وان بادی کودک با طرح میکی ماوس

04796

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
890,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک با طرح میکی ماوس از جدید ترین وان های بادی تولید شده با طراحی و رنگبندی کودک پسندانه و شیک که از طراحی بدنه مستطیلی برخوردار می باشد. این وان بادی دیواره های بادی بزرگی داشته که امکان استفاده برای سنین زیر 3 سال را به راحتی فراهم خواهد کرد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC طرح چرم بوده و از بدنه ای با ساختار دو لایه برخوردار است. از ویژگی های خوب این وان بادی داشتن جای مخصوص بطری آب و همچنین اشیای مختلف بوده و از کف بادی برای نشستن راحت فرزندان شما بهره مند است. این وان بادی به راحتی و در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی با پمپ های باد محصولات بادی می باشد.

 نوع خانگی
 طول 105 سانتی متر
 عرض 75 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 ظرفیت 45 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابل استفاده برای سنین زیر 3 سال
 وزن بسته بندی: 750 گرم
 دارای جای مخصوص بطری
 دارای طراحی و رنگ کودک پسندانه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی کودک با طرح میکی ماوس یکی از با کیفیت ترین وان های بادی می باشد که در سال جاری توسط فروشگاه اینتکس روانه بازار شده است و از مقاومت بالایی برخوردار است . این وان بادی مناسب برای کودکان زیر سن 3 سال می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده کودک فراهم می آورد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید وان بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این مطلب با تحلیل وان بادی کودک با طرح میکی ماوس همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این وان بادی متناسب با استانداردهای جهانی می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است و خیال شما را از بابت کیفیت این محصول به طور کلی راحت می کند . در قسمت پایینی این وان بادی برای نگهداری وسایل کودک قسمتی تعبیه شده است که شما را از شر نگهداری این محصولات در هنگام بازی کودک در این وان بادی خلاص می کند . در قسمت پشت این وان بادی از یک تکیه گاه استفاده شده است که بهترین حالت را برای بدن کودک فراهم آورده و باعث می شود تا در استفاده طولانی مدت از این محصول ، کودک احساس خستگی در بدن نکند . 

جنس بدنه :

جنس بدنه این محصول از پی وی سی می باشد که مقاومت و کیفیت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و از محبوبیت بالایی برخوردار است . پی وی سی استفاده شده در این محصول طرح چرم می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و خیال شما را از بابت مقاومت این محصول راحت می کند . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در محصولات بادی توسط کمپانی های تولید محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالای آن است که در استفاده توسط کودکان این امر حیاتی می باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

وان بادی مستطیلی عمق بالا کودک دارای فضای استانداردی در طراحی می باشد که کودک به هنگام بازی درون این محصول از فضای ایده آلی برخوردار است . اندازه های این وان بادی به مشخصات ( طول : 105 سانتی متر ، عرض : 75 سانتی متر و ارتفاع : 35 سانتی متر ) می باشد که نشان از کیفیت بالا در ساخت آن دارد . یکی دیگر از ویژگی های کلیدی که در هنگام خرید محصولات بادی باید به آن توجه شود وزن آن ها می باشد که در جا به جایی محصول نقش بسزایی دارد . وزن این وان بادی به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 0.75 کیلو گرم می رسد که از همین رو می تواند گزینه مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید . همچنین ظرفیت آب این وان بادی برابر با 45 لیتر می باشد که در دسته بندی وان های بادی کودک از ظرفیت قابل قبولی برخوردار است .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این وان بادی در کوتاه ترین زمان ممکن و توسط محفظه های باد موجود در این محصول امکان پذیر می باشد . در هنگام باد کردن این محصول باید به این نکته توجه داشته باشید که آن را به اندازه استاندارد باد کرده و از کم یا زیاد باد کردن آن خودداری کرده زیرا در این صورت نمی توانید کارایی لازم را از این محصول مشاهده نمایید . همچنین از برخورد هر گونه اجسام تیز به این محصول باید جلوگیری کنید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند .

جمع بندی :

وان بادی کودک با طرح میکی ماوس از جنس پی وی سی طرح دار می باشد که علاوه بر زیبایی منحصربفردی که دارد از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است و خیال شما را از بابت کیفیت این محصول به طور کلی راحت می کند . این محصول در سال جاری روانه بازار های جهانی شده است که با اسقبال گسترده ای رو به رو شده است و به خوبی توانسته جای خود را در میان هواداران محصولات بادی به خصوص وان های بادی کودک باز کند . وان بادی کودک با طرح میکی ماوس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...