وان بادی کودک بست وی

bestway 51113

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
240,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی نوزاد بست وی یک از سبک ترین وان های بادی مخصوص شستشو و تفریح آبی نوزادان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مات رنگی می باشد. محصولی که دارای دیواره های بادی بوده و از خارج شدن نوزاد یا کودک شما جلوگیری می کند. وان بادی نوزادان محصول شرکت bestway با رنگ آبی و کف باد شو زرد رنگ ، دارای دریچه هوای جداگانه ، مناسب برای استفاده شستشوی نوزادان در حمام منزل ، با قابلیت جمع شدن و باز و بسته شدن سریع ، کف نرم برای راحتی بیشتر نوزاد در داخل وان بادی ، همراه با یک عدد پمپ دستی رایگان و یک عدد برچسب تعمیر ، نوع جنس بدنه از پی وی سی ، ظرفیت آب کم ، با قیمت بسیار ارزان و مناسب در نمایندگی اینتکس تهران اینتکس مرکز فروش و فروشگاه اینترنتی وان بادی حمام نوزاد در کشور ، بهترین نمونه وانهای بادی نوزاد را از ما بخواهید.

 

 نوع خانگی، مسافرتی
 طول 79 سانتی متر
 عرض 51 سانتی متر
 ارتفاع 31 سانتی متر
 ظرفیت 20 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC مات رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابل استفاده برای سنین زیر 3 سال
 وزن بسته بندی: 800 گرم
 ساخت شرکت بست وی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی کودک بست وی یکی از بهترین و مناسب ترین وان های بادی برای کودکان کم سن و نوزادان است . از آنجا که وان بادی یکی از محصولات پر طرفدار بین مردم می باشد ، همواره خریداران به دنبال محصولی مناسب با توجه به متنوع بودن کالاها می گردند. در ادامه ی این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر ، شما عزیزان را برای خرید وان بادی مورد نظر راخنمایی کنیم تا با خیال راحت اقدام به خرید محصول کنید . پس با ما همراه باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت

با توجه به طراحی و آرگونومی ساخت این محصول ،باعث شده تا این محصول ، مناسب کودکان کم سن و حتی نوزادان باشد .امروزه والدین برای راحتی کودکان هنگام استحمام از وان بادی استفاده می کنند و همچنین کودکان نیز در این فاصله می توانند بازی کنند و لحظات با نشاط و با طراوتی را داشته باشند. با توجه با طراحی شیک و ساده برای مصارف خانگی و مسافرت کاربرد زیادی دارد . این وان از سه حلقه ی بادی بیضی شکل که محکم به هم پرس شده تشکیل شده است و در یک سمت دیواره ی صافی را به منظور تکیه گاه تعبیه دیده اند تا کودک بتواند با تکیه دادن بر آن از خستگی جلوگیری کند و همچنین به کمر کودک فشاری وارد نشود . طراحی این محصول و ایجاد یک فضای بسته می تواند مانع خوبی برای خروج کودک از وان بشود و از خطر آفرینی کودک به خوبی جلوگیری کند. وجود کفی بادی باعث نرم تر شدن کف وان شده و کودک در هنگام بازی اذیت نشده  و راحت تر خواهد بود. این محصول در رنگ های آبی و صورتی موجود است که با کفی زرد رنگ بادی ساخته شده و به راحتی می توان آنرا باز و جمع کرد  . با وجود پمپ دستی در کنار محصول می توانید با آن برای باد کردن وان اقدام کنید.

جنس بدنه و کیفیت

جنس  رویه این وان از pvc  طرح چرم و قسمت کناری نیز از همین جنس با رنگ مات ساخته شده است  . پی وی سی یکی از مواد با کیفیت و پرکاربرد برای تولید وان های بادی و محصولات بادی دیگر است و بسیاری از تولید کنندگان نیز از این مواد برای ساخت محصولات خود بهره  میبرند . چرا که کیفیت بالای محصول باعث طولانی تر شدن عمر آن خواهد شد و رضایت مشتری را به دنبال خواهد داشت. قسمت کفی بادی این وان نیز از دو لایه pvc تشکیل شده است که مقاومت وان را بیشتر کرده و وزن آب و کودک را به خوبی تحمل می کند . با این تعاریف بنیز شما عزیزان باید در حفظ و نگهداری وان بادی کوشا باشید چرا که این محصولات در برابر اشیاء نوک تیز و برنده و همچنین اجسام داغ بی دفاع خواهند بود. از پریدن و جامپینگ در وان خودداری کنید چرا که موجب آسیب رساندن به وان خواهد شد . اگرچه خواه یا ناخواه محصول سوراخ یا پاره شد نگران نباشید ، شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات که با اسم بسته ی تعمیرات توسط شرکت اینتکس تعبیه شده است به راحتی قسمت آسیب دیده را مرمت کنید .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

این وان در ابعاد (طول : 79 سانتی متر ، عرض : 51 سانتی متر و ارتفاع : 31 سانتی متر) ساخته شده است که از ابعاد استاندارد در طراحی وان های کودک و نوزاد تبعیت می کند که محیطی عالی را برای کودکان شما به ارمغان آورده است . ظرفیت وان بادی کودک بست وی  20 لیتر است و به راحتی و در زمان کم میتوان آنرا پر و تخلیه کرد . وزن کلی محصول در بسته بندی های شیک و کوچک اینتکس به 800 گرم می رسد که بسیار سبک خواهد و شما عزیزان می توانید این محصول را حمل و در سفر های کوتاه و بلند خود آنرا همراه داشته باشید و در هر شرایطی از وان بادی کودک خود بهره ببرید.

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این وان بسیار راحت است و شما عزیزان با استفاده از پمپ های دستی که به همراه محصول دریافت میکنید از طریق دریچه ی هوای تعبیه شده برای باد کردن اقدام کنید. بهتر است هنگام باد کردن ، وان را به طور کامل پهن کنید تا روند باد شدن سریع تر شود . قبل از راه اندازی بهتر است محل قرار گیری وان را مشخص کنید و محل را از اجسام تیز و داغ که امکان آسیب رساندن به وان را دارد پاک کنید تا خطرات احتمالی را کاهش دهید .پس از هر بار استفاده بهتر است وان را به طور کامل خشک کنید و بعد آنرا بسته بندی کنید تا وان بادی شما طول عمر بیشتری  داشته باشد.

سخن پایانی

همانطور که گفته شد و شما عزیزان مطالعه کردید ، وان های بادی در هر  ابعاد و  تنوع و بسته به رده ی سنی از محصولات پر طرفدار به حساب می آیند . به همین خاطر شرکت intex بزرگ ترین فروشگاه محصولات بادی ، انواع وان های بادی را در اختیار شما بزرگواران قرار داده است تا با کسب اطلاع از محصولات ، با اطمینان خاطر از کیفیت بالا و همچنین قیمت های مناسب و مقرون به صرفه اقدام به خرید محصول مورد نظر کنید.

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...