وان بادی کودک با طرح قطره

81001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
690,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک با طرح قطره یکی از جدید ترین محصولات بادی برای سنین کودکان به منظور استحکام در حمام خواهد بود. این کالا ساخته شده از جنس PVC با رویه رویه طرح چرم بوده که از کف بادی برای نشستن راحت تر در این کالا بهره مند می باشد. این محصول ظرفیت یک نفره داشته و از دو جای مخصوص برای نگهداری اشیای کوچک بهره می برد. داشتن وزن و حجم کم یکی از مهمترین ویژگی ها و مزیت های این محصول بوده که امکان راه اندازی و جا به جایی در هر مکانی را به همراه خواهد داشت.

 نوع خانگی
 طول 84 سانتی متر
 عرض 59 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 ظرفیت 18 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی 
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابل استفاده برای سنین زیر 3 سال
 وزن بسته بندی: 400 گرم
 دارای دو جای مخصوص اشیا
 ساخت شرکت Shrunks
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

وان بادی کودک با طرح قطره یکی دیگر از سری محصولات تولید شده توسط شرکت اینتایم می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد که توانسته است تا تمامی افراد را به خود جذب کند. وان بادی حمام می توانید یک وسیله بسیار کاربردی برای استحمام کودکان باشد و عمل حمام کردن را برای والدین آسان تر کند. این محصول از ایمنی بالایی برخوردار بوده و از سُر خوردن کودکان درون حمام جلو گیری میکند. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای است که با زیبایی که دارد توانسته است تا به یکی از پرفروش ترین وان های بادی این شرکت تبدیل شود. فرم کلی این وان به صورت مستطیل بوده و ظاهری همانند ظاهر قایق بادی را دارد. در قسمت وسط این وان یک محوطه ای تعبیه شده که نشیمنگاه کودک می باشد و می تواند هنگام استحمام درون آن نشسته و به آب تنی مشغول شود. سطح نشیمنگاه آن بسیار نرم بوده تا کودک احساس راحتی کند. در قسمت جلویی آن دو قسمت تعبیه شده که می توان به عنوان جای شامپو و صابون و یا وسایل مورد نیاز دیگر استفاده کرد. یکی از نکاتی که باعث زیبایی این محصول شده است طراحی قسمت بدنه آن است که با هارمونی رنگ زیبایی که دارد جذابیت خاصی به آن بخشیده است.

جنس و کیفیت بدنه :

یکی از مهمترین نکاتی که تمامی افراد برای خرید یک محصول مد نظر دارند، جنس آن محصول است. یعنا همه یک سری نگرانی از بابت جنس دارند. به عنوان مثال داشتن بدنه ای مقاوم، دوام، کیفیت، تغییر شکل ندادن و ... . شرکت اینتایم توانسته است با تولید این محصول با کیفیت و استفاده از متریال خوب در ساخت آن رضایت تمامی مشتریان را به خود جلب کند و محصولی با کیفیت را به آن ها ارائه دهد. بدنه این وان بادی حمام از PVC با رویه طرح چرم بوده که مقاومت سیار بالایی در برابر انواع دمای آب دارد که شما می توانید با خیال راحت درون آن هم آب سرد بریزید و هم آب گرم. قسمت کف آن نیز به صورت دو لایه بادی طراحی شده که مقاومت خوبی داشته و سطح نشیمنگاه بسیار نرمی را برای کودکان فراهم کرده است تا آن ها بتوانند هنگامی که درون حمام هستند به راحتی درون آن نشسته و به بازی مشغول شوند.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب :

این وان بادی حمام دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمی را در حمام اشغال می کند. این ابعاد تشکیل شده از طول: 84 سانتی متر، عرض: 59 سانتی متر و ارتفاع: 25 سانتی متر می باشد. همچنین ظرفیت آب آن نیز 18 لیتر بوده و دارای وزن 0.4 کیلو گرم است که به راحتی می توان این محصول را جا به جا کرد. به دلیل حجم بسته بندی کوچکی که دارد می توان آن را با خو بدون هیچ گونه اشغال فضایی به مسافرت برد تا بتوانید در سفر هم کودکان خود را به آسانی استحمام کنید.

طریقه راه اندازی:

برای راه اندازی این محصول شما به تنها وسیله ای که احتیاج دارید یک عدد پمپ باد است که می توانید برای تهیه این پمپ به سایت محصولات بادی تهران اینتکس مراجعه کرده و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن کرده و هر کدام که مد نظرتان بود را با قیمت ارزان خریداری کنید. پس از تهیه پمپ وان را از بسته بندی خارج کرده و بر روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. درب دریچه هوای وان را باز کرده و سری پمپ را در آن جا قرار می دهید. حال شروع به باد زدن وان توسط پمپ می کنید. پس از این که وان شکل کلی خود را گرفت، سری پمپ را از دریچه هوای وان جدا کرده و درب آن را می بندید. حال می توانید آن را به درون حمام برده و از آن استفاده کنید.

مراقبت و نگهداری :

یک تفاوتی که بین وان های بادی و وان های ثابت وجود دارد این است که این وان ها دارای یک سری حساسیت می باشند که با رعایت آن ها می توان مدت زمان بیشتری از آن محصول استفاده کرد. به هیچ عنوان اجازه ندهید تا جسم نوک تیزی در حمام همانند تیغ و یا وسیله دیگری با آن برخورد داشته باشد. از پرش و جامپینگ کردن بر روی آن خود داری نمایید. به هیچ عنوان آن را در معرض حرارت قرار ندهید. هنگام باد زدن وان دقت کنید که بیش ز اندازه به آن باد نزنید. چرا که فشار زیادی به بدنه آن وارد شده و پس از مدتی درز های آن از هم جدا می شوند.

جمع بندی :

وان بادی کودک با طرح قطره یک وسیله بسیار کاربردی برای استحمام کودکان می باشد که می توان از آن در حمام منزل استفاده کرد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...