وان بادی کودک طرح فیل

bestway 51125

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
680,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک طرح فیل محصول سال 2015 بست وی می باشد که بدنه ی آن از جنس پی وی سی سه لایه ساخته شده است که مقاومت وان را بالا برده و در هنگام استفاده حس لذت بخشی به کودک شما دست خواهد داد . رنگ شاد این محصول باعث این شده است تا توجه کودکان را جلب کند .

 نوعخانگي
سازنده بست وی
طول 89 سانتي متر
عرض 61 سانتي متر
ارتفاع 58 سانتي متر
جنس رويه PVC
جنس بخش کناري PVC 
ضخامت بدنه0.25 میلی متر
پمپ  
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها مناسب سنين زیر یک سال
عمق زیاد
اقلام همراهبرچسب تعميرات، راهنما استفاده

 

وان بادی کودک طرح فیل یکی از جذاب ترین وان های بادی می  باشد که توسط برند محبوب و پر طرفدار بست وی روانه بازار های جهانی شده است و از محبوبیت بالایی در میان کودکان برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید وان بادی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه با نقد و بررسی وان بادی کودک طرح فیل همراه ما باشید تا شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این وان بادی به گونه ای می باشد که دیواره های بلند و کف بادی آن بهترین حالت را برای استفاده کودک فراهم آورده تا احساس لذت بخشی را در هنگام بازی با این وان بادی تجربه کند . طراحی این محصول به صورت سه لایه و دارای استانداردهای جهانی می باشد که خیال شما را از بابت کیفیت این محصول به طور کلی راحت می کند . همچنین ضخامت لایه های استفاده در این وان بادی 0.25 میلی متر می باشد که در دسته بندی محصولات بادی کودک از ضخامت ایده آلی برخوردار است و نشان از کیفیت و مقاومت بالای آن در برابر فشار و ضربه دارد .

جنس بدنه :

جنس بدنه وان بادی کودک طرح فیل از پی وی سی می باشد که مقاومت و کیفیت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و خیال شما را از بابت کیفیت این محصول راحت می کند . همچنین برای بالا بردن مقاومت آن در قسمت کف وان بادی از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که مقاومت این قسمت را بیش از پیش افزایش داده است . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در محصولات بادی کودک می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالای آن در برابر فشار و ضربه و همچنین نرمی و  انعطاف پذیری می باشد که این جنس را به یکی از رایج ترین جنس های بازار محصولات بادی تبدیل کرده است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد وان بادی کودک طرح فیل به مشخصات ( طول : 89 سانتی متر ، عرض : 61 سانتی متر و ارتفاع : 58 سانتی متر ) می باشد کهفضای ایده آل و مناسبی را برای استفاده شما فراهم می آورد و می تواند به خوبی مورد استفاده کودک قرار بگیرد . ای دیگر ویژگی های کلیدی این محصول می توان به وزن 1 کیلو گرمی  آن اشاره کرد که حمل و نقل را برای این محصول بیش از پیش راحت کرده و آن را به بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان تبدیل کرده است . یکی دیگر از ویژگی هایی که در هنگام خرید محصولات بادی به خصوص وان های بادی باید به آن توجه شود ظرفیت آب آن ها می باشد که تاثیر بسزایی در تصمیم گیری شما دارد ، ظرفیت آب این محصول برابر با 25 لیتر می باشد که نشان از فضای ایده آل آن برای کودک دارد .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول توسط تمامی پمپ های باد و در کوتاه ترین زمان ممکن نیز امکان پذیر می باشد . فقط باید توجه داشته باشید که محصول را به اندازه استاندارد باد کرده و از زیاد و یا کم باد کردن آن خودداری نمایید زیرا در این صورت طول عمر محصول کاهش می یابد . همچنین از برخورد اجسام تیز به محصولات بادی نیز باید خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند .

جمع بندی :

وان بادی کودک طرح فیل مناسبب برای کودکان زیر دو سال می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است . این محصول در رنگبندی زیبا و جذاب موجود می باشد که برای شما یکی از پر فروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم . جنس بدنه این وان بادی از پی وی سی طرح چرم می باشد که یکی از رایج ترین جنس های استفاده شده در تولید محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری آن می باشد . وان بادی کودک طرح فیل با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...