وان بادی کوچک

038

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
960,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کوچک یک نفره روکش دار کودک که محصولی در خانواده وان های روکش دار محسوب می شود. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم تک رنگ بوده و از ارتفاع بسیار مناسبی برای نگهداری آب بهره می برد. همچنین این وان دارای روکش زیپدار برای جلوگیری از ورود هوا بوده و از یک تکیه گاه بادی نیز برخوردار است. این وان قابل استفاده برای کودکان و نوجوانان زیر 12 سال بوده و به دلیل داشتن وزن مناسب در هر مکانی قابل حمل خواهد بود.

وان بادی کوچک برای استفاده کودکان تا سنین 1 تا 12 سال ، در ابعاد طول : 91 سانتی متر ، عرض 66 سانتی متر و ارتفاع 22 سانتی متر ، کف این وان بادی به صورت تشک باد شده و در رنگهای مختلف تولید شده است ، همراه با یک عدد پمپ جهت باد کردن وان ، و برچسب تعمیرات ، از این وان بادی برای استفاده در حمام ، حیاط ، و داخل اتاق کودک میتوان استفاده کرد. ، جنس وان بادی از پی وی سی میباشد. این وان بادی با ابعاد مناسب می تواند مورد استفاده برای افراد مختلفی در منزل باشد. بسیار زیباست و خیلی شیک به نظر می رسد. با استفاده از جیب کناره آن می توانید لوازم ضروری خود را در حمام نیز به همراه داشته باشید. این وان بادی کیفیت فوق العاده ای دارد و همین مورد سبب شده تا طول عمر بسیار بالایی داشته باشد. به علاوه بسیار سبک است و قابلیت حمل بالایی دارد. برای خرید این محصول با به همراه داشت کد محصول با تهران اینتکس تماس بگیرید.

 نوعخانگی
 طول 91 سانتی متر
 عرض 66 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 ظرفیت 150 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابل استفاده برای نوجوانان
 ساخت شرکت اینتایم
 دارای روکش
 دارای تکیه گاه بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

وان بادی کوچک یکی دیگر از محصولات باد کیفیت می باشد که توسط برند اینتایم روانه بازار های جهانی شده است و دارای طراحی منحصربفرد و زیبایی می باشد و از امکانات ایده آلی برخوردار است . این وان بادی دارای بدنه ای مقاوم . با کیفیت می باشد که عملکرد فوق العاده ای را در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی وان بادی بپردازیم و شما را در خرید وان بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید با تحلیل و نقد و بررسی وان بادی کوچک .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که برای کودکان زیر 12 سال می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و محیطی ایده آل را برای استفاده آن ها فراهم آورد . ساختار این وان بادی به صورت سه لایه می باشد که کیفیت آن را دو چندان کرده است و با خیالی راحت می توانید به استفاده از این وان بادی در محیط های مختلف نظیر فضای باز و یا در استخر های خانگی بپردازید و روز شادی را برای کودکان خود فراهم آورید . همچنین در طرفین این محصول از جیب هایی برای نگهداری اجسام و وسایل استفاده شده است که کودک را از شر نگهداری اسباب بازی و یا وسایل خود راحت می کند . همچنین در ورودی این وان بادی از روکش استفاده شده است که آن را به وان بادی منحصربفردی تبدیل کرده است و زیبایی ویژه ای را به آن داده است که به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب کند . 

جنس بدنه :

جنس بدنه این وان بادی از پی وی سی می باشد که از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت کیفیت و طول عمر این محصول به طور کلی راحت می کند . همچنین برای بالا تر بردن کیفیت این محصول در بخش زیرین آن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که کیفیت و مقاومت آن را دو چندان کرده است . همچنین بخش کف این محصول به صورت بادی می باشد که یکی از نکات برتری این محصول به حساب می آید و باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت ، کودک دچار احساس خستگی نشود و روزی زیبا را در وان بادی به همراه اسباب بازی هایش سپری کند .

ابعاد و وزن :

ابعاد این محصول در اندازه ای کوچک تر نسبت به سایر وان های بادی طراحی شده است و ایده آل برای استفاده کودکان زیر 12 سال می باشد . ابعاد وان بادی کوچک به مشخصات ( طول : 91 سانتی متر ، عرض : 66 سانتی متر و ارتفاع : 22 سانتی متر ) می باشد و برای کودکان می تواند فضایی دلنشین را فراهم آورد . همچنین به علت فضای کوچک و ایده آل می تواند مورد استفاده در محیط هایی با فضای کوچک نظیر حمام مورد استفاده قرار بگیرد . از دیگر ویژگی های کلیدی در وان های بادی می توان به وزن آن ها اشاره کرد که تاثیر بسزایی در حمل و نقل محصول دارد ، وزن این وان بادی به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 2 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند گزینه مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید.

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی وان بادی کوچک در کوتاه ترین زمان ممکن و توسط ابتدایی ترین پمپ های باد نیز امکان پذیر است . فقط باید توجه داشته باشید که محصول را به اندازه استاندارد باد کرده و از زیاد یا کم باد کردن آن خودداری نمایید زیرا در این صورت به محصول فشار وارد شده و طول عمر محصول کاهش پیدا می کند . همچنین از برخورد اجسام تیز به این محصول باید خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند ، البته برای این مشکل نیز ما چاره ای اندیشیده ایم و به همراه این محصول برای شما برچسب تعمییرات را نیز ارسال می کنیم که در هر زمان و مکان میتوانید اقدام به رفع مشکل کرده و روز زیبای خود را بدون دغدغه سپری کنید .

جمع بندی :

وان بادی کوچک یکی از وان های بادی کوچک و با کیفیت می باشد که توسط کمپانی اینتایم روانه بازار شده است و از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . این وان بادی از جنس پی وی سی می باشد که در کف آن برای بالاتر بردن کیفیت از پی وی سی دولایه استفاده شده است . وان بادی کوچک با برترین کیفیت وقیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...