وان بادی کودک با طرح هندسی

intex 57401

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
890,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

(وان بادی) با طرح هندسی که یکی از بهترین و جذاب ترین استخر های بادی کم عمق برای فرزندان شما خواهد بود. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و از رنگبندی بسیار شاد و ملایم در آن استفاده شده است. اما در درون این استخر چند اشکال بازی بادی به صورت سرخود و مجزا قرار داده شده تا کودکان هنگام تفریحات آبی خود با این وسیله نیز سرگرم شوند. از دیگر ویژگی های خوب این استخر داشتن کف بادی با لطافت بالا می باشد.

وان های بادی می توانند بستر های آبی بسیار ایمن و کم خطری را برای بازی و استحمام کودکان فراهم کنند که وجود این وسایل بسیار کاربردی و دوست داشتنی می تواند به کمک والدین بیاید تا حتی بتوانند با این محصولات کودکان خود را تشویق به حمام رفتن کرده و بازی های شاد و مفرحی را برای آن ها ایجاد کنند . این وان بادی با توجه به ابعادی که دارد برای سنین زیر 5 سال مناسب می باشد ، بنابراین با توجه به این موضوع وان بادی خود را خریداری کنید . لازم به ذکر است که اگر کودک شما سن پایینی دارد و تازه متولد شده و نوزاد است بهتر است وان های بادی را تهیه کنید که نشیمنگاه بادی دارد .

راهنمای خرید وان بادی کودک

در هنگام خرید وان بادی کودک باید به نکاتی توجه داشته باشید که لازم و ضروری است . با توجه به اینکه وان های بادی اشکال و طرح های مختلفی دارند ، در هنگام خرید باید به رده سنی وان بادی که توسط شرکت سازنده در نظر گرفته می شود توجه داشته باشید . به عنوان مثال شرکت اینتکس ، وان بادی کودک با طرح هندسی را 3 الی 5 سال در نظر گرفته است زیرا کودکان بزرگتر با کمبود جا مواجه خواهند شد و کودکان کوچک تر نیز خطر عرق شدن را دارند بنابراین بهتر است وان های بادی را متناسب با سن کودک خود خریداری نمایید .

از ویژگی های خوبی که یک وان بادی خواهد داشت ، کف بادی محصولات می باشد که ایمنی وان را افزایش داده و از اسیب دیدن کودکان در هنگام برخورد با کف وان جلوگیری خواهد کرد . توصیه می شود که وان های بادی خود را از برند های معتبر و پر فروش انتخاب و خریداری کنید زیرا طراحی محصولات برند استاندارد بوده و کیفیت و دوام بسیار خوبی را می توان از آن ها انتظار داشت . وان بادی کودک با طرح هندسی توسط شرکت بزرگ اینتکس که یک شرکت آمریکایی فعال در زمینه تولید و فروش وان بادی و سایر محصولات بادی می باشد طراحی و تولید شده است که به عنوان یک وان بادی اورجینال و اصل در بازار به فروش می رسد .

نگهداری و استفاده صحیح از وان بادی

وان های بادی محصولاتی آسیب پذیر هستند که باید به درستی از آن ها نگهداری و استفاده شود . به واسطه بدنه نازک و لایه لایه ای که وان های بادی دارند برخورد اجسام تیز و برنده می تواند به سادگی سبب پارگی و سوراخ شدن وان شود . با سوراخ شدن بدنه ، باد خالی شده و عملا نمی توان از محصول استفاده کرد ، بنابراین باید در نظر داشته باشید که وان بادی خود را در محلی امن راه اندازی کنید و بهتر است از زیرانداز ها استفاده نمایید تا وان در اثر ساییدگی آسیبی نبیند ، مخصوصا زمانی که وان بادی را در فضاهای باز مانند حیاط استفاده می کنید .

فشار دادن وان بادی و پریدن بر روی آن می تواند به وان آسیب وارد کند . میزان باد وان نباید بسیار زیاد باشد که بدنه تحت فشار قرار گیرد . آب گرم یا سرد آسیبی به وان بادی نخواهد رساند ، همچنین استفاده از وان بادی در معرض نور خورشید بلامانع است . پس از هر بار استفاده از وان بادی به خوبی آن را شسته و سپس خشک کنید . برای خشک کردن وان بادی تنها کافیت وان را پهن کنید تا خشک شود . 

خدمات پس از فروش و تعمیرات وان بادی

همانطور که اشاره شد با وجود دوام و کیفیت بالایی که وان بادی کودک اینتکس دارد ، با این حال ممکن است در صورت عدم نگهداری و استفاده مناسب ، محصول دچار آسیب دیدگی و پارگی شود ، از این رو نیاز است تا محصول را تعمیر کنید تا به مانند روز اول بتوانید از محصول استفاده نمایید . در کنار برخی از محصولات برچسب های تعمیراتی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید وان بادی آسیب دیده خود را تعمیر کنید اما در صورت نبود برچسب ها می توانید آن را از فروشگاه تهران اینتکس تهیه کنید .

برچسب های تعمیراتی با پوشش دادن بخش سوراخ شده وان می توانند از خارج شدن باد جلوگیری کنند . با پنچر گیری عالی ، شما می توانید به مانند روز اول از وان بادی استفاده کنید . فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین فروشگاه وان بادی در ایران است که خدمات پس از فروش این محصولات را مانند تعمیرات و پنچر گیری وان بادی ارائه کرده است که در صورت نیاز می توانید وان را برای فروشگاه ارسال کنید تا نمایندگی ، تعمیرات وان شما را انجام دهد .

نوعخانگي
ظرفيت 45 ليتر
طول 91 سانتي متر
عرض 91 سانتي متر
ارتفاع 66 سانتي متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC مات طرح دار
جنس کف PVC دولايه بادی
پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل 
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 1.5 کيلوگرم
 داراي اشکال بازی سرخود
 دارای چند حلقه بازی بادی 
 مناسب سنين زير 5 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی کودک با طرح هندسی از نمونه وان های بادی کودک و بچگانه فروشگاه تهران اینتکس می باشد که با طراحی منحصر به فرد و دوست داشتنی ساخته شده است . وان های بادی محصولات بادی بسیار دوست داشتنی و کاربردی هستند که کودک می تواند با استفاده از آن در کنار استحمام به بازی و تفریح بپردازد . ابعاد عالی و استاندارد این وان بادی به شما اجازه خواهد داد تا از آن در داخل حمام استفاده نمایید . تنوع بالای وان های بادی موجب شده است تا بتوانید این محصولات را برای هر سنی خریداری کنید .

این محصول می تواند جنبه تشویقی برای کودکان داشته باشند تا آن هایی که از حمام رفتن می ترسند با داشتن چنین محصول زیبا و دوست داشتنی به حمام بروند . وان بادی فوق همچنین به دلیل ساختار بادی که دارد می تواند محلی ایمن را برای کودکان فراهم کند تا در صورت برخورد با زمین نیز آسیبی نبینند . در ادامه مطلب با نقد و بررسی کامل محصول ، شما را در خرید وان بادی کودک محبوب خود راهنمایی خواهیم کرد .

طراحی و تولید وان بادی

وان های بادی دارای تنوع بسیار بالایی بوده که والدین گرامی می توانند بر اساس سن و سلیقه ای که کودک دارد ، وان بادی محبوب آن ها را خریداری نمایند . این وان بادی به دلیل اشکال هندسی و ریاضی که در آن استفاده شده است با نام وان بادی کودک با طرح هندسی شناخته می شود . ساخت این محصول به صورت مربعی می باشد که بسیار مشابه به ساخت استخر های بادی کودک است . برخلاف بسیاری از استخر ها و وان های بادی ، این وان دارای کف بادی نیز می باشد .

طراحی بادی کف وان ، می تواند سطح ایمن تری را در اختیار کودکان قرار دهد تا در صورت برخورد با زمین هیچگونه آسیبی به آن ها وارد نشود . میله ای در طرفین وان بادی قرار گرفته است که از آن برخی اشکال هندسی آویزان شده است که کودک می تواند در هنگام استحمام سرگرم آن ها شود و بی قراری نکند . شرکت اینتکس با استفاده از رنگبندی های متنوع در ساخت این محصول سعی کرده است تا وانی بسیار جذاب و دوست داشتنی را برای کودک فراهم کند . در دیواره های کناری وان بادی نیز حلقه های پلاستیکی قرار گرفته است که کودک می تواند با آن ها نیز بازی کند .

جنس وان بادی

شرکت بزرگ اینتکس برای ساخت وان بادی کودک با طرح هندسی از جنس پی وی سی طرح چرم استفاده کرده است ، پی وی سی ها موادی بسیار با کیفیت و درجه یکی هستند که اغلب برای تولید وان ها و استخر های بادی ، همچنین سایر محصولات بادی از آن استفاده می شود زیرا این جنس از مواد غیر سمی و شیمیایی ساخته شده است که هیچگونه حساسیتی را برای پوست ایجاد نمی کند ، بنابراین کودکان که پوست حساس تری دارند در برخورد با این جنس آسیبی نخواهند دید . 

لازم به ذکر است که پی وی سی در رنگ ها و ضخامت مختلفی تولید شده اند که برای ساخت این وان بادی از پی وی سی رنگی طرح چرم استفاده شده است که ضخامت لایه های آن به 0.30 میلی متر می رسد . برای ساخت بخش کف وان بادی نیز از دولایه پی وی سی استفاده شده است تا به مراتب ضخامت این بخش افزایش یابد و بتواند به خوبی در برابر سایش مقاوم باشد . لازم به ذکر است که بخش میله وان نیز از همین جنس ساخته شده است .

راه اندازی و مراقبت

با توجه به اینکه وان بادی کودک با طرح هندسی محصولی بادی است ، نیاز است برای راه اندازی آن را باد کنید . ابعاد و حجم مخازن باد شونده این وان بادی چندان بزرگ نبوده و حتی شما می توانید با دهان نیز آن را باد کنید ، اما شما می توانید با خریداری پمپ باد دستی که قیمت ارزانی نیز دارند به راحتی و با سرعت بیشتری وان بادی را راه اندازی و استفاده کنید . استفاده از پمپ های باد برقی ممکن است به وان آسیب برساند زیرا قدرت بالایی دارند .

بهتر است از زیرانداز استفاده کنید و وان بادی را بر روی آن قرار دهید چرا که باقی ماندن اجسام تیز و یا زبر بودن زمین می تواند به محصول آسیب وارد کند . کف سرامیکی حمام آسیبی به وان وارد نخواهد کرد ، بنابراین اگر قصد استفاده از محصول در حیاط خانه دارید توصیه می کنیم که از زیرانداز استفاده نمایید . استفاده از وان بادی در محیط های باز و در معرض نور آفتاب بلامانع بوده و حتی می توانید برای پر کردن وان از آب گرم استفاده نمایید .

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...