وان بادی کودک طرح ستاره اینتکس

intex 89032

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک طرح ستاره اینتکس یکی از مهیج ترین و جذاب ترین محصولاتی است که به تازگی تولید و عرضه شده است. این کالا با بهره گیری از ظاهری استوانه ای به گونه ای تولید شده است که انعطاف پذیری بالایی را هم داراست و به همین صورت می توانید شما در صورتی که دوست داشتید تا ارتفاع ان را کم کنید هم ، به سادگی بدنه اصلی ان را تا زده و از ارتفاع ان بکاهید. بدنه این محصول نیز دارای طرح های دایره و ستاره است که باعث زیبایی بیشتر این محصول در کنار رنگ ابی و مشکی ان دارد .

بدنه این محصول نیز ساخته شده از نوع PVC دو لایه است که بسیار با کیفیت خواهد بود. هم چنین پایه های این کالا را هم فایبرگلاس تشکیل داده است که ان هم مقاومت خوبی دارد. البته باید گفت که این محصول برای کودکان و خردسالان مناسب بوده و در مدت زمان بسیار کوتاهی می توانید ان را راه اندازی نمایید که از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. این محصول را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید .

راهنمای خرید وان بادی کودک طرح ستاره اینتکس

شما خریداران گرامی نیاز است که قبل از خرید وان بادی خود به رده سنی محصولات توجه داشته باشید . شرکت های بزرگ تولید کننده محصولات بادی همواره رده سنی محصولات تولید شده را مشخص کرده اند تا بتوانید بهتر تصمیم گرفته و خرید خود را انجام دهید . به عنوان مثال وان بادی کودک طرح ستاره اینتکس برای سنین 3 تا 8 سال در نظر گرفته شده است که برای استفاده سنین پایین تر بهتر است که وان را کوتاه تر کنید ، زیرا این وان قابلیت تغییر عمق دارد .

همچنین شما می توانید با استفاده از حلقه بادی که به صورت گردنی استفاده می شود ، از فرو رفتن سر کودک به داخل آب جلوگیری کنید . همچنین در خرید های خود به موارد دیگری همچون برند تولیدی و البته ابعاد ، وزن و حجم بسته بندی نیز توجه داشته باشید . تنوع در رنگبندی و مدل ها موجب شده است تا بهتر بتوانید مدل مورد نظر فرزند خود را خریداری کنید . وان بادی کودک طرح ستاره اینتکس با توجه به داشتن پایه استحکام بالایی دارد . 

برند تولیدی وان بادی کودک طرح ستاره اینتکس

تولید کننده وان بادی کودک طرح ستاره اینتکس همانطور که در نام محصول ذکر شده است ، شرکت اینتکس می باشد . به طور حتم در جستجو های خود در میان محصولات بادی ، نام برند اینتکس را مشاهده کرده اید ، اینتکس بزرگترین کمپانی فعال در زمینه تولید و فروش محصولات بادی در دنیا می باشد که محصولاتی بسیار با کیفیت را در تنوع بسیار زیاد تولید کرده است که وان های بادی یکی از دسته بندی های آن است . با توجه به کیفیت بالای این برند توصیه می کنیم که حتما از محصولات آن استفاده کرده و در خرید های خود شک و تردیدی نداشته باشید .

تعمیرات وان بادی کودک طرح ستاره اینتکس

در بخش نقد و بررسی به شما عزیزان گفته خواهد شد که چگونه از وان بادی کودک طرح ستاره اینتکس خود استفاده و از آن نگهداری کنید . در صورت آسیب دیدن وان بادی کودک ، این قابلیت وجود دارد که محصول بادی خود را تعمیر کنید ، اما بایستی توجه داشته باشید که نباید این آسیب دیدگی بسیار زیاد باشد و به صورت یک پارگی وسیع باشد ، البته این نوع آسیب دیدگی بسیار کم اتفاق می افتد و اغلب آسیب ها به صورت سوراخ های ریز و درشتی هستند که به سادگی می توانید آن را تعمیر کنید . 

شرکت اینتکس برای تعمیرات محصولات بادی خود برچسب هایی را با عنوان بسته تعمیرات ارائه کرده است که می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی بخش آسیب دیده را ترمیم کرده و وان بادی خود را پنچرگیری کنید و از آن به مانند روز اول استفاده نمایید . در کنار محصول این برچسب وجود دارد که البته می توانید به صورت مجزا آن ها را از فروشگاه اینتکس نیز تهیه کنید . شما می توانید حتی برای تعمیر کردن محصول بادی خود ، محصول را به فروشگاه تحویل دهید تا فروشگاه تعمیرات شما را انجام دهد . بدین ترتیب شما می توانید از خدمات پس از فروش فروشگاه تهران اینتکس نیز برخوردار شوید .

نوع خانگی
 قطر 75 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 سازنده اینتکس
 جنس رویه PVC دو لایه
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 جنس کف PVC دو لایه
 سنین مورد استفاده 3-8 سال
 پمپخیر
نوع پمپ-
ساک حملخیر
سایر ویژگی ها عمق زیاد
 لبه بادی و بدنه معمولی
اقلام بسته بندیبدنه اصلی استخر؛ پایه ها

 

وان بادی کودک طرح ستاره اینتکس از نمونه وان های بسیار دوست داشتنی و با قابلیت های متفاوتی است که می توانی از آن برای بازی ها و همچنین استحمام کودکان استفاده کنید . از ویژگی های بسیار عالی وان های بادی می توان به راحتی در راه اندازی و استفاده از آن ها اشاره کرد که به سادگی می توانید اینکار را انجام دهید . البته تفاوت های دیگری نیز در از نظر ساختاری در این محصول نسبت به وان های بادی دیگر وجود دارد که در بخش طراحی و بخش های دیگر به آن اشاره خواهیم کرد . از مهم ترین خصوصیات وان بادی کودک طرح ستاره اینتکس می توان به عمق نسبتا زیاد آن اشاره کرد که می توانید بر اساس سلیقه و علاقه کودک آن را تغییر دهید .

طراحی وان بادی کودک طرح ستاره اینتکس

تصاویری از وان بادی کودک طرح ستاره اینتکس در بالا مشاهده می کنید که یکی از آن ها ارتفاع کمی داشته و دیگری ارتفاع نسبتا زیاد تری را دارد . توجه داشته باشید که وان بادی کودک طرح ستاره اینتکس دارای لبه بادی نسبتا نازک تری در مقایسه با دیگر وان های بادی می باشد که به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید با تا کردن وان بادی عمق آن را تغییر دهید . بنابراین اگر توجه داشته باید ، وان کوچک تر دیواره های تا شده ای دارد که عمق آن را نصف کرده است . این وان بادی دارای فریم بوده که در واقع همان پایه هایی است که در بخش زیرین وان قابل مشاهده است که در متداد وان تا بالا این پایه ها کشیده شده است .

وجود پایه ها ضخامت بدنه را جبران کرده و استحکام بالایی را به دیواره ها داده است تا وان بهتر بتواند وزن آب را تحمل کند . در صورتی که تمامی وان را باز کرده اید ، می توانید برای شناور ماندن کودک ، حتی از حلقه بادی گردنی استفاده کنید که در کنار محصول قرار داده شده است ، شما می توانید آن را دور گردن کودک بسته و باعث شناوری آن ها و جلوگیری از فرو رفتن سر آن ها به داخل آب شوید . 

جنس وان بادی کودک طرح ستاره اینتکس

با توجه به اینکه طراحی وان بادی کودک طرح ستاره اینتکس با دیگر وان ها تفاوت دارد ، اما بدنه آن مشابه به بدنه سایر وان های بادی بوده و از لایه های ضخیم pvc ساخته شده است ، پی وی سی ها موادی انعطاف پذیر و مقاوم در برابر رطوبت ، فشار و وزن آب بوده و در برابر دماهای مختلف آب نیز مقاوم هستند ، حساسیت پوستی برای بدن ایجاد نمی کنند و همچنین قابلیت تعمیر دارند .

و البته تنها تفاوت این محصول وجود پایه های مقاومی است که از فایبرگلاس ساخته شده است ، فایبرگلاس به عبارتی کامپوزیت های پلیمری هستند که دوام بسیار بالایی را داشته و البته بسیار سبک و ضد آب هستند . به همین جهت نیز وجود پایه در وان بادی کودک طرح ستاره اینتکس وزنی را به آن اضافه نکرده است و می تواند استحکام عالی را به وان بادی ببخشد . 

راه اندازی وان بادی کودک طرح ستاره اینتکس

برای راه اندازی نیاز است تا بدنه بادی وان را توسط باد راه اندازی کنید که شاید نیازی حتی به پمپ های باد نداشته باشید ، زیرا ظرفیت مخزن آن کوچک است ، پس از آن تنها با پر کردن وان با آب ، شاهد راه اندازی محصول بوده و کودکان می توانند بدون هیچ مشکلی از وان استفاده کنند . بهتر است که شما در کنار کودکان باشید و در هنگام بازی آن ها ، آن ها را تماشا کنید تا خطری آن ها را تهدید نکند .  شما می توانید داخل وان بادی از توپ های رنگی استفاده کنید و محیط را زیبا تر و دلنشین تر کنید .

مراقبت و نگهداری وان بادی کودک طرح ستاره اینتکس

توصیه هایی که برای نگهداری و مراقبت از وان بادی کودک طرح ستاره اینتکس مطرح است ، عبارت است از اینکه در صورت استفاده از وان بادی در محیط های بیرون از خانه ، توصیه می شود از زیرانداز استفاده کنید . برخورد هر گونه شئ برنده به بدنه می تواند موجب آسیب دیدن وان بادی شود . بایستی عمق وان را در نظر داشته باشید و نسبت به سن کودک خود وان را با آب پر کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...