وان بادی کودک استوانه ای اینتکس

intex 89022

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک استوانه ای اینتکس یک محصول خارق العاده است که با بهره گیری از جدید ترین متد های ساخت و طراحی ، روانه بازار شده است. این کالا همان طور که از اسم و تصاویرش پیداست ظاهری گرد و استوانه ای شکل دارد که دارای ارتفاع بلندتری هم نسبت به دیگر وان ها و حتی استخر های بادی دارد. این کالا بدنه ای فوق العاده مقاوم ساخته شده از نوع PVC دارد و پایه های ان هم از نوع فایبرگلاس تولید شده است که این عوامل سبب شده تا با خیال راحت افراد اقدام به خرید این محصول کنند.

رنگ این محصول ابی بوده و بر روی ان نیز تصاویر ماهی ها و اشکال هندسی هم به چشم می خورد که به زیبایی ظاهری این محصول هم افروده است. هم چنین دارا بودن دریچه تخلیه اب و وزن کم و راحتی در نصب و راه اندازی این محصول هم از دیگر ویژگی های خوب این محصول به شمار می رود. این کالا را می توانید هم اکنون با قیمت ارزان از فروشگاه مرکزی اینتکس خریداری نمایید.

راهنمای انتخاب و خرید وان بادی

وان های بادی از بهترین وسایل و محصولات بادی هستند که در ابعاد متنوع تولید شده و قابل استفاده برای کودکان و بزرگسالان می باشد . باید این نکته را در نظر داشته باشید که بهتر است برای کودکان مدل های کودکان و با سایز های کوچک را خریداری کنید زیرا وان های بادی بزرگسال می تواند برای آن ها خطرناک باشد . حتی اگر فرزند شما نوزاد است باید وان های بادی که مخصوص نوزاد می باشند را خریداری کنید . وان های بادی کودک نیز در عمق های مختلفی تولید شده اند که مدل وان بادی کودک استوانه ای اینتکس دارای عمق بیشتری بوده که در همین راستا شرکت اینتکس در کنار محصول ، حلقه بادی قرار داده است که کودک می تواند با استفاده از آن به راحتی از وان استفاده نماید .

توجه داشته باشید که وان های بادی عمق زیاد ، باید دیواره های قوی و مستحکمی داشته باشند تا بتواند به خوبی وزن اب را که ارتفاع بیشتری دارد را به خوبی تحمل کند ، بنابراین بهتر است مدل هایی را خریداری کنید که از طراحی چند لایه یا چند طبقه برخوردار هستند و یا به مانند وان بادی کودک استوانه ای اینتکس دارای پایه باشند . همچنین بهتر است که وان بادی خود را از برند های معتبر خریداری کنید که از پر فروش ترین و معتبر ترین برند های خارجی وان بادی می توان به برند های اینتکس ، بست وی ، اینتایم و جیلونگ اشاره کرد .

وان بادی بخرم یا استخر بادی ؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا وان بادی بخرم یا استخر بادی ؟ شباهت این دو محصول بادی بسیار زیاد بوده و این موضوع باعث شده است که بسیاری از مشتریان در خرید وان بادی تردید داشته باشند . با توجه به اینکه وان های بادی معمولا برای استحمام طراحی شده اند فضای نسبتا کمتری را در مقایسه با استخر های بادی اشغال می کنند ، بنابراین شما به راحتی می توانید وان را در حمام راه اندازی کنید و فضای مناسبی را داشته باشید . این در حالی است که استخر های بادی ابعاد بزرگتری داشته و شاید برخی از مدل ها را نتوانید در حمام استفاده کنید .

وان های بادی به خصوص وان بادی نوزاد و کودک بعضا دارای طراحی بسیار ایده آل تر برای کودکان است تا ایمنی محصول بسیار بیشتر باشد ، چرا که محیط حمام لغزنده بوده و کودک می تواند با ایمنی بیشتری به حمام کردن بپردازد . قیمت وان بادی در مقایسه با استخر بادی تفاوت چندانی نداشته بلکه این تفاوت بسته به ویژگی ها و نوع طراحی و همچنین ابعاد محصول دارد .

نگهداری و توصیه های مهم

وان های بادی به دلیل اینکه بادی هستند و ساختار آن ها لایه لایه می باشد ، در صورت برخورد اجسام تیز با بدنه محصولات ممکن است سبب سوراخ شدن وان شود که در نهایت منجر به تخلیه باد خواهد شد ، بنابراین توجه داشته باشید که از برخورد اجسام تیز و برنده جلوگیری کنید . همچنین بهتر است ناخن کودکان را کوتاه کنید تا با چنگ زدن آسیبی به وان وارد نشود . پس از هر بار استفاده از وان بادی به خوبی آن را خشک کرده و سپس جمع کنید . زمانی که وان از آب پر شده است ، آن را جابجا نکنید .

بهتر است سطح آب را کمی پایین تر از لبه وان بادی در نظر بگیرید به گونه ای که 90 درصد استخر پر شود . استفاده از آب های گرم و یا سرد آسیبی به وان بادی نخواهد رساند . بدنه این وان بادی در برابر اشعه های خورشیدی مقاوم است بنابراین استفاده از محصول در محیط های باز آسیبی به وان وارد نخواهد کرد . بهتر است از زیرانداز استفاده کرده و وان را بر روی آن قرار دهید . با توجه به عمق بالایی که این وان بادی برای کودکان دارد بهتر است که به صورت مداوم بر روی کودک نظارت داشته باشید .

خدمات پس از فروش

فروشگاه اینتکس در کنار فروش وان بادی و سایر محصولات بادی خدماتی را چون تعمیرات و پنچرگیری وان بادی به مشتریان خود ارائه داده است تا در صورت آسیب دیدگی محصولات بتوانند محصول بادی خود را جهت تعمیر برای فروشگاه آورده تا نمایندگی اینتکس ، اقدام به پنچرگیری محصول نماید . توجه داشته باشید که برخی از آسیب دیدگی ها مانند پارگی های وسیع و همچنین ذوب شدن وان بر اثر حرارت غیر قابل تعمیر می باشد .

 نوع خانگی
 قطر 75 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 سازنده اینتکس
 جنس رویه PVC دو لایه
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 جنس کف PVC دو لایه
 سنین مورد استفاده 3-8 سال
 پمپخیر
نوع پمپ-
ساک حملخیر
سایر ویژگی ها عمق زیاد
 لبه بادی و بدنه معمولی
اقلام بسته بندیبدنه اصلی استخر؛ پایه ها

 

وان بادی کودک استوانه ای اینتکس از سری وان های بادی جدید و محبوب فروشگاه تهران اینتکس می باشد که بر خلاف بسیاری از وان های بادی کودک دارای عمق بالا بوده که علاقه مندان به وان های بادی عمیق می توانند این محصول را برای کودکان خود خریداری کنند . با خرید وان بادی کودک می توانید بستر های آبی ایمن و دوست داشتنی را برای استحمام کودک خود فراهم کنید و زمینه ساز بازی و سرگرمی آن ها شوید . با توجه به اینکه ممکن است برخی از کودکان ترس از آب داشته باشند و یا در حمام کردن بی قراری کنند ، با استفاده از این وان بادی می توانید آن ها را تشویق کرده و به راحتی فرزند خود را به حمام ببرید .

طراحی و ساخت وان بادی

وان بادی کودک استوانه ای اینتکس دارای طراحی خاص و منحصر به فرد می باشد که بسیاری از وان های بادی طراحی کاملا متفاوتی دارند . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این وان بادی به صورت استوانه ای طراحی شده است که عمق بالایی دارد . با توجه به عمق بالای آن ، شرکت اینتکس برای دوام بیشتر دیواره های وان بادی از پایه استفاده کرده است . تعداد پایه های استفاده شده در این وان بادی 4 عدد است که به صورت کشویی می توانید آن را وارد بدنه وان کرده و یا خارج کنید . 

با توجه به قطر نسبتا کم و ارتفاع 65 سانتی متری که این وان بادی دارد ، استفاده از پایه ها کاملا ضروری بوده و سبب شده تا وان بتواند به خوبی ایستادگی کرده و حجم اب را تحمل کند . این نوع طراحی در کمتر وان بادی استفاده شده است . دیواره های این وان به صورت بادی طراحی شده است اما ضخامت آن پایین بوده و شاید در اولین نگاه تصور کنید که بدنه آن پارچه ای می باشد .

جنس وان بادی

برای ساخت وان بادی کودک فوق از پی وی سی دو لایه استفاده شده است . استفاده از ساختار دولایه سبب شده تا دوام و ضخامت بدنه وان بادی افزایش یابد . پی وی سی ها موادی لاستیکی و انعطاف پذیر هستند که در برابر رطوبت و اشعه های خورشیدی مقاوم هستند ، از این رو آب و حتی نور آفتاب آسیبی به محصول وارد نخواهد کرد . از ویژگی های بسیار عالی پی وی سی که سبب شده بسیاری از محصولات بادی را از آن تولید کنند ، عدم حساسیت های پوستی به این جنس می باشد زیرا مواد آن غیر شیمیایی و سمی بوده و کاملا سازگار با محیط زیست و سلامت پوست است .

برای تمامی بخش های وان بادی از جمله دیواره ها ، کف و بخش های داخلی ، قسمت های بادی و غیر بادی محصول از پی وی سی استفاده شده است . پایه های وان بادی کودک استوانه ای اینتکس نیز از جنس درجه یک فایبرگلاس می باشد . فایبرگلاس ها نوعی مواد پلیمری و کامپوزیتی هستند که دوام بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار داشته و همچنین عایق رطوبتی هستند . همچنین وزن کم فایبرگلاس موجب شده است تا برای ساخت این وان بادی از فایبرگلاس استفاده نمایند .

راه اندازی وان بادی

برای راه اندازی وان بادی شاید حتی نیازی به هیچ پمپ بادی نباشد زیرا ظرفیت محفظه های بادشونده آن کم بوده و می توانید با دهان نیز آن را باد کنید . در صورت استفاده از پمپ باد نیز پمپ های باد دستی توصیه می شود زیرا قدرت پایینی داشته و نیازی به برق ندارند . بهتر است قبل از باد کردن ، پایه های وان بادی را وارد بدنه کرده و سپس وان را باد کنید .

توجه داشته باشید که حتما وان را پس از باد کردن بدنه پر از آب کنید زیرا قبل از باد کردن ممکن است پر کردن وان بادی سبب آسیب دیدن پایه ها شود . اگر از وان بادی در حیاط استفاده می کنید سعی کنید از زیرانداز استفاده نمایید . میزان آب وان بادی باید 90 درصد از حجم وان باشد ، بنابراین نباید آب سرریز شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...