وان بادی کودک طرح حلزون عمق زیاد

intime k 2005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
540,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک طرح حلزون عمق زیاد یکی از وان های جدید و فو قالعاده زیبا از شرکت اینتایم می باشد که طراحی بسیار خوب و دوست داشتنی دارد که می تواند نظر شما را به سوی خود جلب کند. بدنه این وان در قسمت بیرونی سبز و در قسمت داخلی صورتی می باشد و بدنه آن مات است. قسمت لبه های آن نیز زرد رنگ می باشد. قسمت دم و سر حلزون نیز صورتی روشن می باشد. جنس بدنه این وان بادی از پی وی سی بسیار با کیفیت می باشد که ضخامت بالایی دارد و فشار وارده را به سادگی تحمل می کند. در صورت صدمه دیدن بدنه نیز می توانید آن را به سادگی با استفاده از بسته تعمیرات اینتکس بر طرف کنید. این وان بادی با ابعاد بسیار مناسبی که دارد می تواند برای استفاده کودکتان یکی از گزینه های کاملا مناسب باشد. عمق آن بیش از یک متر بوده و طول آن نیز در بیشترین قسمت ۱۶۰ سانتی متر می باشد. همچنین با توجه به بسته بندی کوچک آن می توانید وان را به سادگی حمل کرده و در شرایط مختلف مورد استفاده قرار دهید. 

 نوع خانگی
 قطر 160 سانتی متر
 ارتفاع 112 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 سنین مورد استفاده تا 3 سال
 جنس رویه  PVC براق
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپ
نوع پمپ-
ساک حمل
سایر ویژگی ها  قابلیت استفاده به عنوان استخر
 پرتابل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، پمپ باد

 

وان بادی کودک طرح حلزون عمق زیاد یکی دیگر از با کیفیت ترین و زیبا ترین وان های بادی می باشد که در سال های اخیر توسط برند محبوب و مطرح اینتایم روانه بازار های جهانی شده است و در همان ابتدای ورود به بازار با استقبال گسترده ای رو به رو شده است . این محصول دارای بدنه ای با کیفیت و مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد که از دوام بالایی برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این وان بادی کودک بپردازیم و شما را در خرید وان بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این مطلب با نقد و بررسی این محصول همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی وان بادی کودک طرح حلزون مطابق با استانداردهای تولید برای کودکان می باشد که نشان از کیفیت بالا و اطمینان خاطر مصرف کنندگان دارد . در بخش بیرونی این وان بادی از رنگ سبز و در بخش داخلی آن از رنگ صورتی با لبه های زرد رنگ استفاده شده است و زیبایی ویژه ای به این محصول داده است و آن را به یکی از محبوب ترین وان های بادی برای کودکان تبدیل کرده است . همچنین طرح حلزونی تعبیه شده در این وان بادی بر جذابیت های این محصول افزوده است و آن را به یکی از محبوب ترین محصولات بادی تبدیل کرده است .

جنس بدنه :

جنس بدنه این وان بادی از پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار  ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت کیفیت این محصول به طور کلی راحت می کند . همچنین در بخش کف این محصول از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که مقاومت آن را در برابر فشار و ضربه دو چندان کرده است . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول استحکام بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری قابل قبول آن می باشد .

ابعاد و وزن :

ابعاد وان بادی کودک طرح حلزون عمق زیاد به گونه ای می باشد که کودک به هنگام بازی درون این محصول از فضای ایده آلی برخوردار است . اندازه های این وان بادی به مشخصات ( قطر : 160 سانتی متر و ارتفاع : 112 سانتی متر ) می باشد که نشان از ارتفاع بلند و اندازه ی استاندارد رعایت شده در این محصول دارد . یکی دیگر از ویژگی های کلیدی که در هنگام خرید محصولات بادی باید به آن توجه شود وزن آن ها می باشد که در جا به جایی محصول نقش بسزایی دارد . وزن وان بادی کودک طرح حلزون به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 4 کیلو گرم می رسد که از همین رو می تواند گزینه مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این وان بادی به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر است . برای این کار کافیست خروجی باد پمپ را به محفظه ی باد تعبیه شده در وان بادی متصل کرده و باد را به درون این محصول هدایت کنید تا شکل کلی را به خود بگیرد . همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که محصول را به اندازه استاندارد باد کرده و از زیاد یا کم باد کردن آن خودداری نمایید زیرا در این صورت کارایی لازم را نمی توانید از محصول مشاهده نمایید . یکی دیگر از نکات کلیدی در نگهداری محصولات بادی این است که از برخورد هر گونه اجسام تیز به آن ها خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر این اجسام بی دفاع می باشند . همچنین از جامپینگ در این وان بادی خودداری نمایید زیرا در این صورت و در صورت انجام این عمل در طولانی مدت طول عمر محصول کاهش می یابد .

جمع بندی :

وان بادی کودک طرح حلزون عمق زیاد از جنس پی وی سی می باشد که از کیفیت و استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و توسط برند اینتایم روانه بازار های جهانی شده است و همچنین برای بالاتر بردن کیفیت این وان بادی در قسمت کف آن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است . رنگبندی زیبا و ساختار سه لایه از دلایل اساسی در محبوبیت این وان بادی می باشد . وان بادی کودک طرح حلزون عمق زیاد  با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...