وان بادی گرد کودک با طرح آکواریم

bestway 51029

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی گرد کودک با طرح آکواریم یکی از جدید ترین وان های بادی مخصوص سنین بالای 3 سال بوده که برای استحمام و همچنین تفریحات آبی طراحی شده است. کالایی با ارگونومی گرد و سه لایه که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم و شفاف می باشد. بدنه ای با کیفیت خوب که در برابر دمای مختلف آب نیز مقاوم می باشد. این محصول از ابعاد بزرگ و ظرفیت آب بالایی برخوردار بوده که قابل استفاده به عنوان استخر توپ نیز خواهد بود. طراحی صورت گرفته بر روی دیواره این محصول نیز در زیبایی آن تاثیر گذار بوده است. کف این وان بادی از نوع دو لایه و ساده بوده و از دریچه تخلیه آب برخوردار است. از دیگر ویژگی های این وان بادی می توان به داشتن وزن مناسب و انعطاف بالای آن برای تا شدن بیشتر اشاره نمود.

 نوع خانگی
 قطر 196 سانتی متر
 ارتفاع 53 سانتی متر
 وزن 5 کیلوگرم
 ظرفیت 400 لیتر
 جنس رویه PVC شفاف رنگی
 جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه ساده
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای دریچه تخلیه آب
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

وان بادی گرد کودک با طرح آکواریم

وان بادی گرد کودک با طرح آکواریم یکی از زیبا ترین تولیدات شرکت بست وی بوده که به تازگی روانه بازار گردیده است. این محصول ساختاری سه لایه داشت و طرح ان برگرفته از ماهی های دریایی می باشد که این محصول را بسیار چشم نواز کرده است. در ادامه قصد داریم بیشتر در رابطه با این محصول صحبت کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

ارگونومی ساخت این وان گرد بوده و ساختاری سه لایه و سه طبقه دارد. اگر بخواهیم به جزئیات بیشتری از این محصول بپردازیم باید در نگاه اول عنوان کرد که این محصول مانند سه حلقه گرد روی هم قرار کرفته تولید شده است. رویه این محصول یک لایه ابی رنگ وجود دارد که بقیه نقاط ان را ندارند. به طور کلی این محصول شفاف بوده که دارای طرح های مختلفی است. بر روی این وان تصاویر موج های اب کوچک و درشت در کنار انواع حیوانات و گیاهان دریایی نظیر ماهی های چند رنگ، خرچنگ نارنجی رنگ ، عروس دریایی صورتی ، ستاره دریایی زرد رنگ و انواع گیاهان و گل های آبی ، زرد ، بنفش و صورتی به چشم می خورد. تمامی این موارد باعث شده تا از نظر طراحی بسیار چشم نواز شده و نظر هر کودکی را به خودش جلب کند. موارد گفته شده بالا در رابطه با لایه بیرونی این محصول بوده و لایه داخلی ان به صورت یکدست شفاف و بی رنگ می باشد. هم چنین که این محصول نیز سبز رنگ است که با بقیه نقاط متفاوت بوده و بسیار به چشم می اید. این محصول را علاوه بر این که می توان به عنوان وان استفاده کرد ، می توان به عنوان استخر توپ هم استفاده کرده و لحظات شادی را برای کودک خود خلق کنید. این محصول دارای دریچه تخلیه اب نیز می باشد که جزو مزایای ان به حساب می اید.

جنس بدنه

یکی از نکات مهم دیگری که باید به ان توجه کرد در هنگام خرید جنس یک محصول است. جنس یک محصول بادی بسیار مهم است زیرا نباید به راحتی اسیب ببیند. رویه این محصول ساخته شده از جنس PVC شفاف رنگی می باشد. هم چنین بخش های کناری این محصول نیز از جنس PVC شفاف طرح دار هستند. یکی دیگر از مهم ترین بخش هایی که می توان راجب ان صحبت کرد کف این محصول است که ساخته شده از جنس PVC دو لایه ساده می باشد. تمامی موارد اشاره شده به گونه ای ساخته شده اند که این وان را به یکی از مستحکم ترین و مقاوم ترین محصولات بادی در بازار تبدیل کنند.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد و وزن این محصول باید گفت که قطر این وان 196 سانتی متر و ارتفاع ان نیز 53 سانتی متر است. هم چنین این وان می تواند تا 400 لیتر اب را در خود جای دهد که حجم معقول و استانداری برای کودکان است. یکی دیگر از نکاتی که باید به ان اشاره کرد وزن این محصول است که 5 کیلو گرم می باشد و به سادگی می توانید ان را با خود حمل و جا به جا کرده و در مکان مناسب اقدام به راه اندازی ان کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول به سادگی و در مدت زمان کوتاهی انجام می پذیرد. در ابتدا کافی است شما این وان را از بسته بندی خود خارج کرده و ان را روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد شخصی یا وسیله ای که بتواند تولید باد کرده و ان را با فشار خارج کند اقدام به باد کردن این محصول از طریق دریچه های باد تعبیه شده بر روی این محصول کنید. پس از باد کردن نیز تنها کافی است این دریچه ها را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. برای جمع اوری این محصول نیز تنها کافی است دریچه های باد را باز کرده و با مقداری فشار باد را به طور کامل از داخل این محصول خارج کنید. برای نگهداری از این محصول هم رعایت چند نکته بسبار مهم است. اولین نکته این است که اشیا نوک تیز را از کنار این محصول دور کنید. نکته دوم این است که از جامپینگ و پریدن ها متوالی بر روی این محصول جدا خود داری کنید چون این کار در بلند مدت باعث اسیب های جدی و افت کیفیت این محصول می شود. با رعایت این نکات می توانید از این وان تا سالیان سال با کیفیت عالی استفاده نمایید.

جمع بندی

وان بادی گرد کودک با طرح آکواریم یک محصول زیبا ساخت شرکت بست وی بوده که مناسب برای کودکان بالای 3 سال است. این محصول را می توان به عنوان استخر توپ هم استفاده کرد. هم چنین این کالا دارای دریچه تخلیه اب نیز می باشد که یکی از مزایای ان است. اگر قصد خرید یک محصول با کیفیت را برای کودکان خود دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...