترمیم این کالا زده و بدون نگرانی یک محصول نو و سالم را در اختیار داشته باشید.

ابعاد و وزن محصول

در ارتباط با ابعاد این محصول هم باید به چند نکته مهم اشاره کنیم. در واقع شما باید به این نکته توجه داشته باشید که این محصول پس از راه اندازی دارای یک ابعاد استاندارد می باشد که کودک می تواند به بهترین شکل ممکن در داخل این کالا قرار بگیرد. در همین رابطه باید عنوان کنیم که طول این محصول 79 سانتی متر ، عرض این وان بادی 51 سانتی متر و همین طور ارتفاع این محصول نیز 31 سانتی متر خواهد بود. این ابعاد قطعا برای قرار گیری کودکان زیر 2 سال به بهترین شکل ممکن طراحی شده است.

هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول تنها دارای وزن 1.5 کیلوگرمی می باشد که به ساده ترین شکل ممکن قادر خواهید بود تا اقدام به حمل و نقل این کالا کنید. در واقع این پرتابل بودن محصول باعث شده تا بتوانید بدون نگرانی همواره این محصول را با خود حمل کرده و سعی کنید تا به بهترین شکل ممکن این محصول را با خود در اختیار داشته باشید. هم چنین از نظر ظرفیت نیز این محصول تنها 20 لیتر آب را در داخل خود جای می دهد که مقدار بسیار کمی بوده و می توانید به راحتی هر چه تمام تر در مدت زمان بسیار کوتاهی آن را پر نمایید.

بهره مندی از دفترچه راهنما و پمپ باد

یکی دیگر از ویژگی هایی که این محصول در اختیار شما قرار می دهد بحث بهره مندی از دفترچه راهنما و همین طور پمپ باد می باشد. در واقع شما می توانید به راحتی مشاهده کنید که در کنار این محصول یک عدد دفترچه راهنما وجود دارد که در زمان هایی که نیاز به آموزش در خصوص این محصول دارید بتوانید به ساده ترین شکل ممکن از این دفترچه استفاده نمایید. هم چنین بهره مندی از یک عدد پمپ باد نیز در کنار این محصول از دیگر خصوصیات خوب این محصول خواهد بود. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این محصول دارای چندین محفظه باد می باشد که با استفاده از همین پمپ باد می توانید به راحت ترین شکل ممکن این محصول را باد کرده و از ان استفاده کنید.

جمع بندی

وان بادی نوزاد یک محصول ایده آل برای استفاده نوزادان می باشد که خانواده ها می توانند به ساده ترین شکل ممکن این محصول را خریداری نمایند. هم چنین جنس و کیفیت خوب این محصول ، شیوه استفاده صحیح از این محصول و همین طور اقلام همراهی که این وان بادی در اختیار شما قرار می دهد باعث شده تا یک محصول کامل را در اختیار داشته باشید. فروشگاه تهران اینتکس نیز سعی کرده تا با قیمتی ارزان و بی نظیر این محصول را به دست شما برساند که می توانید هم اکنون اقدام به ثبت سفارش این محصول نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...