وان بادی intex

intex 58923

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک و نوزاد اینتکس با طرح مستطیلی محصولی ساخته شده از جنس PVC شفاف با روکش طرح چرم رنگی که از کیفیت مناسبی در برابر شرایط جوی مختلف و آب های با دمای متفاوت دارد. این وان از کف بادی بهره برده که می تواند تاثیر مناسبی در راحتی فرزند شما در این وان بگذارد. این وان به همراه خود یک پمپ باد داشته که می توان توسط آن این محصول را در مدت زمان کمی باد نمود.

وان بادی نوزاد ، با ابعاد طول : 79 سانتی متر ، عرض 51 سانتی متر ، و ارتفاع 31 سانتی متر ، محصول شرکت بست وی ، دارای کف باد شونده کرکره ای ، با پمپ باد رایگان ، وان حمام بادی نوزاد مناسب برای نوزادان تا 2 سالگی ، رنگ سبز ، آبی ، 5 جای محفظه باد ، با طراحی زیبا و شکل دار مناسب سلیقه کودکان ، با کیفیت عالی ، بسیار نرم و راحت برای کودکان ، ایمن و بی خطر این وان بادی بسیار راحت می باشد و آرگونومی بسیار خوبی دارد. در قسمت پشتی آن تکیه گاهی قرار داده شده تا نوزاد راحتی بیشتری داشته باشد. رنگ این محصول سبز روشن می باشد که بسیار زیباست و را روحیه کودکان سازگار است. بر روی آن هم عکس حیوانات دریایی به صورت کارتونی درج شده که به زیبایی آن افزوده است. برای خرید این محصول می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن های مرکر فروش تهران اینتکس تماس بگیرید.

 نوع خانگی
 طول 79 سانتی متر
 عرض 51 سانتی متر
 ارتفاع 31 سانتی متر
 ظرفیت 20 لیتر
 جنس رویه PVC شفاف رنگی
 جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی 
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابل استفاده برای سنین زیر 2 سال
 وزن بسته بندی: 1 کیلوگرم
 دارای رنگبندی
 ساخت شرکت اینتکس
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی intex یکی دیگر از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که با تازگی در بازار عرضه شده است. این محصول به دلیل طراحی زیبا و منحصر به فردی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین وان های بادی این شرکت تبدیل شود و رضایت تمامی افراد را به خود جلب کند. وان حمام بادی یک وسیله بسیار کاربردی برای استحمام کودکان است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت :

شرکت اینتکس توانسته است تا با طراحی های بسیار زیبایی که می کند توجه تمامی افراد را به خود جلب کرده و محصولی با کیفیت را به آنها ارائه دهد. فرم کلی این محصول به صورت مستطیل بوده و رنگ آن نیز آبی می باشد. بدنه آن به صورت حلقه ای سه طبقه طراحی شده و دارای یک تکیه گاه مواج نیز می باشد. همچنین اندازه این استخر به گونه ای است که کودک می توانید به راحتی درون آن دراز بکشد. در قسمت تاج این محصول یک رینگ بادی طراحی شده تا کودکان بتوانند هنگامی که درون وان نشسته، سر خود را به آن قسمت تکیه بدهند.

جنس و کیفیت بدنه :

معمولا همه ی ما هنگامی که می خواهیم محصولی را خریداری کنیم نگرانی هایی از بابت جنس آن محصول داریم. مانند دوام، کیفیت، نداشتن تغییر شکل پس از مدتی استفاده و ... . شرکت اینتکس توانسته تا با تولید محصولاتی با کیفیت و استفاده از متریال های عالی تمامی این نگرانی ها را برطرف کند. بدنه این محصول از جنس PVC شفاف طرح دار بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع دمای آب دارد. کف این محصول نیز به صورت دو لایه بادی طراحی شده تا سطح نشیمنگاه بسیار نرمی را برای کودکان فراهم سازد. همانطور که در ابتدای توضیحات نیز ذکر شد در قسمت تاج این وان یک عدد رینگ بادی تعبیه شده که کودکان می توانند سر خود را به آن جا تکیه دهند.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب :

این وان بادی حمام در ابعادی از جمله طول: 79 سانتی متر، عرض: 51 سانتی متر و ارتفاع 31 سانتی متر طراحی و ساخته شده است که فضای بسیار کمی را در حمام اشغال می کند. همچنین این محصول دارای ظرفیت آب 20 لیتر بوده و وزن آن نیز 1 کیلو گرم می باشد که شما می توانید به آسانی آن را با خود حمل و جا به جا کنید. ابعاد بسته بندی این محصول به قدری کوچک است که یم توانید این وان را هنگام سفر نیز با خود به همراه داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید از آن به راحتی استفاده کنید.

طریقه راه اندازی :

برای راه اندازی این محصول شما به تهنا وسیله ای که احتیاج دارید یک عدد پمپ باد است که بر روی خود این محصول موجود می باشد. استخر را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. درب دریچه هوا را باز مرده و سری پمپ را در آن قسمت قرار می دهید. حال می بایست منتظر ماند تا وان به اندازه کافی باد شود. سپس درب دریچه هوا را بسته و می توانید از این وان استفاده کنید.

مراقبت و نگهداری :

برای این که بتوان مدت زمان بیشتری از این محصول استفاده کرد، نیاز است تا یک سری نکات را رعایت فرمایید. یکی از این نکات جلو گیری از برخورد هر گونه جسم نوک تیزی با بدنه وان می باشد. به هیچ وجه آن را در معرض حرارت قرار ندهید. از پرش و جامپینگ بر روی آن خود داری کنید. همچنین هنگام باد زدن حواستان باشد که بیش از اندازه به آن باد نزنید، چرا که بدنه آن تحت فشار قرار گرفته و در نتیجه به مرور زمان درز های آن از یکدیگر جدا می شودند.

جمع بندی :

وان بادی intex محصولی جدید و بسیار دوست داشتنی از شرکت اینتکس می باشد که یک وسیله بسیار کاربردی برای حمام کودکان است. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعا بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...