وان حمام بادی مستطیل

intex 57403

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
980,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان حمام بادی مستطیل با طرح مستطیلی اینتکس از سری وان های بادی ساده و بسیار سبک که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که از کف بادی بهره برده و قابل استفاده در هر مکانی خواهد بود. این وان که ارگونومی مشابه استخر بادی داشته را می توان برای بزرگسالان و همچنین کودکان نیز استفاده نمود.

وان حمام بادی مستطیل مناسب کودکان طول: 166 سانتيمتر عرض: 100 سانتيمتر عمق: 28 سانتيمتر - توضيحات محصول وان حمام بادی کودکان ، ظرفیت آب 102 لیتر ، با توجه به فضای کم خانه ها و نياز و اشتياق کودکان به بازی های آبی نياز وجود چنين وسيله ای به چشم ميخورد؛ که علاوه بر نشاط و سرگرمی دلبندان شما ميتواند وسيله مناسبی برای استراحت بزرگترها در آبگرم در حمام يا حتی فضای خانه باشد. وان های اينتکس را ميتوان بدون آب بعنوان فضای محصوری برای بازی بی خطر کودکان استفاده کرد.. این وان بادی عمق بسیار کمی دارد که علاوه بر محیط بازی آبی و سرگرمی می تواند محیطی امن برای بازی کودکان باشد. جنس و کیفیت آن بسیار خوب می باشد و مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد. به دلیل ظرفیت پایین آب این وان بادی علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب مدت زمان کمتری برای پر شدن نیاز دارد. برای خرید این محصول می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

نوعخانگی
 طول 166 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ -----
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابل استفاده برای تمام سنین
 ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت حمل بسیار آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

وان حمام بادی مستطیل

وان حمام بادی مستطیل یک محصول فوق العاده با کیفیت و جذاب می باشد که به دلیل داشتن شکل ظاهری لوبیایی و همین طور کف بادی بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. این محصول طراحی فوق العاده زیبایی داشته و جزو استخرهای بادی با کیفیت موجود در بازار به حساب می اید. در همین خصوص قصد داریم بیشتر از این محصول سخن بگوییم.........

طراحی و ارگونومی ساخت

همان طور که در ابتدای این مبحث گفته شد این استخر ظاهری لوبیایی شکل دارد و تقریبا می توان ان را در دسته استخر هایی با ارگونومی مستطیلی جای داد. اگر بخواهیم در ابتدای این بخش به رنگ بندی این محصول اشاره کنیم باید گفت که لایه بالایی این استخر ساخته شده از رنگ سفید می باشد. علاوه بر این ها بخش های کناری و همین طور لایه داخلی این محصول هم از رنگ ابی ساخته شده است. در کنار این موارد کف این استخر هم به صورت یکدست سفید رنگ طراحی و تولید شده است که این بخش به صورت بادی طراحی و تولید شده است که فوق العاده نرم و لطیف می باشد. در بخش کناری این استخر هم لوگو شرکت اینتکس نقش بسته است که با دیدن ان می توانید با خیال راحت از کیفیت بالای این محصول اطمینان خاصل کنید.

جنس بدنه

در کنار طراحی فوق العاده جذاب و فوق العاده این محصول باید به بدنه این استخر هم اشاره نمود که جزو مقاوم ترین و با دوام ترین استخر های بادی موجود در بازار است. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا رویه ای از جنس PVC طرح چرم دارد. بخش های کناری این محصول هم همان بخش رویه را دارا می باشند. در کنار این موارد باید به کف این محصول هم اشاره نمود که ساخته شده از نوع PVC دو لایه بادی است که بسیار با کیفیت بوده و به سادگی اسیب نخواهد دید.

ابعاد و وزن

در کنار مواردی که گفته شد یکی دیگر از مهم ترین مسائل در خرید یک محصول ابعاد ان است که باید با توجه به محل قرار گیری و جایی که به ان اختصاص دادید اقدام به خرید کنید. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا دارای طول 166 ، عرض 100 و ارتفاع 28 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها این کالا تنها 1.5کیلو گرم وزن دارد که به سادگی می توان ان را حمل و جا به جا کرد. هم چنین این محصول دارای ظرفیت اب 102 لیتر می باشد که به سادگی و در عرض چند دقیقه می توانید این محصول را به صورت کامل پر از اب کرده و استفاده کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی و نصب این استخر بادی کاری فوق العاده ساده و اسان است. در همین خصوص باید عنوان کرد که بر روی این محصول چند محفظه باد قرار گرفته است. شما با استفاده از این محفظه ها می توانید به سادگی و در عرض چند دقیقه ان را راه اندازی کنید. در ابتدا کافی است برای این محصول یک عدد پمپ باد بخرید. پس از خرید این پمپ باد به سادگی می توانید از طریق همان محفظه های باد و در عرض چند دقیقه ان را باد کنید. پس از باد کردن این محصول هم باید به این نکته توجه کنید که بیش از اندازه ان را باد نکنید چون این کار باعث می شود تا با کوچکترین برخوردی این محصول اسیب ببیند. هم چنین این کار از تحمل وزن این استخر می کاهد. نکته مهم دیگر این است که اگر قصد جمع اوری این کالا را داشتید به سادگی می توانید دریچه های باد را باز کرده و با مقداری فشار به سادگی هوای داخلی این محصول را تخلیه کنید. در رابط هبا مراقبت از این محصول هم همان طور که می دانید باید اشیا نوک تیز را از کنار این استخر دور کنید تا سوراخ نشود. هم چنین در مواقعی که این استخر سوراخ می شود می توانید به سادگی با استفاده از برچسب تعمیراتی که در کنار این کالا قرار گرفته است ان را در عرض کمتر از چند دقیقه ترمیم نمایید.

جمع بندی

وان حمام بادی مستطیل یک محصول فوق العاده زیبا و با کیفیت می باشد که به تازگی توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار شده است. این کالا بدنه ای مقاوم داشته و از کف بادی بهره می برد که همین امر باعث شده تا نرمی و لطافت فوق العاده ای داشته باشد. علاوه بر این ها ترکیب رنگ سفید و ابی این محصول هم باعث شده تا یک استخر فوق العاده زیبا را شاهد باشیم. هم اکنون می توانید این محصول را با قیمت فوق العاده ارزان از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری  نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...