وان بادی کودک با کف بادی

62633

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,320,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک با کف بادی از جدید ترین وان های بادی مخصوص سنین زیر 2 سال بوده که دارای طراحی و رنگبندی ملایم و ساده می باشد. این وان بادی دارای عمق کمی بوده و مقدار آب کمی را در خود جای می دهد. کف آن به شکل بادی و مواج طراحی شده تا هنگام نشستن درون آن فرزندان شما احساس راحتی داشته باشند. روی بدنه نیز دو جای مخصوص قرار دادن اشیای کوچک تعبیه شده است. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده و از دو رنگ ملایم در آن استفاده شده است. بدنه ای که در برابر دمای مختلف آب مقاوم بوده و حتی قابل استفاده در فضای باز نیز خواهد بود. این محصول وزن و حجم بسیار کمی داشته به همین دلیل به راحتی در هر محل مورد نظری قابل حمل و جا به جایی خواهد بود. این کالا توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی نیز در کمتری زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود.

 نوع خانگی
 طول 84 سانتی متر
 عرض 59 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 ظرفیت 18 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی 
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابل استفاده برای سنین زیر 2 سال
 دارای جای مخصوص بطری
 دارای کف رنگی
 قابل راه اندازی در کمترین زمان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

وان بادی کودک با کف بادی از سری وان های بادی زیبا و با کیفیت می باشد  که توسط برند اینتایم روانه بازار شده است و از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . این وان بادی برای کودکان زیر دو سال و مطابق با استاندارد های جهانی ساخته شده است . در این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی وان بادی کودک با کف بادی بپردازیم و شما را در خرید وان بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه باشید با بررسی این وان بادی زیبا ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به صورت کاملا استاندارد و مطابق با اندازه های جهانی می باشد زیرا تولید محصولات بادی برای کودکان زیر 3 سال باید دارای استانداردهای خاص خود باشد تا بهترین شرایط را برای کودک فراهم آورد و او را از خطرات احتمالی ایمن نگه دارد . در بخش کناری این وان بادی کودک از دو جای نگهدارنده برای نگهداری بطری استفاده شده است که کودک را از نگهداری وسایل خود به هنگام بازی راحت می کند . این محصول در رنگبندی زیبا و جذاب وجود دارد که در این پست یکی از پر فروش ترین رنگ ها را برای شما فراهم آورده ایم .

جنس بدنه :

جنس بدنه وان بادی کودک با کف بادی از پی وی سی طرح چرم می باشد که کیفیت و مقاومت آن در برابر فشار و ضربه مثال زدنی می باشد و از محبوبیت بالایی در میان هواداران محصولات بادی برخوردار است . همچنین در کف این محصول از پی وی سی دو لایه و بادی استفاده شده است تا علاوه بر بالا بردن مقاومت آن در برابر فشار و وزن بالا ، کودک به هنگام قرارگیری بر روی این محصول احساس راحتی کند و بدن وی در بهترین حالت قرار بگیرد تا به هنگام استفاده طولانی مدت دچار احساس درد و خستگی نشود .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد این وان بادی بنا بر استانداردهای جهانی می باشد که بهترین فضا را برای استفاده کودک زیر 2 سال شما فراهم می آورد . ابعاد این محصول به مشخصات ( طول : 84 سانتی متر ، عرض : 59 سانتی متر و ارتفاع : 25 سانتی متر ) می باشد که در دسته بندی وان های بادی ز فضای ایده آلی برخوردار است و نشان از کیفیت بالای ساخت آن دارد . یکی دیگر از ویژگی های کلیدی که در هنگام خرید محصولات بادی به خصوص وان های بادی باید به آن توجه شود ظرفیت آب می باشد که این محصول ظرفیت آبی بالغ بر 18 لیتر دارد و با توجه به مورد استفاده قرار گرفتن توسط کودکان زیر 2 سال ، قابل قبول می باشد . همچنین وزن این وان بادی برابر با 400 گرم می باشد که بسیار ناچیز است و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن توسط انواع پمپ های باد امکان پذیر می باشد . فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که محصول را به اندازه استاندارد باد کرده و از زیاد یا کم باد کردن آن خودداری نمایید زیرا طول عمر محصول را کاهش می دهد . همچنین از برخورد هر گونه اجسام تیز به این محصول باید خودداری شود زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند .

جمع بندی :

وان بادی کودک با کف بادی مناسبب برای کودکان زیر دو سال می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است . این محصول در رنگبندی زیبا و جذاب موجود می باشد که برای شما یکی از پر فروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم . جنس بدنه این وان بادی از پی وی سی طرح چرم می باشد که یکی از رایج ترین جنس های استفاده شده در تولید محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری آن می باشد . وان بادی کودک با کف بادی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...