وان بادی کودک کم عمق

intex 80032

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,120,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک کم عمق از محصولات بسیار زیبای شرکت اینتکس بوده که مناسب حمام کردن کودکان زیر سه سال می باشد. شما با خرید این وان بیضی شکل زیبا به آسانی می توانید فرزند دلبنتان را به یک حمام دلپذیر و حتی یک استخر خصوصی دعوت کنید. همیشه پدر و مادران سعی می کنند محصولاتی را که برای فرزندشان خریداری می کنند، جنس و کیفیت بالایی را داشته باشد زیرا کودکان در هین بازی و تفریح به آسانی به محصولات بی کیفیت صدمه وارد می کنند و دیگر آن محصول غیر قابل استفاده می شود. به همین منظور جنس بدنه این محصول از pvc  بوده که دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی است و شما می توانید فرزند خود را بدون هیچ نگرانی فرزند خود را به یک استخر و حمام دعوت کنید و با یک تیر دو نشان بزنید. همچنین کف این محصول به طوری امواج دار ساخته شده تا فرزند شما با ساعت ها استفاده از این محصول، به هیچ وجه خسته نشود. شما می توانید این محصول را با پمپ دستی و یا برقی راه اندازی کرده تا کودکتان از آن استفاده کند. شما هم اکنون می توانید این محصول را از نمایندگی اینتکس ایران سفارش و خریداری کنید.

 نوعخانگي، سفري
ظرفيت 102 ليتر
طول 166 سانتي متر
عرض 100 سانتي متر
ارتفاع 29 سانتي متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC مات ساده
جنس کف PVC دولايه بادی
پمپ 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 1.5 کيلوگرم
 قابلیت استفاده بر روی آب
مناسب سنين زير 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی کودک کم عمق

وان بادی کودک کم عمق از محصولات آبی شرکت اینتکس بوده که برای کودکان زیر سه سال طراحی و ساخته شده است. ما در این مطلب قصد داریم تا تجربه های متخصص هایمان را برای شما توضیح داده و به بررسی دقیق این محصول پرداخته و مزایا و معایب این محصول را برای شما شرح دهیم تا با هزینه ای که می خواهید بپردازید بهترین محصول را خریداری کنید. پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول طراحی بیضی شکلی را داشته و به همین منظور تمام بدن فرزندتان داخل آب میرود تا به آسانی فرزند خود را شستشو و حمام کنید. این محصول به رنگ آبی سفید بوده و به همین منظور بسیار طراحی شکیب و زیبایی را دارا است. کف این محصول ب صورت امواجی طراحی شده است تا بدن فرزند شما از استفاده این محصول خسته نشود. قابل ذکر است که با طراحی زیبای و خاصی که این محصول داراست، شما با خرید این محصول به غیر داشتن یک وان برای فرزندتان، یک استخر خصوصی نیز خریداری کرده اید.

جنس بدنه

همیشه فرزندان در هین بازی و تفریح به مواظبت از محصولاتشان توجه نمی کنند و فقط در آن زمان تمرکزشان بر روی تفریح کردن و لذت بردن از بازیشان است. به همین منظور اکثر پدر و مادر ها محصولاتی را که خریداری می کنند جنس های خوبی را داشته تا فرزندشان در هین بازی به آن محصول صدمه ای نتواند وارد کند. جنس بدنه این محصول از pvc مقاوم بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در هین بازی و تفریح فرزندتان دارد.

ابعاد و وزن

ابعاد و ظرفیت آب و وزن این محصول به این ترتیب می باشد: طول : 166 سانتی متر، عرض : 100 سانتی متر، ارتفاع : 29 سانتی متر، ظرفیت آب : 102 لیتر، و در نهایت وزن این محصول 1.5 کیلو گرم می باشد و شما به آسانی می توانید این محصول را حمل و یا جا به جا کنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما نیاز به یک پمپ دستی و یا برقی دارید تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده و به آسانی آن را باد و راه اندازی کنید تا کودک شما از آن استفاده کرده و لذت ببرد. همچنین برای جمع کردن این محصول شما می توانید از طریق همان محفظه اقدام به خالی کردن این استخر کرده و آن را جمع کنید. اما در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که وسایل تیز را از این محصول دور نگه داشته تا بدنه این محصول صدمه ای نبیند و یا پارگی در آن ایجاد نشود. اما اگر در هر صورتی مشکلی و یا صدمه ای برای این محصول بوجود آمد شما می توانید آن را با برچسب تعمرات تعمیر کنید.

جمع بندی

وان بادی کودک کم عمق یکی از محصولات زیبای کودکان زیر سه سال بوده و که با طراحی و رنگ زیبایی که دارد ، طرفداران و مشتری های زیادی را جذب خود کرده است. جنس بدنه این محصول از Pvc بوده و دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران ( همین صفحه ) اقدام به سفارش محصول کرده و در اسرع وقت آن را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...