وان بادی گرد با عمق زیاد خاکستری

intime YT-207

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی خاکستری با عمق زیاد اینتایم از محصولات ۲۰۱۶ این شرکت می باشد که دارای بدنه ۵ تکه بوده و یک دریچه تخلیه هوا و یک دریچه تخلیه آب دارد. این وان از برترین کالا های تولید شده توسط شرکت چینی اینتایم بوده و لایه های اصلی بدنه آن ضخامت بالایی دارند که به طول عمر بیشتر این وان کمک می کند. بدنه این وان کاملا نرم و دوست داشتنی بوده که کودک در استفاده از حس بسیار خوبی خواهد داشت. ساخته شده از جنس PVC درجه یک، به همراه برچسب تعمیرات با مهلت تست کلا

نوع خانگی
 قطر 106 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 سنین مورد استفاده تا 3 سال
 جنس رویه PVC دو لایه
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپ
نوع پمپ پمپ پدالی مخصوص
ساک حمل
سایر ویژگی ها  قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
  وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، پمپ باد

 

وان بادی گرد با عمق زیاد خاکستری

وان بادی گرد اینتایم از سری وان های بادی گرد و پر عمق شرکت اینتایم بوده که از طراحی متفاوتی بهره مند است. در واقع این نوع وان های بادی در میان جدیدترین ها قرار گرفته که بر خلاف چهره خود می تواند برای بسیاری از سنین مورد استفاده قرار گیرد. این نوع وان ها علاوه بر استفاده در حمام در فضای باز نیز قابل استفاده خواهد بود. عمق زیاد آن باعث می شود تا بسیاری از نقاط بدن مصرف کننده را پوشش دهد. این وان ها در طرح ها و رنگ های دیگری نیز تولید شده که علاوه بر استحمام می تواند برای تفریحات آبی نیز مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه به بررسی کامل تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این وان به صورت گرد بوده که از بدنه ای لایه لایه ای یا طبقه ای بهره می برد. این وان دارای کف ساده دو لایه می باشد. تمام قسمت های این بدنه توسط یک دریچه باد راه اندازی شده و برای پر و همچنین تخلیه کردن آب این وان یک دریچه مخصوص آب برای روی آن تعبیه شده است. یکی دیگر از ویژگی های طراحی این وان می توان به جمع کردن آن در حجم بسیار کم اشاره نمود. زیرا وقتی این بدنه وان را جمع می کنید حجم بسیار کمی به دلیل انعطاف بالای بدنه به خود گرفته و به راحتی در هر مکانی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود. طراحی روی بدنه این محصول نیز از دیگر ویژگی های طراحی بدنه برای زیبا جلوه دادن این محصول می باشد.

ابعاد و ظرفیت آب

ابعاد این وان برابر (قطر: 106 سانتی متر ، ارتفاع: 75 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده بزرگسالان و نوجوانان خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع آن تا بالاترین نقطه بدنه می باشد. البته بحث ارتفاع با عمق کمی تفاوت دارد. عمق مفید این وان بادی حدود 65 سانتی متر بوده که 90 درصد قسمت داخل این محصول را شامل می شود. یعنی برای ریختن آب در درون این وان باید برابر با مقدار عمق این کالا صورت گیرد تا هنگام استفاده از این وان آب لبریز نشود. اما ظرفیت آب این محصول حدود 150 لیتر بوده که ظرفیت آبی قابل قبول نسبت به ابعاد این کالا خواهد بود.

جنس بدنه

جنس بدنه وان بادی گرد از نوع پلاستیک PVC ضخیم با رویه تمام طرح چرم می باشد. بدنه ای با کیفیت و مقاوم در برابر دمای مختلف آب و همچنین شرایط جوی مختلف که امکان استفاده در هر مکانی را به مصرف کننده می دهد. این بدنه دو لایه بوده که لایه داخلی آن طرحی ساده و یک رنگ داشته و لایه بیرونی نیز از طراحی زیبا برخوردار است. این جنس بدنه می تواند هنگام جمع کردن در حد زیادی تا شده و جایگیری کمی را داشته باشد. همچنین وزن سبک 4 کیلوگرمی آن هم در حمل آسوده آن موثر خواهد بود. یکی از ویژگی های خوب این نوع جنس بدنه همانند همنوعان خود قابیلیت تعمیر 100 درصدی آن در زمان آسیب دیدن خواهد بود. تعمیر این محصولات در مرتبه اول اگر آسیبی ساده به آنها وارد شده باشد توسط برچسب تعمیرات خود صورت می گیرد در غیر اینصورت به وسیله برچسب و چسب تعمیرات مخصوص شرکت اینتکس این عمل با اطمینان بالا و تضمین شده انجام می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا کافیست ابتدا این محصول را در جایی مطمئن و صاف قرار داده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در انتها شروع به باد زدن کنید. باد زدن این کالا را باید تا زمانی دادامه دهید که شکل کامل را به خود گرفته و زیاد سفت نشود زیرا به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهد دید. برای خالی کردن باد بدنه کافیست به صورت دستی و یا پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد. همانطور که در سایر محصولات نیز اشاره کردیم بهترین راه های مراقبت و نگهداری از وان های بادی جلوگیری از برخورد اشیای تیز و داغ به بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه پرش و جامپینگ روی آن می باشد. علاوه بر این محل و نحوه راه اندازی و چگونگی استفاده از این وان هم می تواند در مراقبت و نگهداری از آن موثر باشد.

جمع بندی

وان بادی گرد خاکستری اینتایم از سری وان های بادی با طراحی متفاوت و سبک بوده که قابل استفاده در هر مکان خواهد بود. وانی که می تواند به عنوان وسیله تفریحی آبی هم مورد استفاده قرار گیرد. این کالا با داشتن کیفیت و قیمت مناسب تا کنون فروش مناسبی داشته که با 48 ساعت مهلت تست توسط شرکت اینتکس عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...